MuscleMeat

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dave Hawk zei:
We gaan er vanuit dat we het als team halen maar het kan gebeuren dat een van de deelnemers geblesseerd raakt dan gaan de andere twee gewoon door en is het record voor de geblesseerde afgelopen (is dan ook geen recordhouder). In principe kan er een tot het bittere einde door gaan maar is niet de opzet....;) .

Ja het zal inderdaad het mooiste zijn als we als team het einde behalen. Mocht dit niet 't geval zijn dan gaan de andere door...! Maar daar gaan we hopelijk niet van uit haha:D

Ome Dave bedankt voor je pm met supplementie-schema, daar kan ik wat mee, goede info !

Goed bericht:
Markus Ruhl is ook productsponsor geworden van deze recordpoging.
D.m.v. petjes op te sturen, en misschien de DVD..:)

8)

• Topic Starter Topic Starter
DJGeezer zei:
Goed bericht:
Markus Ruhl is ook productsponsor geworden van deze recordpoging.
D.m.v. petjes op te sturen, en misschien de DVD..:)

8)

Ja, Super Markus Ruhl als partner van onze recordpoging:eek: .......echt ongelooflijk:rocknana:. Alle complimenten voor Thijs die al een tijdje met Markus informatie uitwisselde over onze recordpoging.
Prachtig dat we zo'n gast enthousiast kunnen krijgen voor dit project en
natuurlijk erg motiverend voor ons als team:cool: .

Echt ongelooflijk Thijs !!!!!!:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Geweldig broertje van me haha ;)

zou geweldig zijn als hij ff kwam kijken:D

Dammm Markus Ruhl:eek:, netjuuuusss:thumbs:

Goed bezig heren!

Lekker bezig heren :D:D:D

Gaat lekker he, julie hebben al aardig wat sponsors volgens mij he? :D

Ja, Super Markus Ruhl als partner van onze recordpoging .......echt ongelooflijk. Alle complimenten voor Thijs die al een tijdje met Markus informatie uitwisselde over onze recordpoging.
Prachtig dat we zo'n gast enthousiast kunnen krijgen voor dit project en
natuurlijk erg motiverend voor ons als team .

veel suc6 ermee!!

;)

succes super master ruhl in het team

Ja we hebben al aardig wat sponsors binnen gehaald.. Ik vraag me zelf wel eens af, hoe krijgen we het voor elkaar haha ;)

• Topic Starter Topic Starter
misteraad zei:
Ja we hebben al aardig wat sponsors binnen gehaald.. Ik vraag me zelf wel eens af, hoe krijgen we het voor elkaar haha ;)

Complimenten voor Aad hoor:thumbs: , hij wist/weet een aantal bedrijven te interesseren die niets met onze sport hebben en dus voor het eerst in onze sport actief zijn. Het was een van onze doelen om met een goed commercieel plan ook bedrijven te interesseren die niet bekent zijn met onze sport, ook dit hebben we aardig op de rit en zijn we wat grenzen aan het verleggen dankzij de inzet van Aad:cool: .

We wisselen nog steeds info uit met verschillende bedrijven en hopen er zeker nog een aantal aan ons te binden. Voor ons betekent dit weer meer
en betere stages, plus kwaliteit rond het hele team. We kunnen in iedergeval kostendekkend werken en dat is SUPER:rocknana: .

De nieuwe update staat weer op onze site: www.sportfood.nl/shop
Onder de rubriek ''laatste nieuws''.

Inclusief het Markus Ruhl verhaal en de spelregels!

Joooooooowww, we gaan ff lezen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven