Fitness Seller

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha interesseert me ook geen ruk, die krachtstats.
I care about MASSA :D

maareuh ik denk dat er hier vele op DBB liege over hun stats achja
boeit me eigelijk ook niet.

met eerlijkheid kom je in iedergeval verder

Daar ben ik wel zeker van.

+10 kudos voor je vriendin trouwens hehe

• Topic Starter Topic Starter
zegt iemand die voor zen pa verzwijgt dat hij kuurt :o

maar je hebt wel gelijk als je massa wil pakken wat boeie krachtstats dan, zolang ge maar groeit

hehe dat is waar, soms moet je liegen om verder te komen in het leven.
maar meestal is dit niet het geval :D

grtz

nee jij hebt duidelijk klasse :roflol:

pbs; goed dat je eerlijk bent en er zijn idd heel veel die hun stats overdrijven
maar die van jou zijn wel echt bedroevend hoor

Haha je hebt misschien gelijk,
ik kan veel meer aan, maar daar word ik zo moe van :D

binnenkort zal ik nog eens een update doen qua krachtstats :D

kacht = massa toch?

:D Haha ik ben hier voor mijn motivatie, die ga jij echt niet afbreken hooor :D
en natuurlijk leer ik hier veel van diegene die hier goede posts zetten.
:)

Je leert helemaal geen ****. Jij gaat hier onverantwoord kuren met een 40kg BP. Je hebt nog geen reet gedaan, ik vind van mij zelf dat ik nog maar net een klein beetje begin te snappen hoe dingen in elkaar steken maar jij denkt het al helemaal te weten. Je doet domme dingen, en dan moet je helemaal zelf weten, maar dan moet je niet verwachten dat je een egolog hier kan bijhouden zonder kritiek.

Over jaloezie: Ik snap dat het moeilijk is om buiten je eigen perspectief te zien, maar niet iedereen is zo snel jaloers als jijzelf. :rolleyes:

ps. Als je ook maar een beetje serieus met de sport bezig was dan zat je nu niet te kloten met een 40kg BP. Je bent aan ****en, hebt geen ballen om serieus te trainen en dus aan de juice gaat. Maar gelukkig ben je wel 'eerlijk' tegenover vreemden on the interbutts maar eerlijk tegen je bloedeigen vader.. Tough guy.

dat kan goed zijn.
maar ik train liever op mijn gemak bij mij werkt dit beter.
ik sta ook alleen maar in voor MASSA en dus geen kracht.

als ik harder en zwaarder zou trainen raak ik sneller overtrained en daar heb ik geen zin in, heb ook geen zin om blessures te krijgen.

grtz
Overtrainen gebeurd echt niet zo snel. Zelfs professionele sporters zijn niet zo snel lichamelijk overtraind. Het is eerder mentaal dat je er de brui aan geeft. :)

En qua gewicht zou je gewoon aan de hand van progressive loading kunnen werken. En wees juist niet bang om wat lager in de reps te gaan op de grote oefeningen. Juist tijdens het kuren is je herstelperiode ook iets korter.

Denk dat waar jij meer angst voor hebt, het blesseren is.

Massa pak je sowieso al wel, het is je eerste kuur. :)

Je leert helemaal geen ****. Jij gaat hier onverantwoord kuren met een 40kg BP. Je hebt nog geen reet gedaan, ik vind van mij zelf dat ik nog maar net een klein beetje begin te snappen hoe dingen in elkaar steken maar jij denkt het al helemaal te weten. Je doet domme dingen, en dan moet je helemaal zelf weten, maar dan moet je niet verwachten dat je een egolog hier kan bijhouden zonder kritiek.

Over jaloezie: Ik snap dat het moeilijk is om buiten je eigen perspectief te zien, maar niet iedereen is zo snel jaloers als jijzelf. :rolleyes:

ps. Als je ook maar een beetje serieus met de sport bezig was dan zat je nu niet te kloten met een 40kg BP. Je bent aan ****en, hebt geen ballen om serieus te trainen en dus aan de juice gaat. Maar gelukkig ben je wel 'eerlijk'. Tough guy.

kerel je lijkt wel een wijf..., ik doe misschien wel een BP van 40 maar toen kon ik ook een BP van 100 alleen dat doe ik niet dagelijks omdat ik anders overtrained en moe word.

meer heb ik jou niet te vertellen

BACK ON TOPIC

kerel je lijkt wel een wijf..., ik doe misschien wel een BP van 40 maar toen kon ik ook een BP van 100 alleen dat doe ik niet dagelijks omdat ik anders overtrained en moe word.

meer heb ik jou niet te vertellen

BACK ON TOPIC

als je iets tegen kuren hebt kanker dan lekker op, iedereen komt heir om iets bij te leren, aan jou k*t comment heeft nog niemand wat gehad.

ga je lekker aftrekken op een wijf dat je toch nooi kunt krijgen...

Word een beetje moe op het 'jaloezie argument'..blalala. Ik heb niets tegen kuren, als het maar verstandig en met enige voorbedachte rade wordt gedaan. En dat is hier duidelijk niet het geval.

Word een beetje moe op het 'jaloezie argument'..blalala. Ik heb niets tegen kuren, als het maar verstandig en met enige voorbedachte rade wordt gedaan. En dat is hier duidelijk niet het geval.

begint inderdaad beetje irritant te worden
Emile post hier gewoon zijn mening en iedereen begint te zeuren over jaloers.
wtf ???

ik vind overigens progressie van pbs wel zeer netjes

Emile post hier zijn mening? Dat mag, maar deze jongen weet maar niet van ophouden. Het is overduidelijke dat deze jongen hier alleen maar PBS probeert lastig te vallen. Of wil hij hem nu opeens advies komen geven wanneer de TS al bijna klaar is met zijn kuur.

Hij probeert PBS zwart te maken, waarom? Omdat hij denkt dat PBS op de verkeerde voetje is begonnen. Kortom, geen stats of de leeftijd om te kuren.

Nu kom ik weer terug op wat ik eerder heb gezegd. Kijk even bij de junioren, ik zal geen namen opnomen maar ik weet dat er genoeg tussen zitten die al 3 jaar eerder zijn begonnen dan PBS.

Zijn deze jongens ook fout bezig?
Neem een voorbeeld van Lee Priest, deze jongen was op zijn 20 jarige leeftij al lang en breed op een "pro" niveau. En dan heb je weer hetzelfde koek en ei verhaal.. ja maar PBS is niet Lee Priest, ja maar PBS heeft geen verstand van kuren en 1000 andere redenen wat noch kant noch wal slaat.

Het overgrote deel van de kuurders is op een zeer jonge leeftijd begonnen... of willen jullie nu beweren dat ze allemaal al de juiste stats hadden voordat ze begonnen met kuren. Open je ogen kerel, er zijn zelfs junioren die aan de hgh, igf zitten. Er zijn zelfs junioren die synthol hebben gebruikt.. en nee dat betekent niet dat je meteen Dennis Wolf wordt.

Iedereen kiest zijn eigen weg en zijn eigen manier. Respecteer dat. Doe je dat niet, kom dan niet met bullshit aanzetten. We weten nu allemaal inmiddels wel dat Emile het uiterst zwak vindt van PBS.

Zijn we nu klaar met discusseren? Ik ruik persoonlijk nog steeds jaloezie, en dat is mijn mening. Ik snap dan ook niet waarom EmileV toch door blijft gaan. Zijn het nuttige tips? Nee.. is het zwart maken van een persoon? Ja..

Kortom, PBS heeft al lang en breed uitgekozen voor zijn weg en manier.

Emile post hier zijn mening? Dat mag, maar deze jongen weet maar niet van ophouden. Het is overduidelijke dat deze jongen hier alleen maar PBS probeert lastig te vallen. Of wil hij hem nu opeens advies komen geven wanneer de TS al bijna klaar is met zijn kuur.

Hij probeert PBS zwart te maken, waarom? Omdat hij denkt dat PBS op de verkeerde voetje is begonnen. Kortom, geen stats of de leeftijd om te kuren.

Nu kom ik weer terug op wat ik eerder heb gezegd. Kijk even bij de junioren, ik zal geen namen opnomen maar ik weet dat er genoeg tussen zitten die al 3 jaar eerder zijn begonnen dan PBS.

Zijn deze jongens ook fout bezig?
Neem een voorbeeld van Lee Priest, deze jongen was op zijn 20 jarige leeftij al lang en breed op een "pro" niveau. En dan heb je weer hetzelfde koek en ei verhaal.. ja maar PBS is niet Lee Priest, ja maar PBS heeft geen verstand van kuren en 1000 andere redenen wat noch kant noch wal slaat.

Het overgrote deel van de kuurders is op een zeer jonge leeftijd begonnen... of willen jullie nu beweren dat ze allemaal al de juiste stats hadden voordat ze begonnen met kuren. Open je ogen kerel, er zijn zelfs junioren die aan de hgh, igf zitten. Er zijn zelfs junioren die synthol hebben gebruikt.. en nee dat betekent niet dat je meteen Dennis Wolf wordt.

Iedereen kiest zijn eigen weg en zijn eigen manier. Respecteer dat. Doe je dat niet, kom dan niet met bullshit aanzetten. We weten nu allemaal inmiddels wel dat Emile het uiterst zwak vindt van PBS.

Zijn we nu klaar met discusseren? Ik ruik persoonlijk nog steeds jaloezie, en dat is mijn mening. Ik snap dan ook niet waarom EmileV toch door blijft gaan. Zijn het nuttige tips? Nee.. is het zwart maken van een persoon? Ja..

Kortom, PBS heeft al lang en breed uitgekozen voor zijn weg en manier.

opzich helemaal mee eens maar denk dat emile zich aangevallen voelt vanwege het constante gezeur over jaloers.
ik ben het op sommige punten ook met emile eens en als er dan gelijk gegooid word met ben je jaloers ofzo zou ik ook aardig geirriteerd raken en proberen mijn punt uit te leggen en laten zien dat het hier niet om jaloezie draait.

dit is een heen en weer gegooi en door het zeggen dat hij jaloers is zorgt het ervoor dat het lijkt dat zijn mening compleet weggegooid word.

jullie tonen net zo weinig respect voor emile zijn mening als emile respect toont voor pbs zijn keuze

Haha nu stel ik eens een serieuze vraag en dan antwoord je niet.
Ik bedoel ook niet je max stats of zo.
Gewoon, met welk gewicht BP, SQ en DL je.
En hoeveel was dit aan het begin van de kuur?
Zou namelijk graag willen weten hoeveel kracht je wint hiermee.

ps. Als je ook maar een beetje serieus met de sport bezig was dan zat je nu niet te kloten met een 40kg BP. Je bent aan ****en, hebt geen ballen om serieus te trainen en dus aan de juice gaat. Maar gelukkig ben je wel 'eerlijk' tegenover vreemden on the interbutts maar eerlijk tegen je bloedeigen vader.. Tough guy.

Met deze stats kuren:duh:, triest

Jongens we hebben het hier over bodybuilding , en niet over powerliften:rolleyes:

dus wat boeit kracht nou zolang je er maar goed uitziet, Als ik mijn krachtstats zou vermelden zouden jullie wss ook lachen, maar durf te wedden dat ik de meeste van jullie met hogere krachtstats wel pown kwa fysiek.

Niet om op te scheppen, maar persoonlijk zie ik er liever uit alsof ik 200kilo bankdruk en druk ik er maar 100 ofzo als dat ik 200 kilo duw en niet uitzie bij wijze van spreken :)

Met 200kg benchpress heb je waarschijnlijk een k*t fysiek idd.

Met 200kg benchpress heb je waarschijnlijk een k*t fysiek idd.

Ik bedoel figuurlijk natuurlijk, wat ik bedoel te zeggen is dat er hier genoeg gasten op het forum zitten die 120kilo op reps duwen en nog een mindere borst hebben als mij (ik duw op een goede dag 95 kilo 8 keer:D)

Mja ontopic maar weer i guess ;)

met 10x40 een 1rm van 100kg haal je nooit,zwetser

als dit idd je trainingstats zijn voor iemand van 18j die kuurt, amaai, ik ben nog maar 17 maand aan het trainen, en 43j oud, BP is ongev te vergelijken met van jou maar squat doe ik 6x120kg, en de oudere kerels hier zullen het beamen, op mijn leeftijd win je naturel niet meer zo veel aan kracht als een jonge gast

daar ga ik wel niet helemaal in mee, ik zie vaak dat de meeste bbers rond hun 30-35 echt wel op hun stekste zijn...is natuurlijk jonger dan 43 maar ik denk dat een matuur lichaam sterker is dan dat van een jonkie...

@malden, ja ik begrijp je, en ik zal nog vooruitgang maken ook, maar ik zeg je het volgende als verduidelijking :
toen ik begon was ik 42j, woog slechts 60/62kg voor 1m80, had al enkele jaren te kampen met alcoholisme, was dus wel erg zwak toen ik begon.
meteen in 1 keer met succes emt de drank gestopt, weeg nu net 80kg, dus we gaan zien, kan binnen een jaar nog veel betere stats hebben, ik moet ook opletten op mijn leeftijd met de gewrichten he, bench en squat zouden nog hoger kunnen, maar ik let op, ga voorzichtig omhoog, deadlift heb ik vervangen door rackpulls, ook voor bepaalde gewrichten, zit op 6x140/150 kg
ontopic : ik denk dat het bij pbs te maken heeft met vorm van luiheid, bang zich te moe te maken of pijn te doen.
maar ik geef je gelijk iemand van 35/40j die al langer traint is idd sterker dan veel jongere gasten, ik ben nog maar eerder beginneling he!

met 10x40 een 1rm van 100kg haal je nooit,zwetser

Om even een half jaartje terug te gaan kijken in mijn log, toen ik ook 10x40 benchte, toen had ik een 1rm van 60, 100 haal je dan idd niet :D

OT: deftige progressie, maar kerel, je zit in een kuur, profiteer er toch van en ga veeeeeeel harder trainen :p Je kan er zoveel meer uithalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven