Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, de diepere gedachte ontbreekt achter elke training. Ik train gewoon maar wat omdat ik daar zin in heb (wel een beetje ub/lb principe). De lichte squats komen morgen (als ik me daaraan kan houden, en wat is licht 80%?). Evenals ik armen morgen ook weer ga doen. Ik heb eigenlijk een leuk schema nodig. Ben nog zoekende. Suggesties zijn welkom.

Ben je op spierconditie aan het trainen ofzo? je kunt wel zien dat er inderdaad geen gedachte achter zit!
Ben aan het cutten en wil plaatselijk vet verbranden, vooral op binnenkant borst...Interessant. Je lijkt over de nodige aanleg te beschikken. Structuur zit er wel in, namelijk je klooit systematisch maar wat aan. Dat is ook structuur!
Mag ik je vragen wat nu echt je doel is. Want als je echt advies wil, is dat wel relevant. Ikzelf ben nog van de oude stempel. Old-school basic ijzersleuren.
Geen peppie Engelse termen, als bands, box, speeds etc. etc. Gewoon duwen, trekken, beuren!
Succes iig met je logje.![]()

Cool, een rot in mijn log! Ik wil gewoon groot en sterk worden, brute massa en kracht. Of ben ik dan niet specifiek genoeg? Mijn oren staan open nu![]()