Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi dat het allemaal zo goed gaat. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Een nieuwe stage en een nieuwe uitdaging !!!!!

Zelda zei:
Mooi dat het allemaal zo goed gaat. :cool:

Bedankt bro !!!

A.s. Vrijdag hebben wij een nieuwe stage in de planning:cool:.
We gaan dan weer volop testen:
*Een trainingssysteem wat we nog niet hebben getest.
*Een trainingssysteem wat we hebben bijgeschaaft.
*De Meso Tech-repen van Sportfood.nl.
*De wisselwerking tussen recordteam en technische/medische staf.
*Hoe en waar de staf plaats moet nemen en vanuit welke punten ze ons
kunnen gym het beste kunnen sturen.

Verder maken we nog even een paar fototjes voor onze sponsor Regiomail uit Zutphen. Eigenaar van Regiomail Eric Crown gaf ons gisteren een extra uitdaging. Mochten we het record boven de 24 uur tillen dan hebben wij een uitnodiging om een dagje fun te hebben met zijn skiboot (je weet wel zo'n racemonster), Superrrrr:banana: , een extra motivatie om een stapje extra te doen:wl: .

wow, gaaf man !!!
Door blijven beuken jongens.

Trouwens kwam een tijdje geleden Jeroen van der Linde nog tegen in een oud magazine... was zeker een topper !!!!!!

Kreeg net nog een berichtje van Anita Ramsey (Bodybuilding.com - USA), zij hebben opnieuw een artikel geplaatst in hun News/gossip section over de recordpoging en zo te lezen zijn ze nieuwsgierig wat de uitkomst straks zal zijn.:cool: .

Erg belangrijk voor ons dat de belangrijkste bb-site in de USA hier toch flink wat aandacht aan besteed;) .

Dave Hawk zei:
Bedankt bro !!!

A.s. Vrijdag hebben wij een nieuwe stage in de planning:cool:.
We gaan dan weer volop testen:
*Een trainingssysteem wat we nog niet hebben getest.
*Een trainingssysteem wat we hebben bijgeschaaft.
*De Meso Tech-repen van Sportfood.nl.
*De wisselwerking tussen recordteam en technische/medische staf.
*Hoe en waar de staf plaats moet nemen en vanuit welke punten ze ons
kunnen gym het beste kunnen sturen.

Verder maken we nog even een paar fototjes voor onze sponsor Regiomail uit Zutphen. Eigenaar van Regiomail Eric Crown gaf ons gisteren een extra uitdaging. Mochten we het record boven de 24 uur tillen dan hebben wij een uitnodiging om een dagje fun te hebben met zijn skiboot (je weet wel zo'n racemonster), Superrrrr:banana: , een extra motivatie om een stapje extra te doen:wl: .
Hoezo mochten jullie boven de 24uur uit komen, voor minder doen jullie het toch niet:D

Met trots kan ik mededelen dat Drukkerij Weevers uit Vorden officieel partner is van ons record. Ze sponsoren de programmaboekjes + posters..
Bedankt hiervoor!:thumbs:

Ook energieconsultant is partner van ons record.. bedankt allemaal voor jullie steun!!

misteraad zei:
Met trots kan ik mededelen dat Drukkerij Weevers uit Vorden officieel partner is van ons record. Ze sponsoren de programmaboekjes + posters..
Bedankt hiervoor!:thumbs:

Ook energieconsultant is partner van ons record.. bedankt allemaal voor jullie steun!!

Superrrrrr !!!!!, sprak eigenaar Tino Wullink van Energie Consultant uit Warnsveld vanavond nog en hij vindt de uitdaging die we aan gaan prachtig
en ziet ook vele mogelijkheden voor ons en zijn bedrijf.

Drukkerij Weevers uit Vorden is natuurlijk onmisbaar in het geheel want alles valt en staat met goed promo materiaal;) .

Zag net ook nog dat body-improvement (Nederland) een erg groot artikel over ons op hun site hebben gezet.

Heel heeel mooi!!!!!:cool: .

He Boy's, alvast heel veel succes vanavond, of moet ik zeggen vannacht, :D met jullie stage. Ben zeer benieuwd of het goed gaat of dat jullie nog ergens tegen aan lopen. Maar dat kunnen we hier wel volgen.
succes

herma zei:
He Boy's, alvast heel veel succes vanavond, of moet ik zeggen vannacht, :D met jullie stage. Ben zeer benieuwd of het goed gaat of dat jullie nog ergens tegen aan lopen. Maar dat kunnen we hier wel volgen.
succes

Ook vannacht wordt je hier nog op de hoogte gehouden Herma:D

herma zei:
succes

Herma Bedankt he :thumbs: !!!

We gaan vanavond/vannacht flink buffelen en denk dat alle programma's aardig bijgesteld zijn n.a.v. de vorige stage. Om een gedeelte van de nacht te trainen is een demensie op zich en een ervaring die je straks mee kunt nemen:cool: . Nu kunnen we nog het e.a. bijstellen als het moet....
Ben zelf erg benieuw hoe de supp's zoals Gakic en de Meso Tech repen:meal: van Sportfood.nl gaan uitpakken in zo'n systeem, met de X-Targo van XXL-Nutrition hadden we al goede ervaringen tussen de trainingen door.

Denk dat het voor de staf een punt is hoe hun draai te vinden rond het team tijdens de work outs...:lifter: .

Midden volgende maand plannen we in overleg met de staf nog een stage, iets minder lang (wel in de nacht), daar hopen we nog het e.a. van de wisselwerkingen in op te steken en te oefenen.

misteraad zei:
Ook vannacht wordt je hier nog op de hoogte gehouden Herma:D
Dat is fijn, maar ik denk niet dat ik vannacht om 02.00uur ga kijken hoe het gegaan is, hopelijk ben ik dan...:zzz: . Morgen dan zijn jullie de eerste, nou ja bijna de eerste:D

Top Stage !

Een super stage vannacht:wl: , hard getraind en veel getest !
Dik 5 uur in de gym aanwezig geweest waarvan bijna 4 uur aan het trainen..
Leon Averdijk onze coach had alles prima geregeld met Strada Sports en konden zo lekker onze gang gaan.

Alle schema's kloppen nu tot in detail en dat geeft een goed gevoel omdat ik hier toch 7 maanden mee bezig ben geweest....:eek: . De gedrevenheid en motivatie van onze coach Leon Averdijk gaf dan ook veel voldoening en kracht om flink door te blijven gaan in de toch moeilijke nachtelijke uren.

Positief kwa supplementie was de inname een half uur voor de training van de Gakic (sportfood.nl), 4 uur dus bezig geweest zonder problemen en op dit moment ben ik zelfs niet eens moe, stram of stijf.
Ook de Meso Tech repen getest, als je ze fase gewijs tijdens de work out neemt zijn de resultaten goed. Neem je ze in een keer dan moet je er toch ff aan wennen.De sportdrankjes van Dalphin zijn uitermate geschikt om bepaalde supp's mee te mengen of door te slikken, dit beviel prima.

Al met al een zeer goede en productieve stage waarin we weer een hoop wijzer zijn geworden en een erg goed gevoel aan over kunnen houden.
Volgende week ga ik zelf het conditionele werk nog iets opvoeren om aan het eind van volgende week al de recordvorm te pakken te krijgen:lifter: .

Dave Hawk zei:
Positief kwa supplementie was de inname een half uur voor de training van de Gakic (sportfood.nl), 4 uur dus bezig geweest zonder problemen en op dit moment ben ik zelfs niet eens moe, stram of stijf.
Ook de Meso Tech repen getest, als je ze fase gewijs tijdens de work out neemt zijn de resultaten goed. Neem je ze in een keer dan moet je er toch ff aan wennen.

Gakic wordt vaak bekritiseerd vanwege zijn prijs, maar bijna iedereen die het gebruikt is er zeer over te spreken! Het is gewoon erg goed spul en daar betaal je voor.
De Mesotech repen liggen idd erg zwaar op de maag als je ze in één keer inneemt. Net een baksteen in je maag. Je krijgt me toch in één keer een bom calorieen en eiwitten binnen! Elke keer een hapje is het verstandigst.

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Jullie gaan het gewoon halen en daarna kunnen jullie gelijk profs worden met al die sponsors!:D

Fijn dat het zo goed is gegaan. Kan bijna niet geloven dat je niet moe bent:p
dave. Maar goed 6 en 7 mei gaat dus helemaal goed komen:D

Sportfood.nl zei:
Gakic wordt vaak bekritiseerd vanwege zijn prijs, maar bijna iedereen die het gebruikt is er zeer over te spreken! Het is gewoon erg goed spul en daar betaal je voor.
De Mesotech repen liggen idd erg zwaar op de maag als je ze in één keer inneemt. Net een baksteen in je maag. Je krijgt me toch in één keer een bom calorieen en eiwitten binnen! Elke keer een hapje is het verstandigst.

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Jullie gaan het gewoon halen en daarna kunnen jullie gelijk profs worden met al die sponsors!:D

Bedankt Bas !
De Gakic was idd zeer goed !, had hem al gestest tijdens mijn reguliere training maar dat hij zulk postief resultaat zou hebben naar dik 4 uur training had ik niet verwacht......:cool:
Dit supplement gaat dan ook zeer belangrijk worden in het verloop van de recordpoging voor ons;) .

herma zei:
Fijn dat het zo goed is gegaan. Kan bijna niet geloven dat je niet moe bent:p
dave. Maar goed 6 en 7 mei gaat dus helemaal goed komen:D

Thijs en ik hebben zelf ook geen last van vermoeidheid.. het is allemaal heel goed gegaan..! Ga zo dadelijk meteen weer werken dus dat zegt alweer iets..! De repen moesten we inderdaad wel hapje voor hapje naar binnen werken anders viel het zwaar op de maag.. goed om dit allemaal van te voren te testen want tijdens het record ben je te laat:D

Netjes !!!, nog een weekie of 5 mannen.......en dan het echte werk... !!!

Ik had nog geen tijd om te reageren.
Vond de stage van afgelopen vrijdag weer goed verlopen!! Merkte wel dat als je al een tijd op bent(al vanaf 06:45) je toch wel beetje moe bent. Maar de supplemente die we hadden gebruikt werkten erg goed. De Gakic voor de training werkte ook SUPER er was nog een lekker ook. Die mesotech repen vond ik ook goed te eten. Maar had zon honger dat ik de helft al op had. Later nam ik elke keer kleine hapjes. Dit werkte zeer GOED!!

Verder had ik geen blessures of veel spierpijn de volgende dag. Dus kon mooi gaan werken om 16:00.

Op naar de volgende stage zou ik zeggen!

Zo te lezen gaan jullie lekker in de voorbereiding mannen. Ik ben benieuwd wat jullie de komende weken nog gaan doen. Succes!

Even bijkletsen weer bij Sportfood.nl.

Ga naar rubriek 'Laatste nieuws' bij www.sportfood.nl/shop

Een nieuwe foto van onze helden staat in de galerij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven