AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Ik abonneer me op dit logje . Stats zijn vergelijkbaar .

Doe 5/3/1:D OF Westside ofzo.. I dunno..

Goede stats voor iemand die zoveel blowt en pizza vreet!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, voor de goede orde; voor mijn doen veel geblowt. Ik ben nooit een dagelijkse smoker geweest, het ging hier om een periode van veel weekenden achter elkaar. Pizza is wel veel genakt.

Maar thnx iig, guys!

Hehe, de diepere gedachte ontbreekt achter elke training. Ik train gewoon maar wat omdat ik daar zin in heb (wel een beetje ub/lb principe). De lichte squats komen morgen (als ik me daaraan kan houden, en wat is licht 80%?). Evenals ik armen morgen ook weer ga doen. Ik heb eigenlijk een leuk schema nodig. Ben nog zoekende. Suggesties zijn welkom.

allright duder, vroeg het me gewoon af aangezien je destijds toch ook al 120 benchte?

Goodmorning ****ing vroeg snakeman:

Squat (Licht):
8x60
8x80
8x100
8x120

Calves (Olympic Halter)
12x60
12x80
12x100
12x100

Biceps (Olympic Halter)
8x40
8x40
8x50
8x60
5x40

Triceps (Skull Crushers)
8x30
8x40
8x50
8x50

EDIT: Klopt starter maar moest weer terugkomen van 80 (Half jaartje terug of iets langer). Ben nu sterker teruggekomen want ik kan veel meer volume aan. Ben alleen te lang weer aan het trainen zoals ik zelf wil en zin heb, vandaar dit plateau (weer) denk ik.

Ben je op spierconditie aan het trainen ofzo? je kunt wel zien dat er inderdaad geen gedachte achter zit!

Interessant. Je lijkt over de nodige aanleg te beschikken. Structuur zit er wel in, namelijk je klooit systematisch maar wat aan. Dat is ook structuur! :p

Mag ik je vragen wat nu echt je doel is. Want als je echt advies wil, is dat wel relevant. Ikzelf ben nog van de oude stempel. Old-school basic ijzersleuren.
Geen peppie Engelse termen, als bands, box, speeds etc. etc. Gewoon duwen, trekken, beuren!

Succes iig met je logje. :)

Ben je op spierconditie aan het trainen ofzo? je kunt wel zien dat er inderdaad geen gedachte achter zit!

:roflol: Ben aan het cutten en wil plaatselijk vet verbranden, vooral op binnenkant borst...

Interessant. Je lijkt over de nodige aanleg te beschikken. Structuur zit er wel in, namelijk je klooit systematisch maar wat aan. Dat is ook structuur! :p

Mag ik je vragen wat nu echt je doel is. Want als je echt advies wil, is dat wel relevant. Ikzelf ben nog van de oude stempel. Old-school basic ijzersleuren.
Geen peppie Engelse termen, als bands, box, speeds etc. etc. Gewoon duwen, trekken, beuren!

Succes iig met je logje. :)

Cool, een rot in mijn log! Ik wil gewoon groot en sterk worden, brute massa en kracht. Of ben ik dan niet specifiek genoeg? Mijn oren staan open nu:D

Laatst bewerkt:
Echt duidelijk snake :p .. ach ja is ook wel lekker voor een tijd, gewoon aanklooien en doen waar je zin in hebt. Zo houdt je het ook wel langer vol, zo train ik de laatste tijd ook,
maar goed binnenkort ook maar trainen met een duidelijk doel en structuur.

Jij in iedergeval al succes ermee.

Cool, een rot in mijn log! Ik wil gewoon groot en sterk worden, brute massa en kracht. Of ben ik dan niet specifiek genoeg? Mijn oren staan open nu:D

Haha, ja das voor mij duidelijk genoeg hoor! Dan zit je hier wel goed. :cool:

Periodes van max. 5 weken puur op kracht, 3 weken wat lichter en daarna 8 weken puur gericht op massa.
Schema's zat te vinden in de sticky's bijv. Dan ben je iig voor 16 weken onder de pannen. ;)

Vanacht k*t geslapen (4 uurtjes) en heel de dag keihard moeten werken. Toch maar naar de gym gegaan en wat aangekloot (k*ttraining):

Bench
12x60
12x70
12x80
12x90
8x100
12x60

Chinnen:
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Squat
8x60
8x80
8x100
8x120

-Wat buikwerk.

Krijg last van mijn linker schouder en voel mijn onderrug nog steeds tijdens het squatten van voorgaande trainingen. De dagen van doen wat ik wil gaan dus langzaam voorbij, moet een beetje gaan oppassen nu. Deze week ga ik verzinnen met wat voor schema ik ga beginnen. Mike suggesties? Jij ziet er wel aardig buff uit daar op je avatar. Klinkt leuk die 16 weken, doe maar een gooi...

Vandaag wat biceps-, triceps-, traps- en kuit-werk.

Euh wat is er mis met pizza?

Anyway, succes kerel!

Pizza=:meal:

Vandaag Incline Bench (max. 8x90) , Military Press (max. 5x70), Deadlift oefenen op techniek (max.120kg) en BOR (max. 8x100).

Geen dikke gewichten, gewoon hetzelfde als anders alleen de deadlift dus licht... Kijk uit naar een schema, heb het nu echt helemaal gehad. Die deadlift is ook k*t, overweeg om hem te schrappen en goodmornings te doen evenals die military press. Onderrug en schouders worden gevoelig (op een minder leuke manier). Gaat ten koste van mijn plezier in trainen en misschien levert het wel blessures op. Iemand? Zo voelt het althans... Of misschien ff doorzetten...

Laatst bewerkt:
wat is er zo k*t aan je deads dan? voel je daar die onderrug bij dan?

enne zoek is een leuk schematje uit dan man, zal je lichaam vast is goed doen

Ik voel mijn onderrug op een verkeerde manier inderdaad na het deadliften, misschien moet ik maar p*ssy beginnen en opbouwen (techniek eindeloos oefenen)? Goodmornings vond ik veel fijner voor mijn onderrug iig. Met de military press heb ik gewoon het idee dat het een presoefening teveel is in de week, mijn schouder gaat dan gelijk zeiken. Je hebt gelijk, een goed en slim schema zou mijn lichaam goed doen.

Suggesties? Heb MikeDiesel ook net gepmed. Zelf lijkt het me leuk ub/lb te doen en dan de dagen te splitten qua intensiteit (4dagen). ub dag1= 5x5 en dag2 = 4x10 die dan valt op een maandag en donderdag etc. Weet niet waar ik het vandaan heb maar lijkt me leuk. Echter zit ik wel een beetje met maxen, wat kan en mag om te blijven groeien. En wat voor percentages pak ik dan als het maxen niet elke week zou mogen.

Eigenlijk heb ik zin alles eens wetenschappelijk uit te zoeken met studies end. maar zit al genoeg in de boeken voor andere dingen. Wsb vond je dus crap?

Ow ja, heb nu ook een nieuwe bijbaan waar ik elke dag drie uur voor moet lopen en fietsen (+zweten). Vraag me af of dat eigenlijk wel handig is met onze sport. Iig moet ik meer vreten want ik val af, nou heb ik ook een pensje dus heel erg is het nog niet:D.

Done, heb een pdf van starter gehad en heb er wat leuks uitgehaald.

Echter, ik heb buikgriep:mad: Ik wil sporten maar het is denk ik niet slim.
Damn...Nooit ziek en dan dit...

Ze zullen jou zeker wel gemist hebben gisteren als ik naar die bench van je kijk. Sterk bezig. ;)

Terug
Naar boven