AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ik kan het niet vinden RJ .. :P of ben ik nu zo blind haha!

Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

gevonden, machtig mooi :P

• Topic Starter Topic Starter
Muscle&Fitness

Gisteren nog even informatie uitgewisseld met Harry de Jonge (FromAmsterdam), leuke reactie van hem ook gehad, zijn we trots op:cool: .
Harry zal in de Muscle&Fitness binnenkort ook een artikel schrijven over de recordpoging.

Dave Hawk zei:
Gisteren nog even informatie uitgewisseld met Harry de Jonge (FromAmsterdam), leuke reactie van hem ook gehad, zijn we trots op:cool: .
Harry zal in de Muscle&Fitness binnenkort ook een artikel schrijven over de recordpoging.

Je word nog beroemd kerel! :D

Angerfist zei:

:D het is echt ongelooflijk, overal komen de aanvragen nu vandaan:cool: .
Hier konden we alleen maar van dromen, hoop onze sport dan ook goed te verkopen;) .

veel succes met de workout respect maar wees 8) en neem wel de rust he

succes jongens echt veel respect komt er ook een log hoe jullie het hebben geflikt lijkt me wel vet om te weten hoe het is verlopen nogmaals succes

jimi zei:
succes jongens echt veel respect komt er ook een log hoe jullie het hebben geflikt lijkt me wel vet om te weten hoe het is verlopen nogmaals succes

Er wordt een logboek bij gehouden, hierin wordt eigenlijk alles in het kort bijgehouden! :)

We zullen de staf rond om ons vragen tijdens de recordpoging regelmatig een update te doen op DBB. Waarin de te trainen programma's van dat moment worden besproken, in welk uur we zitten, blessure meldingen en andere "ins and outs";).

Op dit moment pakken we ff een dag of 4 uur rust, alleen Zaterdag morgen gaan we een uurtje spinnen. De laatste maanden toch erg hard getraind en zo hier en daar een klein pijntje opgelopen. Hoogste tijd dus om wat te herstellen en te brainstormen hoe we onze training-stage binnenkort gaan invullen:wl: .

kan ik dat log ook bewonderen of hebben jullie het allen op papier
en jongens succes met herstel brainstormse succes:wl: :wl: :lifter: :thumbs:

jimi zei:
kan ik dat log ook bewonderen of hebben jullie het allen op papier
en jongens succes met herstel brainstormse succes:wl: :wl: :lifter: :thumbs:

Bedankt:thumbs:

Ja:yes:, die updates zullen zo goed als zeker tijdens de recordpoging op DBB worden gezet. Dus constant info over het verloop;).

Net trouwens nog wat info uitgewisseld met Ron Avidan (redacteur van Get Big - USA) op zijn verzoek. We hopen natuurlijk dat Get Big ook wat wil gaan publiceren, voor als nog loopt de promo richting USA, Canada, Australie absoluut top !.
DJGeezer is bezig met het uitwisselen van info m.b.t. enkele sites/magazines voor de regio Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Ook daar hopen we eerdaags wat meer info over te kunnen geven.

Yep zal vandaag weer ff weer contact opdoen met wat duitsers enzo..
lekker hersteld deze 2 dagen!! Morgen lekker 'rustig' fietsen :)

Doen jullie nog veel conditie werk, buiten jullie krachttraining in de voorbereiding ?

Tjonge het was me wel wat vanmorgen, vroeg uit bed:eek: en met de slaap in de ogen spinnen:( , dat is echt niets, ha, ha, ha

Leon Averdijk (onze coach), had een lekker lesje in elkaar gezet waar we de komende dagen nog de resultaten van zullen ondervinden:shake: :D.
Maar ja, een beetje conditie is natuurlijk de basis voor voor een succesvolle recordpoging:lifter: .

ja je moet wel een goede conditie hebben anders red je deze poging nooit van je leven..suc6 met spinnen de komende weken:D

Dave Hawk zei:
Tjonge het was me wel wat vanmorgen, vroeg uit bed:eek: en met de slaap in de ogen spinnen:( , dat is echt niets, ha, ha, ha

Leon Averdijk (onze coach), had een lekker lesje in elkaar gezet waar we de komende dagen nog de resultaten van zullen ondervinden:shake: :D.
Maar ja, een beetje conditie is natuurlijk de basis voor voor een succesvolle recordpoging:lifter: .
Geweldig:D Leon weet wel wat hij doet en jullie doen lekker mee. Volgende week weer??:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven