Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dave Hawk zei:
Door droevige familie omstandigheden heb ik een tijdje mijn training en voorbereiding moeten laten varen. Vanavond ga ik proberen de ijzers weer op te pakken en te werken aan een goed ritme....
De komende weken probeer ik dan ook weer in de vorm te komen waar ik zat en die was al bijna record klaar. Hoop dat ik er binnen 3,5 week weer sta zodat we rustig naar de recordpoging toe kunnen trainen.
Heel veel succes, maar met jou instelling kom je er wel. Dat weet ik zeker. Succes

Dave Hawk zei:
Door droevige familie omstandigheden heb ik een tijdje mijn training en voorbereiding moeten laten varen. Vanavond ga ik proberen de ijzers weer op te pakken en te werken aan een goed ritme....
De komende weken probeer ik dan ook weer in de vorm te komen waar ik zat en die was al bijna record klaar. Hoop dat ik er binnen 3,5 week weer sta zodat we rustig naar de recordpoging toe kunnen trainen.

In de moeilijke tijden zijn we er ook voor je kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal, dat is ook een geweldige steun omdat ik nu mijn gedachten vaak elders heb.....

Zal proberen een harde voorbereiding te blijven draaien en met zoveel steun van jullie zal ik er voor blijven gaan, ook al is het soms moeilijk.

Tijdens mijn training heb ik op dit moment veel steun aan Aad en Thijs, de gedachten zijn eigenlijk ergens anders maar omdat we als team richting recordpoging gaan moeten we door.....

Vanavond staat dan ook Borst, triceps en buik op het schema......
Minimaal 2 uur even proberen het beste uit mezelf weer te halen.

Vanaf gister ben ik begonnen met een week 'rust'! Mijn schouder zijn redelijk overtraind. Dus een goede week rust kan geen kwaad. Het cardio gedeelte kan ik hierbij wel opvoeren, vandaag eens even een balletje trappen met de vrienden (voor de conditie).

Verder merk ik zeker dat ik een aantal kilo al ben aangekomen in massa. Krijg veel complimenten om me heen dat ik goed ben gevorderd.
Allemaal te danken dankzij de supplementen of course!

DJGeezer zei:
Vanaf gister ben ik begonnen met een week 'rust'! Mijn schouder zijn redelijk overtraind. Dus een goede week rust kan geen kwaad. Het cardio gedeelte kan ik hierbij wel opvoeren, vandaag eens even een balletje trappen met de vrienden (voor de conditie).

Verder merk ik zeker dat ik een aantal kilo al ben aangekomen in massa. Krijg veel complimenten om me heen dat ik goed ben gevorderd.
Vervelend van je schouder, succes ermee.
Maar die behaalde kilo's is niet allemaal te danken aan je supps, het meeste werk doe je zelf hoor:D

DJGeezer zei:

Ff wat extra Vitaminen, BCAA's en proteine en flink rusten kerel dan sta je er volgende week weer;)

Nog 5 weken Geezer:cool:

Ben zelf weer wat gaan schuiven met mijn supplementie om mijn lichaam te blijven prikkelen. Ik heb mijn X-Targo naar de morgen geschoven i.p.v. binnen 15 min. na de training en heb mijn zink inname iets verhoogt in de morgen.
Neem nog wel strikt een uur voor de training mijn proteine shake en tijdens mijn training BCAA's, binnen 1,5 uur na mijn training probeer ik dan weer zoveel mogelijk eiwitten te consumeren in de eerst volgende maaltijd:burger: .

Volgende week ga ik starten met de Creatine (Inner Armor) van onze sponsor Sportfood.nl. kijk ook wel uit naar deze nieuwe boost want ik hoor goede verhalen hierover van Aad en Thijs.

Dave Hawk zei:
Ben zelf weer wat gaan schuiven met mijn supplementie om mijn lichaam te blijven prikkelen. Ik heb mijn X-Targo naar de morgen geschoven i.p.v. binnen 15 min. na de training en heb mijn zink inname iets verhoogt in de morgen.
Neem nog wel strikt een uur voor de training mijn proteine shake en tijdens mijn training BCAA's, binnen 1,5 uur na mijn training probeer ik dan weer zoveel mogelijk eiwitten te consumeren in de eerst volgende maaltijd:burger: .

Volgende week ga ik starten met de Creatine (Inner Armor) van onze sponsor Sportfood.nl. kijk ook wel uit naar deze nieuwe boost want ik hoor goede verhalen hierover van Aad en Thijs.

Ja die boost die is er zeker wel..! Dus probeer dat maar eens uit :D

Morgen waarschijnlijk een keer een tai-bo les volgen kijken hoe dat bevalt, verder ga ik zondag 35 km moutainbike.. Even de Lochemse Berg op haha!

De Creatine Anhydrox van Inner Armour is idd een apart product.
Het mengt wat minder goed, maar eenmaal in je lijf is de vooruitgang snel merkbaar.

Er is trouwens weer een update op de site en een nieuwe trainingsfoto van het team in de galerij.

Update staat bij 'Laatste nieuws' en de foto staat in de galerij in www.sportfood.nl/shop

Succes jongens, het komt nu allemaal erg dichtbij!

Creatine Anhydrox

Sportfood.nl zei:
De Creatine Anhydrox van Inner Armour is idd een apart product.
Het mengt wat minder goed, maar eenmaal in je lijf is de vooruitgang snel merkbaar.

Er is trouwens weer een update op de site en een nieuwe trainingsfoto van het team in de galerij.

Update staat bij 'Laatste nieuws' en de foto staat in de galerij in www.sportfood.nl/shop

Succes jongens, het komt nu allemaal erg dichtbij!

Bas, ik ga zelf in de eerste week van april starten met de Creatine Anhydrox.
Hoor van Aad en Thijs dat ze er lekker van vol lopen en binnen een week al wat meer uithoudings vermogen door hebben. Ik kijk er dus naar uit om er straks mee te kunnen starten:cool: .

Bedankt weer voor de update, ff kijken dus DBB-ers:thumbs:

Train like the best...f**k the rest!

hartstikke goed initiatief mannen. Alles wat onze sport onder de aandacht brengt is goed.
Jammer dat het gelijk valt met onze wedstrijd PANATTACUP 7 mei te Bergen op Zoom, anders was ik jullie zeker komen aanmoedigen.
Ik zal proberen een link te plaatsen op onze site www.panattacup.nl .
Keep pumping
Jeroen van der Linde
winner Dutch Night of the champions

Jeroen van der Linde !!!!!

Ricosport zei:
hartstikke goed initiatief mannen. Alles wat onze sport onder de aandacht brengt is goed.
Jammer dat het gelijk valt met onze wedstrijd PANATTACUP 7 mei te Bergen op Zoom, anders was ik jullie zeker komen aanmoedigen.
Ik zal proberen een link te plaatsen op onze site www.panattacup.nl .
Keep pumping
Jeroen van der Linde
winner Dutch Night of the champions

Fantastisch !!!!! :lifter: , bedankt Jeroen !!!!
Prachtig dat een legende uit onze sport onze sport de recordpoging ondersteunt en echt Motiverend om een stapje extra te doen !!!!

Daar konden we eigenlijk alleen maar over dromen dat zelfs Jeroen van der Linde ons een berichtje zou sturen:cool:
SUPER:rocknana: :banana: :rocknana:

Dit is prachtig weer een grootheid die ons motiveerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeroen van de Linde? Jeetje, dat is lang geleden.

Je hebt nog ooit bij mijn oude sportschool (Fit '85, Boxmeer) tijdens een open dag een mooi showtje weggeven. Maar dan praten we toch over zo'n 15 jaar geleden!

Sportfood.nl zei:
Jeroen van de Linde? Jeetje, dat is lang geleden.

Je hebt nog ooit bij mijn oude sportschool (Fit '85, Boxmeer) tijdens een open dag een mooi showtje weggeven. Maar dan praten we toch over zo'n 15 jaar geleden!

Super he:cool:, kon het vanmiddag niet geloven toen ik een mail van Jeroen kreeg. Hij was een van de Nederlandse grootheden toen ik begon te trainen en dat maakt natuurlijk indruk op een jongettje van toen 65 kg:D .
Door het winnen van de Night of the champions werd hij natuurlijk een legende, blijf het ook altijd jammer vinden dat hij geen pro is geworden, hij had er zeker de mogelijkheden voor.

We zijn er dan ook hartstikke trots op dat Jeroen de recordpoging een warm hart toe draagt:dance: .

Dave Hawk zei:
Super he:cool:, kon het vanmiddag niet geloven toen ik een mail van Jeroen kreeg. Hij was een van de Nederlandse grootheden toen ik begon te trainen en dat maakt natuurlijk indruk op een jongettje van toen 65 kg:D .
Door het winnen van de Night of the champions werd hij natuurlijk een legende, blijf het ook altijd jammer vinden dat hij geen pro is geworden, hij had er zeker de mogelijkheden voor.

We zijn er dan ook hartstikke trots op dat Jeroen de recordpoging een warm hart toe draagt:dance: .

65 kg:eek: Dat is ligt van gewicht:D
Het is inderdaad zeer motiviteerd dat hij ons een warm hart toe draagt..!

Na het fantasiche bericht van Jeroen van der Linde mocht ik vanmorgen bericht ontvangen van Interhiva uit Barneveld.

Dit bedrijf dat o.a. bekent is van haar zonnebanken gaat onze recordpoging
ondersteunen en wordt dus een partner van ons team.
Prachtig !!!, krijgen we straks ook nog een kleurtje....:) :D .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven