AndroidHealthClinic

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Bro, still alive?

Hey bro, ik zit in de weekends meestal in Gierle dus als je eens wil samen trainen in je gym laat je het maar weten.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Gasten ,

ja ik leef nog... :o
Ik heb het de laatste 2 maanden enorm maar dan ook enorm druk gehad dat ik niet veel zin had om te loggen.
zowel met het werk als het privé leven , alles is een beetje op één hoop gekomen. ook niet veel thuis geweest.
(lees als overwerken , trainen , relatie , voorbereidingen trouw ... etc)
ik moet deze week weer op controle dus zal dan ineens een update plaatsen.
(gym gaat nog altijd goed!)

gewicht ongeveer 4,5-5kg bijgekomen(totaal) (zaterdag meer correctere weging dus ga me er nog niet over uitspreken)

M'n excuses dat ik het wat heb laten hangen maar m'n hoofd stond er totaal niet naar gasten!
(kwam nog wel eens hier en daar piepen bij jullie hoor)

Nu morgen eens benen knallen in den do-it met een kameraad.

cheers!

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Hey bro, ik zit in de weekends meestal in Gierle dus als je eens wil samen trainen in je gym laat je het maar weten.

zullen we zeker dan eens doen,
ga ook wat meer in do-it trainen ipv de gym waar ik eerst zat.

Hoppa 5 kilo erbij, netjes!!

Benen trainen in Do-it is zalig, alles hebben ze er staan en ik raad aan om na je benen training de kuiten ook even mee te pakken, altijd lekker haha.

Men knie laat het spijtig genoeg even niet toe om stevig door te gaan. Echt kut met men "ecto aanhechtingen" altijd.

Best je abbo opzeggen bij je huidige gym... Mocht ik dichter wonen zou ik elke dag daar gaan trainen. Als je jezelf een beetje serieus neemt als bodybuilder is Do-it de plaats waar je moet zijn.

5 kilo? Nice!

Wat prik je nu precies per week ?

5 kilo? Nice!

Wat prik je nu precies per week ?

750test
700primo

ben wel tevreden hiermee.
Morgen weet ik de exacte metingen weer maar gok wel zoiets.
Veel meer zal het wel niet evalueren gok ik zo. het is niet zoals de Tren zeg maar waarbij je echt jezelf ziek hard ziet veranderen.

Maar , wat voor mij zeer belangrijk is is dat je jezelf gewoon op en top voelt met deze stack en niet zoals bij tren jezelf zowat ziek en grieperig en moe blijft voelen.

750test

700primo

ben wel tevreden hiermee.

Morgen weet ik de exacte metingen weer maar gok wel zoiets.

Veel meer zal het wel niet evalueren gok ik zo. het is niet zoals de Tren zeg maar waarbij je echt jezelf ziek hard ziet veranderen.

Maar , wat voor mij zeer belangrijk is is dat je jezelf gewoon op en top voelt met deze stack en niet zoals bij tren jezelf zowat ziek en grieperig en moe blijft voelen.

Morgen ga je meten? Niet zaterdag?

Aah goed om te horen man!
Ja hier loggen is ook niet het allerbelangrijkste hoor!
Toch 5kg erbij..zeer zeer netjes vooral de schone 'echte' kilo's tellen. Wanneer ga je trouwen?

Aah goed om te horen man!
Ja hier loggen is ook niet het allerbelangrijkste hoor!
Toch 5kg erbij..zeer zeer netjes vooral de schone 'echte' kilo's tellen. Wanneer ga je trouwen?

Trouw is gepland en al volledig geregeld (wat er allemaal geregeld moet worden) op 17/06/16
Zelfs m'n vriendin heeft haar trouwkleed al (lol)

Hoe ging het benen trainen in do-it?

Ik ben zaterdagmorgen gegaan voor rug.

Hoe ging het benen trainen in do-it?

Ik ben zaterdagmorgen gegaan voor rug.

Even update :
weging gewicht was +0.7kg
vet -1%

dus sta nu wel aardig rond de 8%
gaat allemaal zeer goed , nieuwe schema

KH : 490
EI : 360
Vet : 80

is goed voor zo'n 4120 kcal.
(wat ik raar vind is dat ik nog steeds lichtjes in vet zak en der echt geen moeite voor moet doen, lijkt wel of m'n metabolisme een Formule 1 wagen is fzo, is dit normaal? je zou denken op zo'n kleine lengte zou je op zoveel eten toch wel een dikkertje moeten worden:p )
weer wat enkele aanpassingkjes maar zien of we toch nog wat meer massa kunnen gaan knallen.
Shape vind ik nu echt niet meer zichtbaar veranderen , gewoon goed vol maar hier had ik nooit echt veel last van. M'n benen zijn wel zichtbaar stukken beter geworden.

Nu in do-it echt een van de zaligste benen gehad met m'n makker.
echt een totaal ander inzicht gekregen in het trainen.
hij traint echt met lichte gewichten maar lekker veel setjes en reps zonder te stoppen echt heerlijk!
ik heb me nog nooit zo kreupel gevoeld de dagen erna!

Gewicht erbij + 1% vet eraf... gaat goed :D

Jij ziet je shape niet meer veranderen maar geloof me gerust, anderen zullen het wel zien en je shape verbeterd écht wel :p Ik loop al een hééle tijd op het zelfde gewicht rond maar iedereen zegt dat ze me echt dikker en dikker zien worden....
En primo maakt je echt mooi rond en vol. Als ik terug wat meer budget voor AS dan ga ik de primo ook nog eens deftig gebruiken.

4120 kcal is zeker niet overdreven en ja hoor eens de oven in werking is gezet moet je er echt hard tegen aan gaan vreten. Zit momenteel zelf met dat probleem. Probeer dit wat tegen te gaan met af en toe een dikke cheat een paar keer per week maar vetter word ik er ook niet van, enkel vochtiger. Gisteren begon ik dan toch schrik te krijgen omdat ik echt wel vet stond vond ik... Deze morgen plakte men navel weer lekker tegen men rug en was er weer weinig vocht te zien hahaha.

Zwaar trainen is leuk maar ik train zelf ook niet echt héél zwaar (gewichten) maar ik doe wel veel reps (15-20) en veel sets en als er veel toestellen zijn dan word ik helemaal blij :D
Maandag benen trainen en donderdag er nog een beetje last van hebben is geen uitzondering :D

Goed om te horen dat alles goed gaat ;)

Gewicht erbij + 1% vet eraf... gaat goed :D

Jij ziet je shape niet meer veranderen maar geloof me gerust, anderen zullen het wel zien en je shape verbeterd écht wel :p Ik loop al een hééle tijd op het zelfde gewicht rond maar iedereen zegt dat ze me echt dikker en dikker zien worden....
En primo maakt je echt mooi rond en vol. Als ik terug wat meer budget voor AS dan ga ik de primo ook nog eens deftig gebruiken.

4120 kcal is zeker niet overdreven en ja hoor eens de oven in werking is gezet moet je er echt hard tegen aan gaan vreten. Zit momenteel zelf met dat probleem. Probeer dit wat tegen te gaan met af en toe een dikke cheat een paar keer per week maar vetter word ik er ook niet van, enkel vochtiger. Gisteren begon ik dan toch schrik te krijgen omdat ik echt wel vet stond vond ik... Deze morgen plakte men navel weer lekker tegen men rug en was er weer weinig vocht te zien hahaha.

Zwaar trainen is leuk maar ik train zelf ook niet echt héél zwaar (gewichten) maar ik doe wel veel reps (15-20) en veel sets en als er veel toestellen zijn dan word ik helemaal blij :D
Maandag benen trainen en donderdag er nog een beetje last van hebben is geen uitzondering :D

Goed om te horen dat alles goed gaat ;)

Ok hehe ja kijk als m'n budget ook weer volledig inorde is dan komen er ook weer plannen.
(pff primo was wel een hele hap!)

over 3weken is het even een herstelmoment maar dit ook naar de wedstrijd toe (je weet wel dewelke he)
'btw ik pm je nog even met wat nieuws , iets wat niet in het forum past vind ik gaat over een stervend persoon'

en daarna eens zien welke kortwerkende we nog snel in kunnen slaan :p

M'n vriendin zegt ook dat ik aardig vooruit ga net als Harry , maar ach zelf er in geloven is het moeilijkste.
En net zoals je zegt , eens goed cheaten doe ik hier en daar nu wel veel vaker! het lijkt ook niet meer zo van belang of ik nu 1 of 2-3x cheat in de week , het enige waar ik dan wel van schrik is de bloat die echt snel komt opzetten na de meal. nachtje slapen en je bent weer zoals de oude lekker lean :)

M'n vriendin zegt ook dat ik aardig vooruit ga net als Harry , maar ach zelf er in geloven is het moeilijkste.
En net zoals je zegt , eens goed cheaten doe ik hier en daar nu wel veel vaker! het lijkt ook niet meer zo van belang of ik nu 1 of 2-3x cheat in de week , het enige waar ik dan wel van schrik is de bloat die echt snel komt opzetten na de meal. nachtje slapen en je bent weer zoals de oude lekker lean :)

Same here: dan zeg ik tegen men vrouwtje dat het precies niet meer goed vooruit gaat of zo, je kent het hé.
Krijg ik zo een reactie van: moet ik a is nen tik tegen uwe kop geven of zo, dikz*k! hahahaha ja men vrouw noemt me altijd dikz*k ofzo omdat ze weet dat ik daar niet zo goed tegen kan :p en dan sta je daar met je abs :o

Cheaten mag zeker off season en al zeker als je op 8% staat. Het water moet je erna wel even bij nemen.

Same here: dan zeg ik tegen men vrouwtje dat het precies niet meer goed vooruit gaat of zo, je kent het hé.
Krijg ik zo een reactie van: moet ik a is nen tik tegen uwe kop geven of zo, dikz*k! hahahaha ja men vrouw noemt me altijd dikz*k ofzo omdat ze weet dat ik daar niet zo goed tegen kan :p en dan sta je daar met je abs :o

Cheaten mag zeker off season en al zeker als je op 8% staat. Het water moet je erna wel even bij nemen.

amai ,
dees is vreemd zen we zeker da we nie dezelfde vrouw hemme hahaha :p
just zelfde scenario hier wtf :p

hehe, je moet eens hetzelfde proberen zeggen tegen je vriendin. Vuurwerk gegarandeerd!

Was wel even zoet met lezen. Ik volg.

Trouwens die 88gr pasta is ongekookt neem ik aan?

Succes

mvg,
Michel

Terug
Naar boven