MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, thnx mc. chick!

Hey, weet je wat het bij mij altijd goed doet met buikgriep, cola! wel de echte. Gewoon gaan trainen man. En als je moet kotsen doe je net alsof het is van een zware set. HARDCORE:P:P

5 godverdomde kilo's lichter, weeg nog maar 97 teringkilo.
Guess my mood...

:roflol:

Dat jij post in mijn log doet me dan wel weer goed. Bankdrukkoning. Massabeest.
Nog last van je blessure? (Toen ik je voor het laatst sprak, lang geleden, zat jij daar mee te worstelen).

Gaat vrij aardig moet ik zeggen, bij zware deads krijg ik wel gelijk weer last, maar verder begin ik de laatste tijd door veel te front- in plaats van backsquats weer redelijk vooruit te gaan, hopen dat ik dat een flink eind vol kan houden.

Goed om te horen, roeien met de riemen die je hebt toch? Volgens mij is het dan inderdaad slimmer (in de zin van even effectief) om manieren te vinden die wel werken zonder gezeik te krijgen met bekende weakspots. Succes iig!

Een post met de juiste woorden op het juiste moment mc. chick, het doet me werkelijk goed om dit even zwart op wit van iemand te horen... Thnx... Ben weer rustig begonnen met eten en vertrouw op de wederopbouw.

Een post met de juiste woorden op het juiste moment mc. chick, het doet me werkelijk goed om dit even zwart op wit van iemand te horen... Thnx... Ben weer rustig begonnen met eten en vertrouw op de wederopbouw.

Blijf geloven in die spartaanse mentaliteit.

Welcome back @ the gym day...

Vandaag een laffe en warme dag, Jim Wendlers ideeen mee op zak.
Goede voornemens, brak hoofd.

Bench:
8x60 (opwarmen)
5x75
5x85
5x100

50x72,5

****ing easy...

BOR:
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

****ing easy...

Chinnen:
5xbwx?setjes
Totdat ik kapot was, en dat duurde niet lang.
Misschien 6 of 7 setjes ofzo?

Squat:
8x60
8x80
8x90
8x100

Wat Biceps curlen en tricepswerk + pens...

Zoals je ziet was mijn begin goed begonnen maar waande ik me na de BOR in de speeltuin. Licht maar lekker kon ik me niet beperken tot mijn schema. Twee vrouwelijke sporters in de gym wilde mee-squatten en waren zo onder de indruk van mijn 100kg squat dat ik voor even vergat dat dit gewicht eigenlijk pathetic is. Een leuke training dus.

Hahaha, en jij ze maar duidelijk proberen te maken dat achter ze staand met je handen op hun t**ten echt de beste manier is om bij het squatten te spotten ^__^

ik ben ook impressed door je 100 kilo squat hoor :kiss:

heb je nou ook een schema gekozen eigenlijk van uncle wendler?

50x72,5 = Sick :D

Hahaha, en jij ze maar duidelijk proberen te maken dat achter ze staand met je handen op hun t**ten echt de beste manier is om bij het squatten te spotten ^__^

Damn...Was helaas niet zo helder gisteren, next time:D

ik ben ook impressed door je 100 kilo squat hoor :kiss:

heb je nou ook een schema gekozen eigenlijk van uncle wendler?

Says SquatZilla...

Jup, heb gekozen voor Big But Boring-achtige praktijken...

Wel in setjes van 10, dus 5x10x72,5...
Dat kan iedere peuter, echter heb toch flinke spierpijn:meal:

En nog eentje die overgelopen is naar de Wendler-side:D

Hey man, met welke 2 vrouwelijke leden heb jij staan squaten? degene die ik nu in mijn hoofd heb? :D

Terug
Naar boven