XXL Nutrition

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha thijs en aad zijn stoere bikkels :cool: en nou niet teveel bier drinken in de herberg he

Nou en of volgende week zijn weer v/d party het opstaan en er heen komen is moeizaam, maar éénmaal klaar met spinnen is altijd een ontzettend lekker gevoel.

Als jullie een keer een ECHTE spinningles willen volgen in Venlo tussen ex-prof wielrenners en tri-atleten dan laat maar een keertje weten!:D

Verder is er op de site van Sportfood.nl weer een wekelijkse update m.b.t. de langste workout record poging.;)

• Topic Starter Topic Starter
:D spinnen is echt een ramp:splat: maar je moet wat he, het zal nooit mijn ding worden:D

Bas, buffelen in Venlo spreekt me wel een keer aan maar spinnen...:D en dat ook nog met ex-prof wielrenners, laten we dat maar niet doen:finger: gwoon lekker bb-en:D .

DBB-ers ff kijken voor een recordpoging update op www.sportfood.nl;)

Vandaag weer lekker met de gewichten kunnen trainen:wl:.
2 uur flink rug/armen/buik getraind en het voelt heerlijk !!!!
Die dag of 4 rust heeft ook goed gedaan, ben in iedergeval verlost
van een paar pijntjes. Mijn voeding en supplementie heb ik op mijn rust-
dagen iets opgevoerd en reageerde hier perfect op.

Vanmiddag weer mijn vertrouwde schema aangehouden 1 uur voor het trainen
een eiwitshake, tijdens het trainen BCAA-poeder en direct na het trainen X-Targo (allen van XXL Nutrition). Zit nu ongeveer op gewicht wat ik denk nodig te hebben, altijd lekker nu ik nog een aantal maanden voor de boeg heb
en me dus alleen kan cocentreren op het trainen.

Vandaag nog even contact gehad met onze hoofsponsor (Panatta), binnenkort gaan we voor hun een fotoshoot doen, altijd gaaaaaf natuurlijk:D
en goed voor de pr van zowel Panatta als voor ons.

klinkt gaaf allemaal, waar is die langste workout ooit?

mass_builder zei:
klinkt gaaf allemaal, waar is die langste workout ooit?

We gaan de recordpoging doen bij Strada Sports - te Vorden.
Een hoop info kun je ook vinden op www.sportfood.nl, alle belangrijke info
m.b.t. het hele gebeuren kun je daar (met regelmatige update) vinden;) .

De definitieve starttijd hopen we rond 15 maart bekent te maken.

Dave Hawk zei:
Vandaag weer lekker met de gewichten kunnen trainen:wl:.
2 uur flink rug/armen/buik getraind en het voelt heerlijk !!!!
Die dag of 4 rust heeft ook goed gedaan, ben in iedergeval verlost
van een paar pijntjes. Mijn voeding en supplementie heb ik op mijn rust-
dagen iets opgevoerd en reageerde hier perfect op.

Vanmiddag weer mijn vertrouwde schema aangehouden 1 uur voor het trainen
een eiwitshake, tijdens het trainen BCAA-poeder en direct na het trainen X-Targo (allen van XXL Nutrition). Zit nu ongeveer op gewicht wat ik denk nodig te hebben, altijd lekker nu ik nog een aantal maanden voor de boeg heb
en me dus alleen kan cocentreren op het trainen.

Vandaag nog even contact gehad met onze hoofsponsor (Panatta), binnenkort gaan we voor hun een fotoshoot doen, altijd gaaaaaf natuurlijk:D
en goed voor de pr van zowel Panatta als voor ons.

Ja Robbert-Jan inderdaad weer lekker gebuffelt vanmiddag:wl:
zag op een gegeven moment weer lekker wazig voor de ogen, lekker door gaan tot dat je neervalt haha!:eek:

Tijdens het trainen BCAA-poeder en direct na het trainen X-Targo (allen van XXL Nutrition) doet veel goeds ja dat klopt !! Bedankt nogmaals !

Dave Hawk zei:
We gaan de recordpoging doen bij Strada Sports - te Vorden.
Een hoop info kun je ook vinden op www.sportfood.nl, alle belangrijke info
m.b.t. het hele gebeuren kun je daar (met regelmatige update) vinden;) .

De definitieve starttijd hopen we rond 15 maart bekent te maken.

oke gaaf bedankt, maar ik kan er niks over vinden op www.sportfood.nl,

groetjes

misteraad zei:
Hartstikke bedankt, echt super dat jullie over ons en het record een update bij houden!!

Kleine moeite!
Jullie zijn op een zeer positieve wijze met de sport bezig. Het is niet vaak dat bodybuilding op een positieve manier in de publiciteit komt en wat jullie doen komt de sport alleen maar ten goede. En dat verdient alle steun!

Sportfood.nl zei:
Kleine moeite!
Jullie zijn op een zeer positieve wijze met de sport bezig. Het is niet vaak dat bodybuilding op een positieve manier in de publiciteit komt en wat jullie doen komt de sport alleen maar ten goede. En dat verdient alle steun!

Bedankt Bas:thumbs:
We hopen een bijdrage te kunnen leveren aan een positieve beeldvorming m.b.t. onze sport aan een "breed" publiek, door een ongelooflijke uitdaging aan te gaan voor ons zelf en de bb-sport:cool: . Uit de hele wereld ontvangen we positieve berichten en dat is een super motivatie om er keihard
aan te blijven werken.

Echter met de steun van aantal bedrijven waaronder Sportfood.nl konden we dit project van de grond krijgen, anders waren we nooit zover gekomen;) .

Benen en schouders er vanavond van langs gegeven samen met DJGeezer, was een top training !:lifter:. Het was weer eens super druk maar iedereen begint nu te begrijpen, dat ze ons lekker onze gang moeten laten gaan:D .

Nog wel ff een fototjes geschoten m.b.t. onze riemen/handschoenen (XXL Nutrition) en onze bodycoach horloges (Sporttiedjes:eek: - Duitsland).
Er zitten een paar bruikbare kiekjes tussen;)

Ja, hoop dat die foto's nog wat zijn geworden. Je moet ze me maar snel sturen..
Vanmiddag weer wat mailtjes de deur uit doen..:cool:

Ik heb ze net gezien, LEIP hoor :P

Net bericht ontvangen van Redacteur Riivo Rebane van www.amazon.ee (Esland) een van de belangrijkste bb-site's van oost-europa.

Zij hebben net een artikel op hun site gezet m.b.t. onze recordpoging, dus ff kijken;), Prachtig:cool: .

Het moet niet gekker worden, straks staan we ook nog ergens in uzbekistan op een site of magazine:D

gaat goed dus zo te zien internationaal dave succes ga effe checken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven