loris8
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat die Bold eruit...doe 10 weken Test E en Winstrol. Winstrol natuurlijk geen 10 weken maar 6 ofzo.

wat is de meerwaarde om plots midden in je kuur de dossis test te verdubbelen, en dan drie weken later weer te halveren?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-dianabol-winstrol-tamoxifen-proviron-185966/
eerste kleine kuurtje waar je straks mee gaat beginnen ?volgens mij heb je er al een flinke op zitten
het maakt me niet uit maar je belazert de boel.

Verstand komt met de jaren zeker

@ PBS: Jij bent een wazige mooiboy,...
Eerst wil je dit kuren,.. dan wil je dat kuren.
Kerel je komt er wel,.. je bent 18 jaartjes. Tijd zat om over een aantal jaar te gaan kuren, of misschien is het dan niet meer nodig omdat je tegen die tijd al je streeffysiek gehaald heb.
Gewoon niet zoveel,feesten, zuipen en van de smarties afblijven.
maar ik weet dat je geen geduld heb en alles moet snel bij jou,..
Suc6 met je kuur player,..

lig er soms een hele nacht van wakkerHahah Jovani, jij bent player
nee man, feeste zuipe heb ik een beetje gehad
maareuh heb jij je fyshiek naturel behaald?
ik heb idd geen geduld... djeezezlig er soms een hele nacht van wakker

Officieel gezien ben ik niet 100% naturel, ik heb een keer Havoc van RPN gebruikt. Soort van designer roid. Ik ben van plan volgend jaar mijn eerste kuur te pakken ergens in mei. Echt een cutkuur dan, om er goed droog en hard bij te staan. 1x en dan nooit meer. Ik wil het gewoon een keer testen hoe het is, ik bedoel ik ben best wel nieuwschierig enzo. En ik hoor en lees er zoveel over.
Maar voorlopig train ik al dik 3,5 jaar naturel. Voeding staat op nr 1 !
zoals ik al zei: Ik vind dat alles te snel moet bij jouw, en trouwens bij meerdere mensen hoor. Alles moet snel, niemand heeft geduld.
Spiermassa bouwen, kost gewoon veel tijd,energie en geduld. Accepteer dat, je fysiek is al goed voor je leeftijd gozer
Suc6 verders mooiboy...
I don't see the problemBij m'n eerste kuur was ik zo geil dat ik de helft van het studenten lab gen**kt heb...
Hou het in de gaten alvast kerel.
Wens je veel succes in het bereiken van je doel, want dat wil iedereen hier denk ik.

</O
</O
</O
</O
</O

mg<O

</O
</O