Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
M.b.t. opmerkelijke berichten, kreeg net de gelukwensen voor de recordpoging van Rajeev Goenka, Directeur van BFY Sport&Fitness, de leider op de markt van India m.b.t. fitnesseducatie en daar bijbehorende evenementen:cool:.

Altijd weer leuk natuurlijk, dat ze daar ook nog aan ons denken:thumbs: .

Gelukswensen zijn altijd leuk, vooral van hoge piefen. Veel succes bro.

Mooi dat die Indiers ook nog ff er aan denken ;)

Ebff

Het mooiste bericht van vandaag kwam van Rafael Santonja voorzitter van de
EBFF (de Europese afdeling van de IFBB). Zij gaan een artikel plaatsen op hun site en zijn zeer content met het idee en krijgen al hun support:rocknana:.

Dit is een zeer grote stap richting erkenning door de IFBB.....WAANZINIG dus !!!:rocker: .

Dave Hawk zei:
EBFF (de Europese afdeling van de IFBB). Zij gaan een artikel plaatsen op hun site en zijn zeer content met het idee en krijgen al hun support:rocknana:.

Dit is een zeer grote stap richting erkenning door de IFBB.....WAANZINIG dus !!!:rocker: .

Oh echt geweldig!! Gaat echt superr woeiii:thumbs:

Dave Hawk zei:

gaat echt super hoop dat jullie nog veel publiciteit zullen krijgen!!! want dat verdiend deze poging

Vanmorgen weer wezen spinnen:( , na gisteren een lekkere hmstring en kuittraining te hebben afgwerkt. Het was dus VRESELIJK maar, ja alles voor het resultaat, onze coach was er erg blij mee:wl:

Dat wordt vandaag en morgen dus ff herstellen.......
Blijf het conditionle gedeelte toch het minste vinden:( .

Ik denk dat je er na die tijd wel anders tegenaan zal kijken, als het allemaal is gelukt :D

SiRoj zei:
Ik denk dat je er na die tijd wel anders tegenaan zal kijken, als het allemaal is gelukt :D

Klopt, ben ook wel gemotiveerd hoor als ik op de fiets zit maar het blijft niet mijn favo onderdeel, doe mij maar de barbells en dumbbells:D.

Zag net trouwens dan de EBFF (Het overkoepelende Europese orgaan van de IFBB) een lekker artikeltje op hun site hebben gezet over de recordpoging, kan niet missen:cool: . Een grote stap dichterbij voor de wereldwijde erkenning van de recordpoging:evilnana: .

Dave Hawk zei:
Vanmorgen weer wezen spinnen:( , na gisteren een lekkere hmstring en kuittraining te hebben afgwerkt. Het was dus VRESELIJK maar, ja alles voor het resultaat, onze coach was er erg blij mee:wl:

Dat wordt vandaag en morgen dus ff herstellen.......
Blijf het conditionle gedeelte toch het minste vinden:( .
Nu nog wel maar wie weet ben je straks net zo verslaaft aan spinnen als aan krachttrainen:laugh:

Dave Hawk zei:
Klopt, ben ook wel gemotiveerd hoor als ik op de fiets zit maar het blijft niet mijn favo onderdeel, doe mij maar de barbells en dumbbells:D.

Zag net trouwens dan de EBFF (Het overkoepelende Europese orgaan van de IFBB) een lekker artikeltje op hun site hebben gezet over de recordpoging, kan niet missen:cool: . Een grote stap dichterbij voor de wereldwijde erkenning van de recordpoging:evilnana: .

Lekker door blijven pompen Ome Dave, dat fietsen went vanzelf en is maar tijdelijk:D.

Ja RJ, je bent altijd aan het dagdromen onder het spinnen.. waar denk je aan haha:eyebrow:

Vandaag proberen we een zo goed mogelijke opzet van onze stage van a.s. Donderdag op papier te krijgen. Tijdens deze stage zullen we o.b. van coaching en medische staf,
*4 a 5 uur trainen
*Alle trainingssystemen testen en bijstellen
*Wisselwerking recordploeg - staf
*Vroegtijdig signaleren van knelpunten.
*Voeding/vocht balans bijstellen m.b.t. de juiste tijdstippen
*Testen van onze bodycoach horloges

Deze punten nemen we mee en proberen die bij te stellen, zo kunnen wij die tijdens een stage in maart nog eens kunnen herhalen en nog eens extra perfectioneren:wl: .

Verder weer druk geweest met het uitwisselen van info, met Ron Avidan van
Getbig. Zij willen een zo compleet mogelijk artikel over ons maken m.b.t. informatie voorziening richting USA en zijn daar al een tijdje druk mee:study:.

En nu weer herstellen van die stramme spinningbeentjes......:D .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven