AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt Sportfood.nl

Sportfood.nl zei:
Even bijkletsen weer bij Sportfood.nl.

Ga naar rubriek 'Laatste nieuws' bij www.sportfood.nl/shop

Een nieuwe foto van onze helden staat in de galerij!

Fantasch Bas !
Ik weet dat een hoop geinteresseerden die lid zijn van DBB maar juist ook die niet lid zijn, speciaal op jou site een kijkje komen nemen m.b.t. alle ontwikkelingen:coffeepc: .

Zijn we trots op !!!! en zal gelijk zo ff gaan kijken natuurlijk:cool: .

Bedankt Sportfood.nl

Sportfood.nl zei:

Fantastisch Bas !
Ik weet dat een hoop geinteresseerden die lid zijn van DBB maar juist ook die niet lid zijn, speciaal op jou site een kijkje komen nemen m.b.t. alle ontwikkelingen:coffeepc: .

Bedankt Sportfood.nl

Sportfood.nl zei:

Fantastisch Bas !

Leuk dat je zo enthousiast bent Dave :D

Echt het toppunt van enthousiasme ;) we zijn ook al mooi de 5000 hits gepasseerd:evil2:

Ziet er zeker goed uit jongens, en blijf zo lekker enthousiast:D

Het is niet altijd even makkelijk maar het succes van de poging tot nu toe, stemt me zeker goed !

23 april komen we in het (zondagse) sportprogramma van
Achterhoek FM,uitzending van 17.00 - 18.00 uur.:woot: :rocknana:

Kunnen we dat hier ook beluisteren via een streamer of zo ?

Gaaaaaf hoor !

misteraad zei:
Echt het toppunt van enthousiasme ;) we zijn ook al mooi de 5000 hits gepasseerd:evil2:

Superrr he, had ik ook nooit verwacht om nog maar te zwijgen van weer alle interview verzoeken van vandaag:cool: ONGELOOFLIJK !!!!:rocknana: .

Vandaag de gehele dag bezig geweest met de samenstelling van ons informatiebulletin en het affiche:eek:, gelukkin hebben we hulp van Jeroen Vermeer Multi Media Productions anders zag ik door de bomen het bos niet meer....:scratch:

Ga zo ff lekker buffelen benen, triceps:lifter: ......morgen weer spinnen:mad: .

Dave Hawk zei:
Vandaag de gehele dag bezig geweest met de samenstelling van ons informatiebulletin en het affiche:eek:, gelukkin hebben we hulp van Jeroen Vermeer Multi Media Productions anders zag ik door de bomen het bos niet meer....:scratch:

Ga zo ff lekker buffelen benen, triceps:lifter: ......morgen weer spinnen:mad: .
En dat is nu vandaag en als ik het goed heb zijn jullie nu bezig:haha: Is de verslaving al toegeslagen:D

Spinning vind ik best lekker om te doen, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend he:p

Spinnen

herma zei:
En dat is nu vandaag en als ik het goed heb zijn jullie nu bezig:haha: Is de verslaving al toegeslagen:D

:mad: Het blijft een ramp:mad:, als de recordpoging voorbij is is het meteen kappen met spinnen, hoogstens alleen wat in dieet perioden;) .
De conditie is op dit moment vrij goed en heb denk ik wel de juiste vorm te pakken om te kunnen vlammen over 3,5 week. Ga het conditionele gedeelte nog wel iets optrekken:o maar dat is puur om in vorm te blijven:wl: .

Op www.stradasports.nl staat sinds deze week ook een hoop informatie voor alle geinteresseerden. Ook kreeg ik net van Aad en Thijs mee Dat Kapsalon Figaro ook partner van ons team wordt en ons een mooie styling aan gaat meten. Moet lukken want dit is namelijk de kapper die koningin Beatrix ook van haar coupe voorziet:cool: .

Verder gisteren nog even wat zitten mailen met Robin Roelofsen van de site Giant, hij gaat de komende dagen ook een hoop exclusieve info publiceren
op zijn site:coffeepc: .

Op 6 en 7 mei ben ik de persvoorlichter van het record ;) ik ga een aantal pers momenten begeleiden en zal een aantal uren als officiele recordgetuige optreden :cool: De persmomenten zullen zijn 6-5 19.30 en 7-5 10.35 :)
Ook ben ik natuurlijk een groot fan tijdens de poging :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven