XXL Nutrition

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dennis^ zei:
Op 6 en 7 mei ben ik de persvoorlichter van het record ;) ik ga een aantal pers momenten begeleiden en zal een aantal uren als officiele recordgetuige optreden :cool: De persmomenten zullen zijn 6-5 19.30 en 7-5 10.35 :)
Ook ben ik natuurlijk een groot fan tijdens de poging :D

Hier zijn we erg blij mee omdat er toch ook zo links en rechts wat informatie moet worden verstrekt en de pers tussentijds op de hoogte wil blijven van alle ontwikkelingen. Tevens gaat Dennis exclusief voor DBB:coffeepc:, live op 6-7 mei de nieuwsvoorziening richting DBB doen:cool: .

DBB-ers die de persvoorlichting momenten (waarbij wij ook aanwezig zijn) op 6-7 mei persoonlijk wil mee maken, kunnen zich bij de balie van Stradasports melden op de voorgenoemde data, Dennis verwijst jullie verder;) .

Mooi man Dennis dat je deze moeilijke maar belangrijke taak op je wilt nementhumbs:.

Mooi zo kan Dennis ons allemaal hier goed op de hoogte houden, en als we vragen hebben op DBB dan horen jullie het wel weer via Dennis, Die ons op DBB weer andwoord geeft
Goed geregeld maar weer

Gaan jullie daar een nieuw topic van maken of post jullie persman in dit topic....?

Goeie vraag, lijkt mij verstandig om een nieuw topic te openen :)

Grolmus zei:
Gaan jullie daar een nieuw topic van maken of post jullie persman in dit topic....?

Gaat een nieuw topic worden;)

Vanaf Maandag hebben we ook een fatastisch artikel op www.gianttp.com
(Nieuws rubriek), redacteur Robin Roelofsen wil ik dan ook via deze weg bedanken voor alle moeite:cool: . Ook informeerde Robert Kennedy van
MuscleMag (USA) hij wilde een aantal foto's voor zijn magazine, dacht eerst dat het een geintje was.....:eek: .

www.giantpt.com

Heb net per abuis een foutje gemaakt in het website adres van Giant:duh: .
het moet natuurlijk www.giantpt.com zijn:D .

Goede site trouwens met veel nuttige info en weetjes uit het bb-wereldje.
Een echte aanrader:thumbs:, we zijn ook erg blij met het grote artikel op deze site:cool: .

De training gaat laatste tijd erg goed, voel me daarom ook erg sterk..!
Merk dat de creatine hierbij erg goed helpt, kan net dat beetje extra er uit krijgen met oefeningen! :wl:

Ook hebben we ons voedingsschemawat aangepast.. geen brood voorlopig meer voor ons, maar dit hebben we vervangen door vloeibare eiwitten.. veel rijst en bami te eten.

Ook dit bevalt erg goed heb er ook totaal geen moeite mee om geen brood te nuttigen:meal:

Nog 3 weken te gaan, ik kijk er al naar uit! Ook mijn tweelingbroer merkt het zelfde als dat ik voel. We zouden ook geen echte tweeling zijn haha:D

Morgen weer een uurtje spinnen en misschien een uur taibo er achteraan.

Zeg Aad hoe gaat het voel je je al wat zwakjes, begint de 'schimmel' al te groeien:haha:
Vraag mij de volgende keer maar, dan komt het wel goed:D

misteraad zei:
Zwakjes??? Eerder sterker het heeft me weerstand juist verhoogd:D

He kerel waar was je vanmorgen bij die ellendige spin-les:( :dunno:
Ben ik me daar op m'n oude dag helemaal uit de naat aan het fietsen:mad: en denk dat die jonge gasten er nog een uurtje extra bij pakken......
je was toch niet aan het.....:zzz:

Heb zelf deze week toch weer 5X getraind en voel dat ik er klaar voor ben, eigenlijk doe ik zelfs iets te veel omdat ik me toch wel wat stijfjes voel:scared:... maar ja dat hoort erbij:D .
Ga de komende dagen dan ook ff wat hoger in de eiwitten (BCAA's) zitten om weer maximaal te kunnen herstellen.

Stond van de week op de weegschaal, toch 7 kg zwaarder tenopzichte van oktober (stond toen dik onder de 10%) vorig jaar. Meer spiermassa natuurlijk maar ook een paar extra kilotjes om de klappen van de recordpoging op te vangen.

Gisteren nog even contact gehad met Juliette Bergman, zit op dit moment in
Thailand en traint daar in een waanzinnige gym. Ondanks haar verblijf daar nam ze alle moeite om alles duidelijk te regelen voor de NBBF tijdens onze
recordpoging:eek:, super:thumbs: .

Ja, dat is idd super van Juliette Bergman!!

Vanmorgen weer lekker uurtje op de fiets. Was wel erg warm trouwens, omdat me korte broek in de was zat. Moest ik een lange broek aan. Maarja ondanks dat kon ik het goed volhouden.
:cool:
Afgelopen donderdag hadden we 2 x getraind: 's morgens en 's avonds. En dit ging ook allemaal prima. Had nergens last van. Gister even een dagje rust erbij gepakt.

Verder hebben we in de week van 24 april een interview bij Berkelstroom FM!!!:cool:

Eigenlijk balen dat vandaag de gym niet open is, morgen dus pas weer
helemaal los gaan met rug, biceps, onderarmen en buik:wl: .

Sinds vandaag heb ik ook mijn Glucosamine (Olimp - XXL Nutrition) met een
extra caps. opgehoogd, een beetje extra preventie kan op dit moment geen kwaad.

Ben ik met je eens.. ik verhoog deze vanaf morgen!

De update staat weer op de site.
Staat er al een paar dagen op, maar was het even vergeten hier te melden!:o

www.sportfood.nl/shop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven