Fitness Seller

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu begrijp ik logischerwijs waarom je naar AAS grijpt, want zonder het wonderspul zul je niet groeien als je met deze Kindergewichten blijft spelen. Volgens mij is het altijd nog zo dat je jouw lichaam een reden moet geven om te groeien en dat gaat met deze gewichten niet lukken..... OMFG.

Laatst bewerkt:
kijk, ik vind het ook typisch een voorbeeld van iemand die zijn fysiek meer uit de "hulpmiddelen" dan uit trainen haalt. ik heb hierboven uitgelegd vanwaar ik kom, en dat het op mijn leeftijd idd niet zo evident meer is.
met zo'n fysiek als pbs nu heeft, zou hij idd veel zwaarder moeten kunnen trainen.
sorry dat ik het moet zeggen, maar neem zijn "hulpmiddelen" af, en na korte tijd zal er neit veel meer van zijn fysiek overschieten, het wordt hier toch algemeen gezegd dat kuren zonder perfecte basis geen definitieve resultaten geeft

Emile post hier zijn mening? Dat mag, maar deze jongen weet maar niet van ophouden. Het is overduidelijke dat deze jongen hier alleen maar PBS probeert lastig te vallen. Of wil hij hem nu opeens advies komen geven wanneer de TS al bijna klaar is met zijn kuur.

Hij probeert PBS zwart te maken, waarom? Omdat hij denkt dat PBS op de verkeerde voetje is begonnen. Kortom, geen stats of de leeftijd om te kuren.

Nu kom ik weer terug op wat ik eerder heb gezegd. Kijk even bij de junioren, ik zal geen namen opnomen maar ik weet dat er genoeg tussen zitten die al 3 jaar eerder zijn begonnen dan PBS.

Zijn deze jongens ook fout bezig?
Neem een voorbeeld van Lee Priest, deze jongen was op zijn 20 jarige leeftij al lang en breed op een "pro" niveau. En dan heb je weer hetzelfde koek en ei verhaal.. ja maar PBS is niet Lee Priest, ja maar PBS heeft geen verstand van kuren en 1000 andere redenen wat noch kant noch wal slaat.

Het overgrote deel van de kuurders is op een zeer jonge leeftijd begonnen... of willen jullie nu beweren dat ze allemaal al de juiste stats hadden voordat ze begonnen met kuren. Open je ogen kerel, er zijn zelfs junioren die aan de hgh, igf zitten. Er zijn zelfs junioren die synthol hebben gebruikt.. en nee dat betekent niet dat je meteen Dennis Wolf wordt.

Iedereen kiest zijn eigen weg en zijn eigen manier. Respecteer dat. Doe je dat niet, kom dan niet met bullshit aanzetten. We weten nu allemaal inmiddels wel dat Emile het uiterst zwak vindt van PBS.

Zijn we nu klaar met discusseren? Ik ruik persoonlijk nog steeds jaloezie, en dat is mijn mening. Ik snap dan ook niet waarom EmileV toch door blijft gaan. Zijn het nuttige tips? Nee.. is het zwart maken van een persoon? Ja..

Kortom, PBS heeft al lang en breed uitgekozen voor zijn weg en manier.

die junioren waar jij van spreekt trainen wel super zwaar, ze zijn niet bang zich "moe" te maken.
daar zit hem de hele nuance...deze jongen heeft zelfs helemaal geen wedstrijdambities of zelfs de ambitie om een massabeest te worden las ik eerder in dit topic...

die junioren waar jij van spreekt trainen wel super zwaar, ze zijn niet bang zich "moe" te maken.
daar zit hem de hele nuance...deze jongen heeft zelfs helemaal geen wedstrijdambities of zelfs de ambitie om een massabeest te worden las ik eerder in dit topic...

Dus mag je niet kuren......??:rolleyes:

Wijven die hun t**ten laten opvullen, ogen laten liften of vet laten wegzuigen hoeven tog ook niet automatisch in de playboy?? ..............snap je'm......Juist;)

@PBS.
Je rug staat er echt goed bij.
Verder ben ik het dan niet eens met je keuze om te kuren, maar je bent hier tenminste eerlijk over alles en dat waardeer ik wel.

Wat is dat hier toch?

Laat de jongen gewoon kuren als hij dat wilt...

En check gewoon de resultaten, laat al de rest voor een andere topic.

Ja, hij had er naturel nog véél meer kunnen uithalen (en zeker met zo'n krachtstats...). Maar het was van in het begin duidelijk dat deze jongen wou kuren, dus mja... Laat het hem dan maar doen. Genoeg van zulke jongens die keertje kuren, en daarna nooit de gym meer ingaan... No Biggy!

ON TOPIC!

• Topic Starter Topic Starter
@PBS.
Je rug staat er echt goed bij.
Verder ben ik het dan niet eens met je keuze om te kuren, maar je bent hier tenminste eerlijk over alles en dat waardeer ik wel.

Bedankt.

al dat afgekraak over die krachtstats laten me koud :D
Ik zal er zeker wel aan werken.

ik zal binnenkort nog eens updaten.

grtz

PBS. Weet je wat het is het is gewoon alemaal jaloersheid dat
jij in een keer zo heerlijk groeid alsdit niet zo
was had jij ook niet zo veel negatieve
aandacht gehad. Verder heeft kracht stats totaal niets temaken
met kuren. Kuren doe jij om massa te winnen en kracht is maar bijzaak.
Als iemand wil kuren is dat helemaal aan hem zelf. Eigelijk zouden de grootste
zeurders hier over helemaal niet in het bodybuilding wereldje horen

• Topic Starter Topic Starter
OMG gozer, een van de eerste keren dat ik trainde drukte ik al 10x50.

ja nou, ik was nou eenmaal een slap mannetje en kreeg amper de stang naar boven :D

zolang ik maar groei ben ik tevreden, krachtstats laten me echt koud,
echter ga ik hier wel aan werken.

Kinderachtigheid ten top hier weer:rolleyes: Krachtstats boeie geen fl**ker als je aan bodybuilding doet Massa boeit (zie mijn eerdere post) @ adonis leuk voor je dat je 50 kilo 10* benchte ik had moeite met 30kilo:) PBS is misschien wat te vroeg begonnen met kuren kwa leeftijd, maar ik snap nog steeds niet wat jullie lopen te mieren over die krachtstats?? Als hij hetzelfde fysiek zou neerzetten als hij nu doet en zou zeggen dat hij 100 kilo benchte dan zouden de meeste van jullie die het nu afkeuren het allemaal "cool" vinden.:no:

Nog maals bodybuilding draait om het krijgen van een goed fysiek en niet om het krijgen van brute kracht;)

Zal mijn Krachtstats even vermelden voor als jullie Krachtstat geilerds.
BP: 95 8* 110 1* of 2*
SQ: 70 10*
Legpress: 250 6*
DL: 150 4*

Dit zijn stats na bijna 4 jaar trainen, voordat jullie beginnen te huilen check me sig voor me BW enzo. Heb nog geen foto's ma die komen als ik zelf ga kuren in me eigen log :P

Nu is het gewoon klaar met dit gezanik. Elke keer proberen jullie hem te pakken met iets nieuws. Te jong kuren, kapsel, uiterlijk, vriendin, krachtstats. Je ziet toch dat hem koud laat. Schijnbaar hebben jullie niet genoeg aan jullie eigen zielige leventjes om anderen af te gaan kraken?

@ PBS
Erg goeie vooruitgang. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ik geen zin om het hele topic door te spitten maar je zit nu in week 12/13? Hoe is het tot nog toe gegaan? Veel massa gepakt?

Eigelijk zouden de grootste
zeurders hier over helemaal niet in het bodybuilding wereldje horen

nou lekker zo Luppie, top opmerking weer van je. Naturel bodybuilding bestaat in mijn ogen ook nog altijd .... te beweren dat iemand die naturel wenst te blijven, niets met bodybuilding te horen heeft vind ik dan ook wel kort door de bocht. Goed dat PBS dit voor zichzelf doet, is op zich zijn zaak, maar heb enorm veel meer voor iemand zoals bv G-men

Kinderachtigheid ten top hier weer:rolleyes: Krachtstats boeie geen fl**ker als je aan bodybuilding doet Massa boeit (zie mijn eerdere post) @ adonis leuk voor je dat je 50 kilo 10* benchte ik had moeite met 30kilo:) PBS is misschien wat te vroeg begonnen met kuren kwa leeftijd, maar ik snap nog steeds niet wat jullie lopen te mieren over die krachtstats?? Als hij hetzelfde fysiek zou neerzetten als hij nu doet en zou zeggen dat hij 100 kilo benchte dan zouden de meeste van jullie die het nu afkeuren het allemaal "cool" vinden.:no:

Nog maals bodybuilding draait om het krijgen van een goed fysiek en niet om het krijgen van brute kracht;)

Zal mijn Krachtstats even vermelden voor als jullie Krachtstat geilerds.
BP: 95 8* 110 1* of 2*
SQ: 70 10*
Legpress: 250 6*
DL: 150 4*

Dit zijn stats na bijna 4 jaar trainen, voordat jullie beginnen te huilen check me sig voor me BW enzo. Heb nog geen foto's ma die komen als ik zelf ga kuren in me eigen log :P
Zijn ook niet echt krachtstats om trots op te zijn na 4 jaar trainen, vooral die squat & deadlift. Dit is ook nog veel te licht om te beginnen met kuren. Na een totaal van 600 zegt niemand meer iets over krachtstats als je begint met kuren, als je daarvoor begint ben je een zwakkeling.

En je kan misschien wel gelijk hebben dat op massa trainen niet hetzelfde is als op kracht trainen maar dit slaat nergens op. Ik ken vrouwen die veel sterker zijn en dat is echt te schandalig voor woorden. Daar is geen excuus voor behalve dat de TS echt te zwak voor woorden is en blijkbaar niet de discipline/het geduld heeft om eerst een goede basis aan te leggen voordat het gebouw gebouwd wordt.

De fundering is alles.

Ik ga verder ook niet meer reageren, er valt niet over te discussieren. PBS' kracht is schandalig laag en het is echt te belachelijk voor woorden om nu al je natuurlijke testosteron te negeren en het kunstmatig te verzoveelvoudigen. Hij zou zonder die test. injects net zo groot en sterk zijn geworden in dezelfde hoeveelheid tijd, hij kan gewoon niet nadenken.

Zijn ook niet echt krachtstats om trots op te zijn na 4 jaar trainen, vooral die squat & deadlift. Dit is ook nog veel te licht om te beginnen met kuren. Na een totaal van 600 zegt niemand meer iets over krachtstats als je begint met kuren, als je daarvoor begint ben je een zwakkeling.

En je kan misschien wel gelijk hebben dat op massa trainen niet hetzelfde is als op kracht trainen maar dit slaat nergens op. Ik ken vrouwen die veel sterker zijn en dat is echt te schandalig voor woorden. Daar is geen excuus voor behalve dat de TS echt te zwak voor woorden is en blijkbaar niet de discipline/het geduld heeft om eerst een goede basis aan te leggen voordat het gebouw gebouwd wordt.

De fundering is alles.

Ik ga verder ook niet meer reageren, er valt niet over te discussieren. PBS' kracht is schandalig laag en het is echt te belachelijk voor woorden om nu al je natuurlijke testosteron te negeren en het kunstmatig te verzoveelvoudigen. Hij zou zonder die test. injects net zo groot en sterk zijn geworden in dezelfde hoeveelheid tijd, hij kan gewoon niet nadenken.

Iedereen kan wel blijven zeggen dat het te vroeg is om te kuren, maar hij kuurt nou eenmaal, en de vorderingen mogen er zijn vind ik! En hij had ook zeker wel naturel net zo groot en sterk kunnen worden, maar hij wil gewoon snel resultaat en dat moet iedereen maar accepteren.

Gaat dit logje nog terug ontopic TS?

Anders kan ie net zo goed dicht.

Kracht zegt niet alles, ik deadlift 110kg en weeg maar met moeite 70kg...
Bodybuilding draait toch vooral om het uiterlijk en PBS is goed bezig

Grtz

Bodybuilding draait toch vooral om het uiterlijk en PBS is goed bezig

Grtz
idd, daarin heb je gelijk, het uiterlijk is idd een zeer belangrijk aspect, mede door dat uiterlijk aspect heb ik er ook al aangedacht te kuren, maar omdat de vrouw er absoluut tegen is, en ook, moet ik op deze leeftijd nog de risico's nemen, ik train enorm graag, doe het dan meer voor de sport, en tevreden zijn met wat minder uiterlijke resultaten he.
Maar van jonge kerels kan ik goed begrijpen dat ze kuren omdat ze vooral het uiterlijk aspect heel belangrijk vinden
ik heb er dan zeker niks op tegen dat hij het met aas doet, alleen is het jammer dat hij eraan begonnen is zonder toestemming van zijn vader, kwestie dat die man kan gekwetst zijn in vertrouwen in zijn zoon, en wordt het nu bespreekbaar, raad hem aan zo verstandig mogelijk te kuren , en in samenspraak met zijn vader, want we moeten neit heiliger dan de paus willen doen, kijk allemaal maar es rond je in gym en zo, de dag van vandaag verschiet je hoeveel van 18 en jonger er al aan aas zitten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven