- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
zegt iemand die voor zen pa verzwijgt dat hij kuurt

maar je hebt wel gelijk als je massa wil pakken wat boeie krachtstats dan, zolang ge maar groeit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha interesseert me ook geen ruk, die krachtstats.
I care about MASSA
maareuh ik denk dat er hier vele op DBB liege over hun stats achja
boeit me eigelijk ook niet.
met eerlijkheid kom je in iedergeval verder
zegt iemand die voor zen pa verzwijgt dat hij kuurt
maar je hebt wel gelijk als je massa wil pakken wat boeie krachtstats dan, zolang ge maar groeit

nee jij hebt duidelijk klasse
pbs; goed dat je eerlijk bent en er zijn idd heel veel die hun stats overdrijven
maar die van jou zijn wel echt bedroevend hoor

Haha ik ben hier voor mijn motivatie, die ga jij echt niet afbreken hooor
en natuurlijk leer ik hier veel van diegene die hier goede posts zetten.
![]()

Overtrainen gebeurd echt niet zo snel. Zelfs professionele sporters zijn niet zo snel lichamelijk overtraind. Het is eerder mentaal dat je er de brui aan geeft.dat kan goed zijn.
maar ik train liever op mijn gemak bij mij werkt dit beter.
ik sta ook alleen maar in voor MASSA en dus geen kracht.
als ik harder en zwaarder zou trainen raak ik sneller overtrained en daar heb ik geen zin in, heb ook geen zin om blessures te krijgen.
grtz

Je leert helemaal geen ****. Jij gaat hier onverantwoord kuren met een 40kg BP. Je hebt nog geen reet gedaan, ik vind van mij zelf dat ik nog maar net een klein beetje begin te snappen hoe dingen in elkaar steken maar jij denkt het al helemaal te weten. Je doet domme dingen, en dan moet je helemaal zelf weten, maar dan moet je niet verwachten dat je een egolog hier kan bijhouden zonder kritiek.
Over jaloezie: Ik snap dat het moeilijk is om buiten je eigen perspectief te zien, maar niet iedereen is zo snel jaloers als jijzelf.
ps. Als je ook maar een beetje serieus met de sport bezig was dan zat je nu niet te kloten met een 40kg BP. Je bent aan ****en, hebt geen ballen om serieus te trainen en dus aan de juice gaat. Maar gelukkig ben je wel 'eerlijk'. Tough guy.
kerel je lijkt wel een wijf..., ik doe misschien wel een BP van 40 maar toen kon ik ook een BP van 100 alleen dat doe ik niet dagelijks omdat ik anders overtrained en moe word.
meer heb ik jou niet te vertellen
BACK ON TOPIC
als je iets tegen kuren hebt kanker dan lekker op, iedereen komt heir om iets bij te leren, aan jou k*t comment heeft nog niemand wat gehad.
ga je lekker aftrekken op een wijf dat je toch nooi kunt krijgen...
Word een beetje moe op het 'jaloezie argument'..blalala. Ik heb niets tegen kuren, als het maar verstandig en met enige voorbedachte rade wordt gedaan. En dat is hier duidelijk niet het geval.

Emile post hier zijn mening? Dat mag, maar deze jongen weet maar niet van ophouden. Het is overduidelijke dat deze jongen hier alleen maar PBS probeert lastig te vallen. Of wil hij hem nu opeens advies komen geven wanneer de TS al bijna klaar is met zijn kuur.
Hij probeert PBS zwart te maken, waarom? Omdat hij denkt dat PBS op de verkeerde voetje is begonnen. Kortom, geen stats of de leeftijd om te kuren.
Nu kom ik weer terug op wat ik eerder heb gezegd. Kijk even bij de junioren, ik zal geen namen opnomen maar ik weet dat er genoeg tussen zitten die al 3 jaar eerder zijn begonnen dan PBS.
Zijn deze jongens ook fout bezig?
Neem een voorbeeld van Lee Priest, deze jongen was op zijn 20 jarige leeftij al lang en breed op een "pro" niveau. En dan heb je weer hetzelfde koek en ei verhaal.. ja maar PBS is niet Lee Priest, ja maar PBS heeft geen verstand van kuren en 1000 andere redenen wat noch kant noch wal slaat.
Het overgrote deel van de kuurders is op een zeer jonge leeftijd begonnen... of willen jullie nu beweren dat ze allemaal al de juiste stats hadden voordat ze begonnen met kuren. Open je ogen kerel, er zijn zelfs junioren die aan de hgh, igf zitten. Er zijn zelfs junioren die synthol hebben gebruikt.. en nee dat betekent niet dat je meteen Dennis Wolf wordt.
Iedereen kiest zijn eigen weg en zijn eigen manier. Respecteer dat. Doe je dat niet, kom dan niet met bullshit aanzetten. We weten nu allemaal inmiddels wel dat Emile het uiterst zwak vindt van PBS.
Zijn we nu klaar met discusseren? Ik ruik persoonlijk nog steeds jaloezie, en dat is mijn mening. Ik snap dan ook niet waarom EmileV toch door blijft gaan. Zijn het nuttige tips? Nee.. is het zwart maken van een persoon? Ja..
Kortom, PBS heeft al lang en breed uitgekozen voor zijn weg en manier.
Haha nu stel ik eens een serieuze vraag en dan antwoord je niet.
Ik bedoel ook niet je max stats of zo.
Gewoon, met welk gewicht BP, SQ en DL je.
En hoeveel was dit aan het begin van de kuur?
Zou namelijk graag willen weten hoeveel kracht je wint hiermee.
Je leert helemaal geen ****. Jij gaat hier onverantwoord kuren met een 40kg BP. Je hebt nog geen reet gedaan, ik vind van mij zelf dat ik nog maar net een klein beetje begin te snappen hoe dingen in elkaar steken maar jij denkt het al helemaal te weten. Je doet domme dingen, en dan moet je helemaal zelf weten, maar dan moet je niet verwachten dat je een egolog hier kan bijhouden zonder kritiek.
Over jaloezie: Ik snap dat het moeilijk is om buiten je eigen perspectief te zien, maar niet iedereen is zo snel jaloers als jijzelf.
ps. Als je ook maar een beetje serieus met de sport bezig was dan zat je nu niet te kloten met een 40kg BP. Je bent aan ****en, hebt geen ballen om serieus te trainen en dus aan de juice gaat. Maar gelukkig ben je wel 'eerlijk' tegenover vreemden on the interbutts maar eerlijk tegen je bloedeigen vader.. Tough guy.

Met 200kg benchpress heb je waarschijnlijk een k*t fysiek idd.
)
als dit idd je trainingstats zijn voor iemand van 18j die kuurt, amaai, ik ben nog maar 17 maand aan het trainen, en 43j oud, BP is ongev te vergelijken met van jou maar squat doe ik 6x120kg, en de oudere kerels hier zullen het beamen, op mijn leeftijd win je naturel niet meer zo veel aan kracht als een jonge gast

Je kan er zoveel meer uithalen.