Fitness Seller

Patrick1995's trainingslog met foto's

• Topic Starter Topic Starter
Gaan je lifts de laatste tijd wel vooruit? Het lijkt alsof je een beetje rond de zelfde gewichten blijft hangen of ligt dat aan mij?

Heey man, Nope... valt me ook op blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Soms heb ik eens een goeie dag dat ik er 5kg boven zit maar over het algemeen is 't allemaal hetzelfde.

Denk dat ik gewoon in gewicht omhoog ga en dan maar 4x ipv 6 en dan opbouwen. Jij nog ideeën anders?

Heey man, Nope... valt me ook op blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Soms heb ik eens een goeie dag dat ik er 5kg boven zit maar over het algemeen is 't allemaal hetzelfde.

Denk dat ik gewoon in gewicht omhoog ga en dan maar 4x ipv 6 en dan opbouwen. Jij nog ideeën anders?

als je sterk wil worden zul je wel meer kracht gericht moeten gaan trainen

het aantal reps is minder belangrijk. Belangrijk is dat je genoeg volume maakt op de lift per week.

en vooral een goed plan heb hoe je vooruit moet gaan in gewicht. Bv iedere training 2.5kg meer

het aantal reps is minder belangrijk. Belangrijk is dat je genoeg volume maakt op de lift per week. en vooral een goed plan heb hoe je vooruit moet gaan in gewicht. Bv iedere training 2.5kg meer

oke thanks man

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Vandaag voelde ik opeens uit het niets weer een pijnscheut in mijn schouder. Klasgenoot zei dat z'n broer sportmasseur was en dat hij er wel wat op wist... Het bracht even verlichting maar daarna leek het wel of me schouder in de fik stond...

Ben het zat, kan dus ook vandaag weer niet trainen door die kut schouder. Zo even een afspraak maken met de huisarts voor een doorverwijzing naar de fysio.

Zojuist bij de dokter geweest heb een Bursitis (slijmbeursontsteking) in m'n schouder.

Ze heeft gelijk een afspraak gemaakt bij de fysio voor me die is A.S Donderdag.

Kan dus deze week ook niet trainen... misschien ga ik alleen effe benen pakken.

Fysio had wat gekraakt. Deze week alleen ff kort benen gepakt. Woensdag weer naar de fysio totdat die tijd sowieso niet trainen:(

Jammer van je schouder, veel beterschap ermee!

Jammer van je schouder, veel beterschap ermee!

Thanks man, zo kut dit ook voor je mindset gewoon. Nu ik niet meer train lijkt het er allemaal gelijk weer minder uit te zien. aah wel Denk volgende of de week daarop weer is licht te gaan trainen....

hopen op het beste patrick

Terug
Naar boven