Sportfood.nl zei:De nieuwe update staat weer op onze site: www.sportfood.nl/shop
Onder de rubriek ''laatste nieuws''.
Inclusief het Markus Ruhl verhaal en de spelregels!
Super !!!!!, Bas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportfood.nl zei:De nieuwe update staat weer op onze site: www.sportfood.nl/shop
Onder de rubriek ''laatste nieuws''.
Inclusief het Markus Ruhl verhaal en de spelregels!
DJGeezer zei:

Sportfood.nl zei:Geen dank!
Het leeft meer dan jullie denken. Als ik even geen laatste nieuws plaats op onze site krijg ik vragen van klanten hoe het er voor staat of het nog wel doorgaat, waar ze moeten zijn die dag enz.![]()
haha.. geweldig zeg
Booth zei:heb net het topic doorgelezen; super idee dit!!
geweldig dat jullie zoveel bijstand krijgen dmv sponsoring enzo![]()
bartman zei:Mooie uitdaging,hoeveel keer train je je lichaam dan in die tijd?
, als ik er aan denk pfff
.
Dave Hawk zei:Ook in Hongarije hebben we ons plekje gevonden, www.body.builder.hu heeft afgelopen week ook een groot artikel over ons geplaatst.
Mooi he Hongarije.....dat we zelfs daar doordringen![]()

klusmier zei:let the whole world know that your excist !!
En dat doen ze zeker, nog even en iedereen weet van hun bestaan en wat ze gaan doen
Dave Hawk zei:Ook in Hongarije hebben we ons plekje gevonden, www.body.builder.hu heeft afgelopen week ook een groot artikel over ons geplaatst.
Mooi he Hongarije.....dat we zelfs daar doordringen![]()

DJGeezer zei:waar staat dat precies dan ?vind het zo 1,2 3 niet of kijk ik nu verkeerd![]()
.
.
, kon alleen mijn naam lezen
.Dave Hawk zei:Thijs gooi ff je naam op google komt hij er zo uitrollen, met de pagina erbij.
Of als je goed in Hongaars bent, haal je het er zo uit.
Begrijp er ook niets van, Hongaars is een tijdje geleden he...., kon alleen mijn naam lezen
![]()
.
maar gelukkig dat Hongaars mijn tweede taal is hahaa
Dave Hawk zei:Door droevige familie omstandigheden heb ik een tijdje mijn training en voorbereiding moeten laten varen. Vanavond ga ik proberen de ijzers weer op te pakken en te werken aan een goed ritme....
De komende weken probeer ik dan ook weer in de vorm te komen waar ik zat en die was al bijna record klaar. Hoop dat ik er binnen 3,5 week weer sta zodat we rustig naar de recordpoging toe kunnen trainen.