XXL Nutrition

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt Bas, mooi:thumbs: .

:D Ook in de nieuwsbrief van de concurent van hier, Body&Fitness Forum staat een uitgebreide omschrijving van de recordrecordpoging, velen zullen hem al ontvangen hebben;).

Dave Hawk zei:
:D Ook in de nieuwsbrief van de concurent van hier, Body&Fitness Forum staat een uitgebreide omschrijving van de recordrecordpoging, velen zullen hem al ontvangen hebben;).

ooh machtig mooi, en wie staat er met ze mooie kop in ;)??

ben belg, kan ik niet nemen denk ik :o

Het interview van vanavond bij Berkelstroom gaat niet door.
Werd vanmorgen gebeld; dit omdat de recordpoging pas in mei is. En het leek hun beter als we de interview een andere keer opnamen. Anders zouden de mensen(luisteraars) het misschien vergeten.

We houden jullie op de hoogte:cool:

Laatst bewerkt:
Super trainingsdag vandaag:wl:

*Begonnen met een goed ontbijt:burger:
*Daarna het zwembad ingedoken om mijn conditie op peil te brengen/houden
*Na het zwemmen direct een X-targo gepakt en een zink caps.
*Om de 2 uur blijven eten en een uur voor de training een extra eiwitshake
*Onderhandelingen gevoerd met geinteresseerde bedrijven
*Borst/triceps getraind
*hierna een eiwitrijke maaltijd
*Nederland-Equador gekeken
*en nu zo nog ff de nodige kwark;)

Heerlijk zo'n dagje vrij en alleen maar aan trainen, rusten en eten te hoeven denken.

Dave Hawk zei:
Super trainingsdag vandaag:wl:

*Begonnen met een goed ontbijt:burger:
*Daarna het zwembad ingedoken om mijn conditie op peil te brengen/houden
*Na het zwemmen direct een X-targo gepakt en een zink caps.
*Om de 2 uur blijven eten en een uur voor de training een extra eiwitshake
*Onderhandelingen gevoerd met geinteresseerde bedrijven
*Borst/triceps getraind
*hierna een eiwitrijke maaltijd
*Nederland-Equador gekeken
*en nu zo nog ff de nodige kwark;)

Heerlijk zo'n dagje vrij en alleen maar aan trainen, rusten en eten te hoeven denken.

Als goed ontbijt heb je toch geen MAC-donalds gehad he:D?
Voetbal vond ik alleen de 2e helft spannend, de eerst helf was echt slaap verwekkend!:sob:

Vandaag weer een erg goede dag voor ons recordteam op alle fronten:cool:

Regiomail uit Zutphen en Catrien's Kapperij uit Vorden hebben zich verbonden als partner aan ons recordteam, SUPER:thumbs: .

Op de site www.mariostrong.com (USA - bloq section) is een groot artikel over de recordpoging gepubliceerd.

Verder een mail ontvangen van Anibal Lopez, voormalig pro Mr.America en pro Mr.World en o.a. in 1980 nog actief op een IFBB grand prix. Anibal vindt het fantastisch wat we doen en feliciteert ons met het succes wat de recordpoging nu al is. Hij denkt ook dat we daarom boven ons zelf kunnen uitstijgen en wenst ons dus al het succes toe. Altijd mooi om dit soort berichten te krijgen van grootheden uit onze sport.

Vanmorgen weer onze favo spinning dag:eek:. Merk dat mijn conditie in stappen vooruit is gegaan en zelfs wat droger ben geworden. Denk nog een week of 2 a 3 nodig te hebben om de vorm voor de recordpoging te bereiken.

Eind deze maand gaan we dan ook pas sleutelen aan ons supplemetie schema.
We zullen dan Glucosamine (Olimp - XXL Nutrition) en Creatine (Inner Armor -Sportfood.nl) erbij gaan voegen.
Wat ik af en toe al wel doe is het nemen van wat Nectar (Syntrax - Bardelino) in de morgen na een zware training, voor de rest gebruik ik de normale Whey. Ik merk dat mijn lichaam dit lekker op pikt.

Vandaag nog ff werken en daarna lekker rusten, Maandag begint er immers weer een zware trainings week.

Klinkt allemaal weer goed Dave!
Moeten jullie trouwens allemaal dezelfde tijd halen om de recordpoging te laten slagen? Of kan er ook eentje doorgaan tot het bittere einde?

Sportfood.nl zei:
Moeten jullie trouwens allemaal dezelfde tijd halen om de recordpoging te laten slagen? Of kan er ook eentje doorgaan tot het bittere einde?

Yep, interessante vraag??? , lijkt me denk ik het leukst om het als team te halen.

Kunnen jullie nog eens je supplementieschema doorgeven, ben zelf al een tijdje aan het bouwen en het is altijd handig om te weten hoe jullie het nu precies doen. Van zoveel ervaring kan je natuurlijk een hoop oppikken in positieve zin.

Het wordt ook tijd dat er een topic gestard gaat worden met wie wanneer komt kijken en aanmoedigen.:D Weten jullie wie je kunt verwachten

Sportfood.nl zei:

We gaan er vanuit dat we het als team halen maar het kan gebeuren dat een van de deelnemers geblesseerd raakt dan gaan de andere twee gewoon door en is het record voor de geblesseerde afgelopen (is dan ook geen recordhouder). In principe kan er een tot het bittere einde door gaan maar is niet de opzet....;) .

ik lees deze log altijd. ik volg alles ik vind het een super idee.suc6 nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven