AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dave Hawk zei:
Vandaag proberen we een zo goed mogelijke opzet van onze stage van a.s. Donderdag op papier te krijgen. Tijdens deze stage zullen we o.b. van coaching en medische staf,
*4 a 5 uur trainen
*Alle trainingssystemen testen en bijstellen
*Wisselwerking recordploeg - staf
*Vroegtijdig signaleren van knelpunten.
*Voeding/vocht balans bijstellen m.b.t. de juiste tijdstippen
*Testen van onze bodycoach horloges

Deze punten nemen we mee en proberen die bij te stellen, zo kunnen wij die tijdens een stage in maart nog eens kunnen herhalen en nog eens extra perfectioneren:wl: .

Verder weer druk geweest met het uitwisselen van info, met Ron Avidan van
Getbig. Zij willen een zo compleet mogelijk artikel over ons maken m.b.t. informatie voorziening richting USA en zijn daar al een tijdje druk mee:study:.

En nu weer herstellen van die stramme spinningbeentjes......:D .

Robbert-Jan het is niet aanstaande donderdag maar de donderdag er op.. :) de 23ste haha(A)

misteraad zei:
Robbert-Jan het is niet aanstaande donderdag maar de donderdag er op.. :) de 23ste haha(A)
Kijk hij is zo van de kaart van de spinning dat hij nu de dagen al door elkaar haalt. Goed dat jij de boel even goed op een rij zet Aad, hou hem in de gaten:D

Ja, we houden hem in de gate..
maar hij ons ook ..:P

• Topic Starter Topic Starter
Tjonge ik dacht echt dat we de 16e die stage hadden, zit me hier te brainstormen en te hakken op al die programma's..:eek: , ken ik dus rustig aan doen:rolleyes:

Dit moet met het spinnen te maken hebben:mad: .

Lekker door blijven spinnen Ome Dave:D .

Ben er weer helemaal, spinnen duurt gelukkig nog 6 dagen:D.
Morgen gelukkig gewoon weer pompen met oud ijzer:wl:

haha ja lekker pompen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! tot 18:00 vanavond!

Op Get Big (USA)

Net weer bericht gehad van Ron Avidan redacteur van Get Big (USA), hij heeft een lekker artikeltje + foto's geplaatst in de News/Gossip-section.
Is toch een van de meest bezochte bb-sites in de USA en daarbuiten dus
SUPERRRRR !!!:rocknana: .

Hoorde net van DjGeezer dat er inmiddels ook interesse is uit Duitsland van
een site maar daarover snel meer.......

Vanavond lekker Rug/Biceps/Onderarmen en Buik op het programma:cool:

Jeemig vanuit hoeveel landen hebben ze intresse, moet zeggen dat ik de tel even kwijt ben. Maar dat houd dus wel in dat het goed gaat met jullie actie:D

go dave go dave

herma zei:
Jeemig vanuit hoeveel landen hebben ze intresse, moet zeggen dat ik de tel even kwijt ben. Maar dat houd dus wel in dat het goed gaat met jullie actie:D

Ff kijken, Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje, Esland, Finland, Australie, Fillipijnen, USA, Canada, India en dan ben ik er vast nog een paar vergeten:D.

Heb zelf gisteren nog wat info verstuurt naar een bb-site in Zuid-Afrika, zal wel mooi zijn als dat ook nog concreet wordt:cool:

Nou dat gaat dus zeker goed. Geweldig toch en doorgaan met 'landenverzamelen'

Laatste nieuws uit Duitsland
Günter van de site www.delgu.de heeft ons ook op de site gezet!!

Ook hebben we nu een notaris: Van Weeghel Doppenberg Kamps
Fantastisch dat zij het logboek willen gaan ondertekenen!!!

DJGeezer zei:
Laatste nieuws uit Duitsland
Günter van de site www.delgu.de heeft ons ook op de site gezet!!

Ook hebben we nu een notaris: Van Weeghel Doppenberg Kamps
Fantastisch dat zij het logboek willen gaan ondertekenen!!!

Superrrrr !!!, Gunther heeft er nogal wat ruimte voor gemaakt:cool:

Prachtig ook dat Notariskantoor van Weeghel-Doppenberg-Kamps zich heeft aangesloten als partner/sponsor. Zij zijn van Essentieel belang m.b.t. de voortgang van de recordpoging en het opmaken van een rapport die de geldigheid moet bevestigen zodat de NBBF/IFBB ons de status van recordhouder kan verlenen:banana: .

Het kan dus weer niet op de laatste dagen, want ook de training liep weer erg goed:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven