michelm1989
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tja... na zo lang on te zijn kan je niet verwachten om op 3 maanden hersteld te zijn![]()

In jouw geval zou ik je herstel nu gewoon verder zetten. Je hebt beter noh 1 x gecruised vr een 6 tal weken of iets langer en dan je nieuwe blast naar wedstrijd toe.. nu is je herstel al gestart vrees dat je het je zelf alleen maar moeilijker zal maken door nu je herstel in te korten en terug te blasten. Maar snap heus je dilemma welivm flexcup:
jawel deze ga ik mee doen.
m'n fysiek is dik inorde.
Ik had alleen een 'rust' periode ingelast , ik dacht dat ik hiermee wel voldoende hersteld zou zijn.
om daarna terug te kijken om te knallen voor de wedstrijd.
Nu heb ik natuurlijk dubbel gevoel, wachten op herstel
of terug knallen binnekort voor wedstrijd?
ach lastig zo hé
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------
ja dat snap ik
maar had toch beter verwacht haha
al maar goed is m'n massa nog net hetzelfde en voel ik me lekker.
Al m'n andere waarden waren uitermate top zei de dokter , dusja DILEMMA
!Had even raad gevraagd aan je ddb buddies
! Of heb je een begeleider oid ..Was je van plan richting de wedstrijd nog te gaan kuren in de laatste 8-12 weken?
Noem je mij nu dikz*k!? Zal eens pic uploaden, met ripped as f**k.
Noem je mij nu dikz*k!? Zal eens pic uploaden, met ripped as f**k.
leef de macdonalds + knakworsten + chocolade leef.
Dat je zo slecht kan eten en toch rond dat bf blijft, gotta love AAS/ACE #marvinpost.bodyfat? ik sta weer op 9 rip.leef de macdonalds + knakworsten + chocolade leef.
Gelukkig zit ik nog op ace![]()
Dat je zo slecht kan eten en toch rond dat bf blijft, gotta love AAS/ACE #marvinpost.