MuscleMeat

PBS kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mag je verwachten met test e en winstrol kuurtje ?

en is twee weken na de bold niet een weekje te vroeg om te beginnen met nakuur?

bro pak de test zonder die eq.
Test only is prima,kan jj misschien goed op gedragen,weer combi met EQ,waarschijnlijk problemen.Eerste kuur,gewoon plane and simple,beetje combi winstrol prima stack

• Topic Starter Topic Starter
Laat die Bold eruit...doe 10 weken Test E en Winstrol. Winstrol natuurlijk geen 10 weken maar 6 ofzo.

Hoe reageerde jij hierop? hoeveel had je gepakt en bijgehouden...
ben wel benieuwd, dan weet ik wat me te wachten staat :D

wat is de meerwaarde om plots midden in je kuur de dossis test te verdubbelen, en dan drie weken later weer te halveren?

misschien dat ik het tot het einde ga verdubbelen.

Hier schema'tje

Week
Testosterone Enanthate
Winny
Nolvadex
1
250 mg/week
-
If needed : 10 mg/day
2
250 mg/week
-
3
250 mg/week
-
4
250 mg/week
-
5
500 mg/week
50 mg/day
6
500 mg/week
50 mg/day
7
500 mg/week
50 mg/day
8
500 mg/week
50 mg/day
9
500 mg/week
50 mg/day
10
500 mg/week
50 mg/day
11
-
-
-
12
-
-
-
13
-
-
25 mg/day
14
-
-
25 mg/day
15
-
-
25 mg/day

of is het beter om test niet te verdubbelen wanneer winny inspringt,
of beter afbouwen dus laatste 3 weken terug 250 ?

Kzou de dosis gelijk houden. Of 250 of 500mg per week.

Grtz

Dude, ga je nou toch voor de test? Jij laat je ook makkelijk beïnvloeden zeg. Waarom sta je niet gewoon voor datgene wat je zegt? (Zo heb je ook al eens genoemd te wachten met AS)`

18 jaar, 75 kg kuren, en nu al je niet kunnen inhouden? Sorry hoor, maar je maakt het er wel naar hoor...

Maar anyway, toch succes, het is jou lichaam... maar ben het wel eens met eerder gegeven commentaar dat als je dan toch geen massamonster wil worden, waarom dan nu al AS...?

gozer,je hebt zelf niet heelveel verstand van AS test is beter dan bold,etc.
Dus als je daarop doelt,is dat geen goed advies

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-dianabol-winstrol-tamoxifen-proviron-185966/

eerste kleine kuurtje waar je straks mee gaat beginnen ?volgens mij heb je er al een flinke op zitten;)

het maakt me niet uit maar je belazert de boel.

Ja, hoe zit dat eigenlijk met dat ander topic van nep/echt?
Daar had je toch materiaal gepost om te checken qua echtheid?
Heb je dat nu opgebruikt?

EDIT: lama, antwoord al verkregen in ander topic ;)
(http://forum.dutchbodybuilding.com/...hape-you-want-184871/index17.html#post3375368)

Laatst bewerkt door een moderator:
persoonlijk vind ik je nog te jong!
Moest ik weten dat 1 van mijn leerlingen nu al kuurde, zou ik ze het wijselijk afraden. Eerst uitpuberen, een eigen karakter en wat levenservaring opbouwen!

Moest je doorgaan met je kuur veel succes!
waarom geen 4 weken nakuur?
persoonlijk de test op een gelijke mg houden tijdens de kuur (bloedwaardes)

grtz

1 van mijn leerlingen.....zelf 23 pffffff

@ PBS: Jij bent een wazige mooiboy,...

Eerst wil je dit kuren,.. dan wil je dat kuren.

Kerel je komt er wel,.. je bent 18 jaartjes. Tijd zat om over een aantal jaar te gaan kuren, of misschien is het dan niet meer nodig omdat je tegen die tijd al je streeffysiek gehaald heb.

Gewoon niet zoveel,feesten, zuipen en van de smarties afblijven.

maar ik weet dat je geen geduld heb en alles moet snel bij jou,..

Suc6 met je kuur player,..

@ PBS: Jij bent een wazige mooiboy,...

Eerst wil je dit kuren,.. dan wil je dat kuren.

Kerel je komt er wel,.. je bent 18 jaartjes. Tijd zat om over een aantal jaar te gaan kuren, of misschien is het dan niet meer nodig omdat je tegen die tijd al je streeffysiek gehaald heb.

Gewoon niet zoveel,feesten, zuipen en van de smarties afblijven.

maar ik weet dat je geen geduld heb en alles moet snel bij jou,..

Suc6 met je kuur player,..

Hahah Jovani, jij bent player :p
nee man, feeste zuipe heb ik een beetje gehad
maareuh heb jij je fyshiek naturel behaald?
ik heb idd geen geduld... djeezez :D lig er soms een hele nacht van wakker

Hahah Jovani, jij bent player :p
nee man, feeste zuipe heb ik een beetje gehad
maareuh heb jij je fyshiek naturel behaald?
ik heb idd geen geduld... djeezez :D lig er soms een hele nacht van wakker

Officieel gezien ben ik niet 100% naturel, ik heb een keer Havoc van RPN gebruikt. Soort van designer roid. Ik ben van plan volgend jaar mijn eerste kuur te pakken ergens in mei. Echt een cutkuur dan, om er goed droog en hard bij te staan. 1x en dan nooit meer. Ik wil het gewoon een keer testen hoe het is, ik bedoel ik ben best wel nieuwschierig enzo. En ik hoor en lees er zoveel over.
Maar voorlopig train ik al dik 3,5 jaar naturel. Voeding staat op nr 1 !

zoals ik al zei: Ik vind dat alles te snel moet bij jouw, en trouwens bij meerdere mensen hoor. Alles moet snel, niemand heeft geduld.

Spiermassa bouwen, kost gewoon veel tijd,energie en geduld. Accepteer dat, je fysiek is al goed voor je leeftijd gozer ;)

Suc6 verders mooiboy...

@jovani, als je maar 1 keer havoc genomen hebt is dat id als blijvende resultaatsfactor zo goed als nihil.
@ pbs, ik heb een tijd geleden ook bijna toegegeven te kuren, wou ook op mijn leeftijd snel gaan, maar heb beseft, dat als ik nog lang wil trainen, ik juist niet mag kuren, nu heb ik mijn gezondheid beetje in de hand, met die middelen weet je niet wat er gebeurt, ik ben nu 43, ben gewoon es beneiuwd wat het resultaat zal zijn als ik 50 ben, is idd zo dat je bij BB je het over zo'n lange termijn moet bekijken

Officieel gezien ben ik niet 100% naturel, ik heb een keer Havoc van RPN gebruikt. Soort van designer roid. Ik ben van plan volgend jaar mijn eerste kuur te pakken ergens in mei. Echt een cutkuur dan, om er goed droog en hard bij te staan. 1x en dan nooit meer. Ik wil het gewoon een keer testen hoe het is, ik bedoel ik ben best wel nieuwschierig enzo. En ik hoor en lees er zoveel over.
Maar voorlopig train ik al dik 3,5 jaar naturel. Voeding staat op nr 1 !

zoals ik al zei: Ik vind dat alles te snel moet bij jouw, en trouwens bij meerdere mensen hoor. Alles moet snel, niemand heeft geduld.

Spiermassa bouwen, kost gewoon veel tijd,energie en geduld. Accepteer dat, je fysiek is al goed voor je leeftijd gozer ;)

Suc6 verders mooiboy...

hahhaha dat heb ik vkr gehoord eens en dan nooit meer jongen pas op als je het echt lkkr gaat vinden doe je het zo een tweede keer

maak nou is een fatsoenlijke kuur man
volgens mij ga jij echt enorm bedrogen uitkomen.

je hebt allemaal haast haast haast en dat zie je ook gewoon aan je kuurvoorstellen. Je begint met een hoeveelheid en naarmate je zoveel weken verder ben ga je de hoeveelheid opschroeven.
ik ga ervanuit dat je dit doet met de gedachte gang ''als ik een paar weken verder ben ga ik minder hard voorruit dus dan maar meer erin''
Dat verhogen tussendoor en dat aanvullen is niet echt denderend voor je bloedwaardes ofzo en je kan dus meer last van sides krijgen.

waarom ik denk dat je er bedrogen uit gaat komen.
ja je gaat sneller met aas maar volgens mij verwacht jij wonderen en dan ook nog is dat je na deze kuur langzamer voorruit ga dan ooit tevoren en je bent dan nog niet op je goal van 90 tot 95 kilo, dus dat gaat echt een enorme tegenvaller voor je worden als je nu al geen geduld heb.

pak gewoon wat test ofzo als je zo nodig wilt kuren
neem een kickstart of een frontload.
je gaat echt niet langzamer voorruit laatste paar weken als je gewoon je voeding ook op blijft schroeven.
eerste 4 a 5 weken winny
en gewoon 10 a 12 weken test @ 250 of 500 ( dus niet beide )
nakuurtje
tadaaaa

dwxcvs.jpg

Donderdag avond 1 januari na trainen en douchen begin ik met mijn 1ste injectie.<O:p</O:p
Ben er nog niet uit, of ik deze dosis hou van test.<O:p</O:p
of frontload 1000mg w1-2 en 500mg w3-10<O:p</O:p
of frontload 750mg w1-2 en 250 mg w3-10<O:p</O:p
of frontload 500mg w1-2 en 250mg w3-10<O:p</O:p
graag wat commentaar hierop.<O:p
<O:p
HCG in week 9-11 500 iu 2x /EW<O:p
Ari in week 9-11 ??? mg<O:p
Graag wat meer info over hoeveel mg arimidex<O:p
Toediening van voedingssupplementen, vitaminen en nieuw voedingsschema post ik later.<O:p
Doel: mooie strakke definitie + - 10-12kg spiermassa <O:p
Ook vanaf donderdag start ik samen met mijn vriendin met melatonan II om de sides (acne) beetje te verbergen, en om natuurlijk mooi bruin te zien
Dit zou ik graag willen onderhouden.<O:p
Schema’s voor melatonan heb ik nog niet gevonden, iemand die mij kan helpen: graag even posten ;)
<O:p</O:p

nog vraagje:
prostate support en lever reiniger & beschermer mag je dat tijdens de kuur gebruiken?

grtz<O:p</O:p

Is dit je eerste kuur?

Kzou de test niet frontloaden en gewoon 500mg/wk aanhouden.

Die 3weken ari voor wat is dat goed? kzou ari gebruiken ipv nolvadex mocht je last ondervinden van teveel vocht, gevoelige tepels.

4 weken met 20mg/d nolvadex

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven