- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:
.
, een extra motivatie om een stapje extra te doen
.
.
.Hoezo mochten jullie boven de 24uur uit komen, voor minder doen jullie het toch nietDave Hawk zei:Bedankt bro !!!
A.s. Vrijdag hebben wij een nieuwe stage in de planning.
We gaan dan weer volop testen:
*Een trainingssysteem wat we nog niet hebben getest.
*Een trainingssysteem wat we hebben bijgeschaaft.
*De Meso Tech-repen van Sportfood.nl.
*De wisselwerking tussen recordteam en technische/medische staf.
*Hoe en waar de staf plaats moet nemen en vanuit welke punten ze ons
kunnen gym het beste kunnen sturen.
Verder maken we nog even een paar fototjes voor onze sponsor Regiomail uit Zutphen. Eigenaar van Regiomail Eric Crown gaf ons gisteren een extra uitdaging. Mochten we het record boven de 24 uur tillen dan hebben wij een uitnodiging om een dagje fun te hebben met zijn skiboot (je weet wel zo'n racemonster), Superrrrr, een extra motivatie om een stapje extra te doen
.

misteraad zei:Met trots kan ik mededelen dat Drukkerij Weevers uit Vorden officieel partner is van ons record. Ze sponsoren de programmaboekjes + posters..
Bedankt hiervoor!![]()
Ook energieconsultant is partner van ons record.. bedankt allemaal voor jullie steun!!
.
.herma zei:He Boy's, alvast heel veel succes vanavond, of moet ik zeggen vannacht,met jullie stage. Ben zeer benieuwd of het goed gaat of dat jullie nog ergens tegen aan lopen. Maar dat kunnen we hier wel volgen.
succes

herma zei:He Boy's, alvast heel veel succes vanavond, of moet ik zeggen vannacht,met jullie stage. Ben zeer benieuwd of het goed gaat of dat jullie nog ergens tegen aan lopen. Maar dat kunnen we hier wel volgen.
succes
. Nu kunnen we nog het e.a. bijstellen als het moet....
van Sportfood.nl gaan uitpakken in zo'n systeem, met de X-Targo van XXL-Nutrition hadden we al goede ervaringen tussen de trainingen door.
.Dat is fijn, maar ik denk niet dat ik vannacht om 02.00uur ga kijken hoe het gegaan is, hopelijk ben ik dan...misteraad zei:Ook vannacht wordt je hier nog op de hoogte gehouden Herma![]()
. Morgen dan zijn jullie de eerste, nou ja bijna de eerste
, hard getraind en veel getest !
. De gedrevenheid en motivatie van onze coach Leon Averdijk gaf dan ook veel voldoening en kracht om flink door te blijven gaan in de toch moeilijke nachtelijke uren.
.Dave Hawk zei:Positief kwa supplementie was de inname een half uur voor de training van de Gakic (sportfood.nl), 4 uur dus bezig geweest zonder problemen en op dit moment ben ik zelfs niet eens moe, stram of stijf.
Ook de Meso Tech repen getest, als je ze fase gewijs tijdens de work out neemt zijn de resultaten goed. Neem je ze in een keer dan moet je er toch ff aan wennen.

Sportfood.nl zei:Gakic wordt vaak bekritiseerd vanwege zijn prijs, maar bijna iedereen die het gebruikt is er zeer over te spreken! Het is gewoon erg goed spul en daar betaal je voor.
De Mesotech repen liggen idd erg zwaar op de maag als je ze in één keer inneemt. Net een baksteen in je maag. Je krijgt me toch in één keer een bom calorieen en eiwitten binnen! Elke keer een hapje is het verstandigst.
Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Jullie gaan het gewoon halen en daarna kunnen jullie gelijk profs worden met al die sponsors!![]()
.herma zei:Fijn dat het zo goed is gegaan. Kan bijna niet geloven dat je niet moe bent![]()
dave. Maar goed 6 en 7 mei gaat dus helemaal goed komen![]()