MuscleMeat

PB bench press 2010

• Topic Starter Topic Starter
wat deadlift je?

hoeveel rowt je spotter btw?

Ik heb in geen tijden gedeadlift. Rowen zitten we beiden op 130 kg.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

vroeg me af of je met dat droppen goeie massa opbouwt ? zelf maak ik ook 4 sets alleen ik doe 10 8 6 6 en ik ga altijd tot het uiterste , wat is jou mening hierover !

Ik probeer altijd zo zwaar mogelijk en zoveel herhalingen. Eigenlijk tel ik niet mn reps, ik luister naar mijn lichaam. Met droppen voel ik me helemaal leeg gaan en is ook goed voor spierconditie heb ik gemerkt.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Train je in openlucht dan? Ik smak steeds tegen het plafond of de muur als ik deze oefening doe in de gym...

Lolzzzzz, het is net als in de arena dak kan open :).

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

flys met 46kg na zo'n zware bench sessie? :s

Jep, met pijn en moeite :). Ik pak zelfs ook altijd nog naar schouders meestal incline bench press 8 x 140 kg. doe dit nu al 1,5 jaar en me spierconditie en kracht neemt behoorlijk toe.

Ik heb in geen tijden gedeadlift. Rowen zitten we beiden op 130 kg.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Ik probeer altijd zo zwaar mogelijk en zoveel herhalingen. Eigenlijk tel ik niet mn reps, ik luister naar mijn lichaam. Met droppen voel ik me helemaal leeg gaan en is ook goed voor spierconditie heb ik gemerkt.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Lolzzzzz, het is net als in de arena dak kan open :).

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Jep, met pijn en moeite :). Ik pak zelfs ook altijd nog naar schouders meestal incline bench press 8 x 140 kg. doe dit nu al 1,5 jaar en me spierconditie en kracht neemt behoorlijk toe.

iemand snapt de grap niet.... :roflol:

Vidz or it didn't happen gozert!

Zeer hoge gewichten, denk dat weinig mensen hier je zullen geloven zonder bewijs... De flys zijn ook wel heel hoog, zal wel meer een "press fly" zijn zoals je bij de meeste ziet.

nice stats. Je boft ook dat zulke dumbbells beschikbaar zijn.
Bij ons gaan ze nog maar tot 32 ..

Dit topic is waardeloos zonder vids

Waarom zoveel volume en verschillende repranges?

Waarom zoveel volume en verschillende repranges?

De eerste oefening is gewoon om ff te kijken of het lukt. Wanneer ik een oefening doen ga ik niet uit van hoeveel reps ik moet maar hoeveel ik er kan. Ik train niet bijv 12 reps 10 reps 8 reps 6 reps. Waarom zou ik tot 12 gaan als ik er 16 kan? etc.

Ik vind het jammer dat sommige mensen dit niet geloven (vind het niet heel speciaal namelijk). Als ik het nog een keer doe zal ik het filmen, dan kan je het zien!

Iedergeval allen bedankt voor de reacties, ieder heeft zn sterke en zwakke punten en ik heb eenmaal aardig wat kracht in borst, triceps en schouders en iets minder in benen, andere zijn weer monsters met benen en rug (squat 250 KG bijv.)

Keep up the good work!

Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste oefening is gewoon om ff te kijken of het lukt. Wanneer ik een oefening doen ga ik niet uit van hoeveel reps ik moet maar hoeveel ik er kan. Ik train niet bijv 12 reps 10 reps 8 reps 6 reps.

yup, snap ik ;)

Waarom zou ik tot 12 gaan als ik er 16 kan?

Omdat je dan de volgende set met meer gewicht meer reps kan maken?

Met veel volume bedoel ik 16 setjes borst, na 8 setjes heb ik t wel gezien en ik vraag me af of alles wat je daarna doet zorgt voor meer vooruitgang.

Wel een geweldige prestatie, 180 banken!

yup, snap ik ;)

Omdat je dan de volgende set met meer gewicht meer reps kan maken?

Met veel volume bedoel ik 16 setjes borst, na 8 setjes heb ik t wel gezien en ik vraag me af of alles wat je daarna doet zorgt voor meer vooruitgang.

Wel een geweldige prestatie, 180 banken!

Tnx,

Tja 16 setjes, ik vind het heerlijk. Ik pak elke spiergroep minimaal 16 setjes max 20 set en ga er nog steeds goed op. Probeer wel binnen 60/75 minuten klaar te zijn.

Maak eens een filmpje. Als je echt 180kg netjes kan drukken en daarna ook nog eens met bijna 50kg goed uitgevoerde fly's kan maken ben je echt goed bezig. Tot die tijd betwijfel ik je verhaal..je ziet er namelijk bij lange na niet uit alsof je zoveel gewicht aankan.

Maak eens een filmpje. Als je echt 180kg netjes kan drukken en daarna ook nog eens met bijna 50kg goed uitgevoerde fly's kan maken ben je echt goed bezig. Tot die tijd betwijfel ik je verhaal..je ziet er namelijk bij lange na niet uit alsof je zoveel gewicht aankan.

Net wat ik dacht. Die bench geef ik je het voordeel van de twijfel maar die incline db's en daarna nog die flyes... no way josé.
Dit ruikt naar fanta... zoals in fantasie!

Lolzzzz is goed wil jullie mondjes snoeren ik kom terug met 200 bench! en natuurlijk de rest, ps op de avatar ben ik 89 kilo's depleated. Nu 103 vol in KH maar is goed jochies!

Ciaooo

Ben je on?
Maakt mij geen reet uit wat je drukt hoor, gaat erom of het voor jou werkt.

als jij 200 raw benched pl stijl bij jouw BW, behoor je tot de top van NL. ik zie het filmpje graag tegemoet. als je daarop daadwerkelijk een nette full rom bench kan laten zien met alleen jij die de stang aanraakt (geen spotter-zat-er-aan-uit-veiligheid of hij-raakte-hem-wel-aan-maar-deed-niks-bullshit) maak ik een diepe buiging voor je.

squat je inmiddels wel btw? die benen kunnen natuurlijk echt niet bij zo'n bovenlichaam ;)

Ben je on?
Maakt mij geen reet uit wat je drukt hoor, gaat erom of het voor jou werkt.

Ik ben 4 jaar off. november 2006 ermee gestopt

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

als jij 200 raw benched pl stijl bij jouw BW, behoor je tot de top van NL. ik zie het filmpje graag tegemoet. als je daarop daadwerkelijk een nette full rom bench kan laten zien met alleen jij die de stang aanraakt (geen spotter-zat-er-aan-uit-veiligheid of hij-raakte-hem-wel-aan-maar-deed-niks-bullshit) maak ik een diepe buiging voor je.

squat je inmiddels wel btw? die benen kunnen natuurlijk echt niet bij zo'n bovenlichaam ;)

Hahaha ja op deze foto is het echt erg maar heb veel knie blessure leed gehad benen zijn aardig bij getrokken ben net terug van een zware training.

Tnx voor de reacties

Terug
Naar boven