MuscleMeat

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Rustige training vandaag afgewerkt, alleen benen met een kwartiertje fietsen ervoor en erna.

4 sets leg press 12-15 reps
3 sets leg lunches 12-15 reps
3 sets leg abduction 15-20 reps
3 sets stiff legged d.lift 20 reps
3 sets staande kuiten

Heb dus mijn X-Targo vergeten in te nemen direct na de training, daar baal ik dan wel weer ff van:( maar nu eerst aan de rijst met sate en Atjar:meal: .
Morgen rust om Zaterdagmorgen weer te kunnen spinnen:help: .

Nog ff wat vergeten, een promotioneel succesje:study:

Met Robbert George webmaster van Bodybuilding Dungeon (USA)(www.bodybuildingdungeon.com) contact gehad, zij gaan ook een artikel op hun site plaatsen m.b.t. de recordpoging:cool: .

Prachtig en een goede promotie voor ons richting IFBB:thumbs: .

Bedankt bro:thumbs:

Omdat ik vandaag een rustdag heb, gebruik ik die om aan de programma's van de recordpoging te werken:coffeepc:. Voor 70% zijn ze klaar maar ben hier en daar nog wat aan het bijstellen om ze vloeiend in elkaar te laten overlopen.
Probeer ook zoveel mogelijk blessure gevoelige oefeningen eruit te halen of deze te verplaatsen in het schema, altijd weer moeilijk:scratch:

Volgende week gaan we op stage, dan kan ik pas zeggen of het e.a. werkt of bijgesteld moet worden;) .

Dave Hawk zei:
Bedankt bro:thumbs:

Omdat ik vandaag een rustdag heb, gebruik ik die om aan de programma's van de recordpoging te werken:coffeepc:. Voor 70% zijn ze klaar maar ben hier en daar nog wat aan het bijstellen om ze vloeiend in elkaar te laten overlopen.
Probeer ook zoveel mogelijk blessure gevoelige oefeningen eruit te halen of deze te verplaatsen in het schema, altijd weer moeilijk:scratch:

Volgende week gaan we op stage, dan kan ik pas zeggen of het e.a. werkt of bijgesteld moet worden;) .

Ja, zelf als we niet aan het trainen zijn.. zijn we er nog druk mee:coffee:
Hoort er allemaal bij.. en ik kijk al uit naar donderdag lekker lang trainen :)

Vandaag lekker Rug en biceps getraind met Aad.
Dave was er dus niet vandaag, maar we kunnen ook wel zonder onze Personal-trainer aan de slag. Morgenochtend weer lekker op de ''fiets''
:grumble:

DJGeezer zei:
Vandaag lekker Rug en biceps getraind met Aad.
Dave was er dus niet vandaag, maar we kunnen ook wel zonder onze Personal-trainer aan de slag. Morgenochtend weer lekker op de ''fiets''
:grumble:

Nouuu heerlijkkk, mijn voorkeur gaat uit naar zwemmen:D

Vandaag was het weer zover, spinnen:( , zal er nooit aan wennen:no: .
Ga dan spontaan verlangen naar oud-ijzer.....

Net nog een mailtje ontvangen van Muscle Talk Forum (UK) m.b.t. info over de recordpoging en posten op hun forum. Hoop dat ik er aan toe kom want het is op dit moment allemaal wel heel erg veel:eek: .

De rest van dag en morgen rustdag heerlijk, was ook wel weer even nodig:D .

Dave Hawk zei:
Vandaag was het weer zover, spinnen:( , zal er nooit aan wennen:no: .
Ga dan spontaan verlangen naar oud-ijzer.....

Net nog een mailtje ontvangen van Muscle Talk Forum (UK) m.b.t. info over de recordpoging en posten op hun forum. Hoop dat ik er aan toe kom want het is op dit moment allemaal wel heel erg veel:eek: .

De rest van dag en morgen rustdag heerlijk, was ook wel weer even nodig:D .

Precies doe mij ook maar de ijzers:D
Hebben jullie nog meer stages etc. op het programma staan ?, lekker heftig denk.

Er is weer een mooie trainingsfoto van Robbert-Jan en Thijs toegevoegd aan de galerij van: www.sportfood.nl/shop

Ook is er weer een nieuws update over de recordpoging. Te vinden onder de rubriek ''LAATSTE NIEUWS'', rechts onder in beeld. Ook bij www.sportfood.nl/shop natuurlijk;)

Mooi die foto van Thijs en Robbert-Jan. Superr dat er weer een update is, echt hartstikke leuk. Bedankt Bas!:D

Laatst bewerkt:
Donderdag de 23ste is het dan de dag, om voor het eerst eens een wat langere tijd te gaan trainen. Namelijk 4 tot 5 uur lang, we gaan dan kijken of er eventuele wijzigingen moeten worden aangebracht in ons trainingsschema.

Ook kijken we hoe de samenwerking verloopt tussen ons en de rest van het team. Ik heb er in ieder geval zeer veel vertrouwen in, en kijk er daarom ook erg naar uit.:thumbs:

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen van donderdag;)

succes!

Vanochtend mijn bed uitgebeld door Berkelstroom FM. Of we woensdagavond voor interview langs wilde komen :)

leuk, leuk

Dit bericht typte: DJ Geezer; misteraad was ingelogd :P

misteraad zei:
Vanochtend mijn bed uitgebeld door Berkelstroom FM. Of we woensdagavond voor interview langs wilde komen :)

leuk, leuk

Dit bericht typte: DJ Geezer; misteraad was ingelogd :P

:banana: Superrrrrr Geezahh, dit zijn pas berichten:rocknana:, we zullen de komende dagen ff posten waar en hoe we precies te beluisteren zijn (de dag kan misschien nog veranderen maar daar houden we DBB van op de hoogte).

Na Achterhoek FM, waar we binnenkort ook weer te beluisteren zijn, nu dus ook Berkelstroom FM:cool:.

Dave Hawk zei:
:banana: Superrrrrr Geezahh, dit zijn pas berichten:rocknana:, we zullen de komende dagen ff posten waar en hoe we precies te beluisteren zijn (de dag kan misschien nog veranderen maar daar houden we DBB van op de hoogte).

Na Achterhoek FM, waar we binnenkort ook weer te beluisteren zijn, nu dus ook Berkelstroom FM:cool:.
gefeliciteerd kerels goed nieuws:D

Zeker goed nieuws, geweldig dat het zo'n hype is SUPER

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven