DJGeezer
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DJGeezer zei:Ik kan het niet vinden RJ ..of ben ik nu zo blind haha!

Dave Hawk zei:Gisteren nog even informatie uitgewisseld met Harry de Jonge (FromAmsterdam), leuke reactie van hem ook gehad, zijn we trots op.
Harry zal in de Muscle&Fitness binnenkort ook een artikel schrijven over de recordpoging.

Angerfist zei:
het is echt ongelooflijk, overal komen de aanvragen nu vandaan
.
.jimi zei:veel succes met de workout respect maar wees 8) en neem wel de rust he

jimi zei:succes jongens echt veel respect komt er ook een log hoe jullie het hebben geflikt lijkt me wel vet om te weten hoe het is verlopen nogmaals succes

.
.jimi zei:kan ik dat log ook bewonderen of hebben jullie het allen op papier
en jongens succes met herstel brainstormse succes![]()
![]()
![]()
![]()
, die updates zullen zo goed als zeker tijdens de recordpoging op DBB worden gezet. Dus constant info over het verloop
.
en met de slaap in de ogen spinnen
, dat is echt niets, ha, ha, ha
.
.GeweldigDave Hawk zei:Tjonge het was me wel wat vanmorgen, vroeg uit beden met de slaap in de ogen spinnen
, dat is echt niets, ha, ha, ha
Leon Averdijk (onze coach), had een lekker lesje in elkaar gezet waar we de komende dagen nog de resultaten van zullen ondervinden![]()
.
Maar ja, een beetje conditie is natuurlijk de basis voor voor een succesvolle recordpoging.
Leon weet wel wat hij doet en jullie doen lekker mee. Volgende week weer??