Fitness Seller

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
wat maakt het uit .. waarom moeit iedereen zich hier zoveel.
Tis zijn leven, hij doet en laat wat hij correct vind toch?

Correct is het niet, dat staat vast, mannen slagen nu eenmaal geen vrouwen...
heb mij nu al een hele periode van 4 maand bewezen, en we hebbe nnooit meer ruzie dus... en daarom mag ik nu een kuurtje doen :D

ok en nu back on topic :d priveleven houden we er even buite

grtz

wat maakt het uit .. waarom moeit iedereen zich hier zoveel.
Tis zijn leven, hij doet en laat wat hij correct vind toch?

Uhm, zijn leven, maar diegene die hij slaat is niet zijn leven hoor.
Als ik jou ga slaan is dit toch ook niet alleen mijn zaak, of wel?

Heb nooit wat over zijn sT gezegd, of over de rest van zijn persoonlijke leven. Dit kan me ook helemaal niet schelen.
Maar op het moment dat je een vrouw gaat slaan kan je toch wel wat tegenspraak verwachten hoor.

En hij kan ook wel voor zichzelf spreken lijkt mij..

Succes met je kuur! En rustig aan he:p

Correct is het niet, dat staat vast, mannen slagen nu eenmaal geen vrouwen...
heb mij nu al een hele periode van 4 maand bewezen, en we hebbe nnooit meer ruzie dus... en daarom mag ik nu een kuurtje doen :D

ok en nu back on topic :d priveleven houden we er even buite

grtz

Oke, goed te horen. Het stond er net alsof je het niet zo bijzonder vind.

Idd, back ontopic!

Meen me te herinneren dat je eerst naar de 80KG of iets dergelijks toe wou werken, voordat je aan een kuur zou beginnen. Daar ben je dus vanaf gestapt...

Je beweert ook lager dan lage testlevels te hebben... hoe is dat fysiek van je tot nu toe dan opgebouwd? En al eventueel hgh in een tweede kuur?

Naar mijn mening ben je echt... way off... om aan een kuur te beginnen. Maargoed het is jouw eigen lichaam. Succes.

ja dat probeer ik nog altijd :D tege januari moet ik toch al tege de 80 zitte.. 78 is ook goed voor mij.

ja dat vraag ik mijzelf ook al af, waarschijnlijk de voedingssupplementen.
normaal wou ik helemaal niet aan de AAS gaan, en meteen hgh,
maar ik dacht laat ik gewoon even kijken hoe ik hierop reageer, bloeduitslag ...
als ik mijn hgh heb, ga ik naar mijn sportdokter en word en weer verslag uitgebracht, dan weeet ik meer hierover te vertellen

grtz

Zoals eerder gezegd door onze wijze kriel, is bold een variant van test en aangezien bold bijna geen omzet heeft van proclatine, gaat je libido stijgen en agressie ook.

Ik heb er leren mee omgaan en leef me uit in het portiers milieu.
Als je karakter hebt, kan je het zeker onder bedwang houden

Bij m'n eerste kuur was ik zo geil dat ik de helft van het studenten lab gen**kt heb...

Hou het in de gaten alvast kerel.

Wens je veel succes in het bereiken van je doel, want dat wil iedereen hier denk ik.

Uhm, zijn leven, maar diegene die hij slaat is niet zijn leven hoor.
Als ik jou ga slaan is dit toch ook niet alleen mijn zaak, of wel?

Heb nooit wat over zijn sT gezegd, of over de rest van zijn persoonlijke leven. Dit kan me ook helemaal niet schelen.
Maar op het moment dat je een vrouw gaat slaan kan je toch wel wat tegenspraak verwachten hoor.

En hij kan ook wel voor zichzelf spreken lijkt mij..

Succes met je kuur! En rustig aan he:p

Nee dat is een feit, maar ik ben hier nieuw en snuffel wat ik in het rond & wat me opvalt is dat verdacht veel mensen iets of wat commentaar op elkaar hebben. En idd over die sT of wat dan ook spreek ik jou niet aan.
Ik poste het dan ook niet met de intensie van ; " jou zal ik eens hebben ".
't Viel me gewoon weeral eens op.

Idd en zeker kan hij dat, twijfel ik niet aan ... maar zag het meteen en wou ff posten gewoon.

No offence en succes nog ;)

Maar zoals topicstarter vroeg; back on topic ;)

Prive is prive.

Praat het niet goed,vrouwen sla je niet,behalve je schoonmoeder.

Ontopic

had een periode van 2-3 maand terestris tribulus en testosteron booster gebruikt. En ik werd daar echt heel agressief van.
van het minste vloog ik uit.
daarom heeft ze een beetje bang met testosterone kuurtjes

:roflol: deze vertel ik vanavond in the gym , ik ken een man hij nam een beetje legale testoboosters "die man werd para slapte se b*ch zomaar"

haha ,

kerel je hebt een prachtige homegym , volgens mij kan je je alle sups and food wel veroorlofen.

je geeft zelf aan dat je niet een monster wil worden , waarom geniet je dan niet van het trainen en je progressie en blijf lekker naturel.

het duurt wat langer dat is waar, maar als je eht naturel kan bereiken waarom dan kuren en zobiezo een risico factor zijn op jou leeftijd?

ik zou pers alleen al op me 18 kuren als ik sirrieuse westrijd amb had.

maar verder wens ik je veel succes en ik volg het.

zou alleen net als wat kriel zegt gw met test 500 beginnen.

test of wat je nu wil gaan doen maakt niks uit wat aggresiviteit betreft, ik heb zelfs verschillende studies gelzen die zeggen dat test helemaal geen uitwerking op je aggresiviteit heeft.

ik zou gewoon lekker aan de test gaan, 250mg per week is voor jou meer dan genoeg en eventueel wat winny erbij(al denk ik dat je die winny al weleens gebruikt hebt).

test of wat je nu wil gaan doen maakt niks uit wat aggresiviteit betreft, ik heb zelfs verschillende studies gelzen die zeggen dat test helemaal geen uitwerking op je aggresiviteit heeft.

ik zou gewoon lekker aan de test gaan, 250mg per week is voor jou meer dan genoeg en eventueel wat winny erbij(al denk ik dat je die winny al weleens gebruikt hebt).

Ok man, dan zet ik test. 250mg

en hoe kom je daar nu bij :D dat ik winny al eens gebruikt heb...

grtz

ok heb schema nu even aangepast.
bij het inspringen van de winny heb ik de test dosis 3 weken met 250mg omhoog gedaan.

grtz

Week
Testosterone Enanthate
Boldenone/EQ
Winny
Nolvadex
1
250 mg/week
400 mg/week
-
If needed : 10 mg/day
2
250 mg/week
400 mg/week
-
3
250 mg/week
400 mg/week
-
4
250 mg/week
400 mg/week
-
5
500 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
6
500 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
7
500 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
8
250 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
9
250 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
10
250 mg/week
400 mg/week
50 mg/day
11
-
-
-
-
12
-
-
-
-
13
-
-
-
25 mg/day
14
-
-
-
25 mg/day
15
-
-
-
25 mg/day

Waarom eigenlijk maar 10 weken? Zoals Myjector aangeeft kan je mss beter wat langer doorgaan.;

ja voor een ervaren kuurder misschien, maar voor iemand van mijn stats kan het toch?

misschien dat ik het er zelfs uitlaat.
dat ik enkel de test en winny ga doen

grtz

ja voor een ervaren kuurder misschien, maar voor iemand van mijn stats kan het toch?

misschien dat ik het er zelfs uitlaat.
dat ik enkel de test en winny ga doen

grtz

Je snapt er niks van.

Wat heeft je ervaring daar nu mee te maken? Het gaat hier om wanneer het middel echt gaan inkicken, niet of jij er veel mee gaat winnen. Bold op 10weken is gewoon te kort.

ja ik bedoelde idd dat je die bold dan achterwege zou laten....
gewoon lekker simpel test en wat winny....

Heb zo een vermoeden dat je vanaf week 5 een serieuze kick gaat krijgen :p

Voor de rest: veel succes ermee, en luister naar wat ze je hier aanraden (want er klopt iets niet met je indeling van bold)

:D

Laat die Bold eruit...doe 10 weken Test E en Winstrol. Winstrol natuurlijk geen 10 weken maar 6 ofzo.

Hoeveel weken is Bold dan wel een aanrader ?

15 weken ?

wat is de meerwaarde om plots midden in je kuur de dossis test te verdubbelen, en dan drie weken later weer te halveren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven