- Waardering
- 194
Update te vinden bij ''Laatste nieuws''---- www.sportfood.nl/shop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportfood.nl zei:Update te vinden bij ''Laatste nieuws''---- www.sportfood.nl/shop
.Sportfood.nl zei:Update te vinden bij ''Laatste nieuws''---- www.sportfood.nl/shop

Dave Hawk zei:Ook in de nieuwsbrief van de concurent van hier, Body&Fitness Forum staat een uitgebreide omschrijving van de recordrecordpoging, velen zullen hem al ontvangen hebben
.
??DJGeezer zei:
, hopen dat we onze sport weer een beetje goed kunnen verkopen, we doen natuurlijk ons best......18fitie zei:
.
Dave Hawk zei:Super trainingsdag vandaag![]()
*Begonnen met een goed ontbijt![]()
*Daarna het zwembad ingedoken om mijn conditie op peil te brengen/houden
*Na het zwemmen direct een X-targo gepakt en een zink caps.
*Om de 2 uur blijven eten en een uur voor de training een extra eiwitshake
*Onderhandelingen gevoerd met geinteresseerde bedrijven
*Borst/triceps getraind
*hierna een eiwitrijke maaltijd
*Nederland-Equador gekeken
*en nu zo nog ff de nodige kwark![]()
Heerlijk zo'n dagje vrij en alleen maar aan trainen, rusten en eten te hoeven denken.
?
. Merk dat mijn conditie in stappen vooruit is gegaan en zelfs wat droger ben geworden. Denk nog een week of 2 a 3 nodig te hebben om de vorm voor de recordpoging te bereiken.Sportfood.nl zei:Klinkt allemaal weer goed Dave!
Moeten jullie trouwens allemaal dezelfde tijd halen om de recordpoging te laten slagen? Of kan er ook eentje doorgaan tot het bittere einde?
, lijkt me denk ik het leukst om het als team te halen.Sportfood.nl zei:Klinkt allemaal weer goed Dave!
Moeten jullie trouwens allemaal dezelfde tijd halen om de recordpoging te laten slagen? Of kan er ook eentje doorgaan tot het bittere einde?
.