MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag:

Deadlift:
5x110
5x130
5x140

50x100 (in de zin van 5x10).

Alles was easy behalve dit belachelijke volume op het eind. Het was an sich goed te doen maar ik haat deze oefening. Gruwelijke pomp in mijn onderrug tot het punt dat ik amper kon lopen en het zelfs een beetje pijnlijk wordt (herkent iemand dit?).

8 setjes buikspieren later ging het wel weer, dit maakt me echt aan het twijfelen of ik niet gewoon goodmornings kan doen ofzo.

Toch wel grappig, waarschijnlijk heb ik vandaag meer herhalingen gedaan op de deadlift dan in de afgelopen twee jaar.

Heb daarna een beetje lopen k*tten met de lat-pull en cable-row:
10x60 LP
10x60 CR
10x70 LP
10x70 CR
10x70 LP
10x70 CR

(Wegens spierpijn om het op deze manier een beetje los te maken).

Close grip bench:
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

(Omdat ik het niet kon laten borst lichtjes te pakken).

Nog wat lichte bicepcurls en tricpes push downs (als assistance)...

Kortom: Een aftergriep dipje vandaag, weinig gegeten, lichte k*ttraining.
Toch ook wel knap omdat ik normaal altijd zwaarder wil gaan dan kan.

Gruwelijke pomp in mijn onderrug tot het punt dat ik amper kon lopen en het zelfs een beetje pijnlijk wordt (herkent iemand dit?)

haha ja :D

maar keep it up man... ben benieuwd wat dit je gaat brengen

eindelijk richtlijnen hanteren kan nooit kwaad toch

Is ook, wel geinig om inderdaad eens wat richtlijnen te hebben. Thnx!
Beste spierpijn deze morgen in mijn onderrug, was vergeten te vertellen gisteren dat ik na de deads wat shrugs heb gedaan tot 90kg. Damn, zit helemaal vast in mijn nek ook:D

Enigsinds nog vastgeroest en vaag vandaag wakker geworden. Zo kan ik niet trainen dacht ik nog. Na een bak havermout (met tegenzin) en wat Sint Janskruid ben ik tot mijn schrik gelijk aan de schijt gegaan. Even dacht ik WEER ziek te zijn geworden, maar ik kwam gelukkig op tijd bij mijn positieven. Sinds gisteren zit ik namelijk aan de heilige Jan. Ik ga hem gebruiken om geestelijk weer wat bij mijn positieven te komen, ben namelijk hele dagen een brok opvliegerige luie ellende. Dat het voor de sport ook positief kan werken is dan mooi meegenomen, maar vandaag flikt Jan me dit. Althans ik geef hem gewoon de schuld want heb geen zin om weer thuis te gaan lopen huilen en schijten tegelijk. This really pisses me off.

Hardcore als ik was vanmorgen was mijn enige antwoord op die schijterij mezelf weer volproppen. Mijn gym gaat dicht dit weekend dus ik moet en zal vandaag trainen. Tegelijkertijd mik ik een sample zakje ''crack'' in een beker en slurp het op. Wat een meuk. Na een kwartiertje stap ik mijn fiets op.

Omdat ik nooit stimulerende zooi neem slaat die ''crack'' in als een bom. Het gevoel is echter niet positief. Licht in mijn kop fiets ik trillend als een rietje richting de gym. Kalifornia is drugy drugy drugy drugy drugy drugy drugy. Haast misselijk kom ik daaraan. Dit is ook de laatste keer voor mij dat ik zoiets neem. Woest als een onredelijke stier en slap als een uitgewrongen vaatdoek begint mijn training.

This is Spartaaa!!!!!:rolleyes:

Incline Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90

Dippen:
8xbw
8xbw+9kg
8xbw+9kg
8xbw+9kg

Paar setjes triceps pulldown voor de fun of it, max 5x50kg.

Military Press:
5x40
5x50
5x60
1x70 (Vol...Eigen schuld door voorgaande oefeningen).
5x40

BOR for the fun of it, een setje 8x70

Chinnen:
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw+9kg
5xbw+9kg

Squat:
Vandaag was eigenlijk mijn Wendler squat, maar gezien ik maandag al had getraind wilde ik deze vandaag overslaan. p*ssy. Dus toch maar squatten voordat mijn lezers boos worden.
5x70
5x100
5x120
3x140 PR
3x70 Ass to the grass om alles even op te rekken...

Uiteraard nog even beach boyen met de bicep curl...Wel licht voor mijn doen. Denk nog van de griep.
8x30
8x40
8x40
8x40

Pens ff trainen en naar huis. Voel me lekkah...

Gewicht: 99kg (Zit dus zo weer aan de 100+).

DILEMMA: Mijn gym is vanaf volgende week een maand alleen open op ma-di-wo-do-aaf.
Zal ik wendler voortzetten of deze weken even een splitje pakken?

Laatst bewerkt:
Heb een nachtje doorgehaald, kon niet slapen:(. Brak naar de Gym na het werk.

Bench:
5x60
5x80
5x100
5x110

5x10x80

Incline Bench:
8x60
8x70
8x80
4x90
4x90

Close Grip:
5x60
5x60
5x60
5x70
5x80

Dippen:
8xbw
8xbw+10kg
8xbw+10kg
8xbw+10kg

Biceps Curl:
8x30
8x40
8x50
5x60
8x40

Pensx2x4x12 (Leg raises en Crunches)

Helemaal niet moe, maar wel brakjes. Rare training. Dit was borstdag, sorry als ik ga ben ik een jonge hond. Wil deze week nog een rugdag, benendag en schouderdag maken ivm k*ttijden@thegym. Jim Wendler komt er voorzichtig in terug, mocht je heel goed kijken. Maar eigenlijk is het weer het bekende zooitje van Snakeman.

nice, ik zie een pr de training hiervoor

Squat:
5x60 (opwarmen)
5x80 (opwarmen)
5x100
5x120
5x140 PR

5x10x90!!! Vind ik ook wel PR waardig.

Calves met olympic halter:
12x60
12x80
12x90
12x100

Obliques.

Dodelijke training. Dit door die 50x90... Damn... Zo erg als het lijkt is het ook:D

sweet man, weer 2 reps erop

Jup, is wel nice idd! Hetgeen wat eigenlijk toch het meest zwaar was, waren die 50 reps met 90. Je wilt gewoon stoppen:D

EDIT: Reageer maar niet, heb net jouw laatste training gelezen... Gast, dat is gewoon eng... :kots:

Laatst bewerkt:
Spiergroep die ik al jaren niet meer train ivm pijntjes en niet nodig vinden. Oftewel schouders.

Military Press:
5x40
5x50
5x60
5x70

5x10x40 (nog best pittig:o)

****, voel nog spierpijn van maandag en de bekende pijntjes komen op.

Wilde toch nog eens Side Raises en de Seated Rear Lateral Raise doen.
En OMFG wat was ik een p*ssy.

Side Raises
12x6
12x7
12x7
12x9

Was gewoon nog best pittig ook:eek:

Seated Rear Lateral Raise
12x3
12x6
12x7
12x7

WTF:eek:

Snel door naar de Triceps...

Skull Crushers:
8x30
8x40
8x50
8x40

Bicep Curl met EZ-Bar
8x30
8x40
8x50
8x55

En pens...

Conclusie, ik moet weer eens schouders gaan trainen:o.
Suggesties? :kiss:

5x70 is echt niet slecht ofzo

@Starter: En toch is het zielig;)

Vandaag in een andere gym voor een ''proefles'' lees mijn gym is vandaag dicht:

Deadlift
5x70 (opwarmen)
5x90 (opwarmen)
5x110
5x130
5x150

5x10x110 Dikke pomp in de onderrug.

Chinnen:
4x8xbw

BOR
8x60
8x80
8x90
4x100
4x100

Peck deck
Beetje spelen, die heb ik niet in mijn ouwe stinkhok:D

Seated rear lateral raises konden er ook op...

Spelen in de speeltuin, gewichten tellen niet op machines, eigenlijk tellen machines ook gewoon niet, maar leuk is het wel.

Daarna ff biceps en triceps en pens...

Was een leuke training, alleen veel gepraat omdat een ouwe rot (een voormalig kampioen powerliften) me totaal afbrandde op mijn volume @ deads.
Voor een natural was ik destructief bezig. Beetje een praatje gehouden daarover. Leuk, maar stiekem ook zonde van de training:o

hadtie nog gouden tips?

enne.. naam gevraagd?

Jup, maar uit respect vertel ik er niets over. Is een bekende hier in de stad.
Hij wil wel schema's geven maar zoals iedereen weet zijn er 100.000 mensen in een gym met dergelijke verhalen. Ik heb respect voor de man en zijn prestaties daarom weet ik ook nooit zo goed om te gaan met dergelijke gesprekken. Ik heb stug doorgetraind uiteraard en verteld dat hij dit niet persoonlijk moest opvatten:D

oke :d

Bench:
5x60
5x80
5x100
5x112,5 PR

5x10x82,5

Incline Bench:
8x60
8x70
8x80
5x90
3x92,5 PR

Nog wat peck decken voor binnenkant borst. En voor de rest mijn gewoonlijke gespeel.
Niet noemenswaardig. Kleine training naar omstandigheden, boven beschreven was de grote lijn.
PR omdat ik het nooit heb gedaan, niet omdat ik stond te juichen...

oooooooooh shit, nu al pr's

Dat binnenkant borst verhaal was een sarcastisch geintje. Mocht iemand het ooit nog opmerken:rolleyes:

Ja starter, PR's maar ik voel me niet echt sterk. Ik krijg het idee dat ik beter reageer op ub/lb (alles 2x p/w) maar we zullen zien. Kan ook liggen aan het feit ik zo ****ing eigenwijs ben door het volume op te voeren door allerlei shit erbij te doen. Maarja, elke spiergroep eens in de week voelt een beetje p*ssy aan. Less is more, uhu. Ik trek die shit niet, voel me dan lui.

Als ik mijn log zo bekijk past het niet echt in deze sectie, maar ik vind zelf ook niet in de bb sectie. Laat hem voorlopig hier ff staan. Jij weet me iig te vinden.

Welke gym heb je gesport toen je eigen gym dicht was.
Trainingen zien er toch goed uit.

Den Otter in de binnenstad.

Terug
Naar boven