AndroidHealthClinic

PC Hardware Topic

Laatst bewerkt:
AMD y u do dis :roflol:

heel veel gezeik over performance per watt, absoluut niks over price per watt

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Zou me niet verassen als dit een paper launch blijkt :roflol:

Yep, pas volgende week eerste :roflol: de rest pak later.

Ze hebben gewoon heel hun rebranding strategy moeilijker voor de consument om te begrijpen gemaakt zodat die er helemaal geen consistentie in zit ivm vorige generaties, van de fury, fury x en nano weten we nog niet veel, maar 4gb hbm voor de fury x? Nope. Ms dan nieuwere games hun textures anders indelen en dat dit zo kan werken.

Volgend jaar komt de 10xx, ook met hbm.

Ik heb 5 klanten hierop laten wachten, I'm fucked.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
heel veel gezeik over performance per watt, absoluut niks over price per watt ---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ---------- Zou me niet verassen als dit een paper launch blijkt :roflol: Yep, pas volgende week eerste :roflol: de rest pak later. Ze hebben gewoon heel hun rebranding strategy moeilijker voor de consument om te begrijpen gemaakt zodat die er helemaal geen consistentie in zit ivm vorige generaties, van de fury, fury x en nano weten we nog niet veel, maar 4gb hbm voor de fury x? Nope. Ms dan nieuwere games hun textures anders indelen en dat dit zo kan werken. Volgend jaar komt de 10xx, ook met hbm.
Ben het helemaal kwijt man :roflol: Weet nog toen kaarten gewoon 8600gt 8800gt en 8800gtx heette en de specs ook gewoon lekker duidelijk waren. Same voor ATI toen.
Ik heb 5 klanten hierop laten wachten, I'm fucked.
:roflol:

Ben het helemaal kwijt man :roflol: Weet nog toen kaarten gewoon 8600gt 8800gt en 8800gtx heette en de specs ook gewoon lekker duidelijk waren. Same voor ATI toen. :roflol:

Wel de 9800 gt is een rebrande 8800gt, die dan ook weer gerebranded is tot (edit: ze wouden het doen naar de 240, hebben het niet gedaan), dus ms slecht voorbeeld :roflol:

Het wordt nu gewoon wachten tot pricedrops.

ik snap die drang bij al die muizen niet om de max dpi steeds op te hogen, wie de f**k speelt er nou iets met 16k dpi, dat is toch fucking nutteloos

ik snap die drang bij al die muizen niet om de max dpi steeds op te hogen, wie de f**k speelt er nou iets met 16k dpi, dat is toch fucking nutteloos

ik denk dat de vraag omgedraaid moet worden...

Als het kan, en je heb een "upgrade" voor te schotelen als fabricant, waarom niet?

ik denk dat de vraag omgedraaid moet worden...

Als het kan, en je heb een "upgrade" voor te schotelen als fabricant, waarom niet?

Het bedoel de DPI die gebruikt wordt,
geen persoon die dat nog merkt..

ik "upgrade' een muis ook nier naar hoger , kost alleen maar meer. wel naar een beteren pas vorm voor me lamme hand..

Het bedoel de DPI die gebruikt wordt,
geen persoon die dat nog merkt..

ik "upgrade' een muis ook nier naar hoger , kost alleen maar meer. wel naar een beteren pas vorm voor me lamme hand..

Paper upgrade blijft een upgrade. Tuurlijk merk je er niks van, maar gezien de occasionele kant en klare-pc koper vaak i7s koopt voor wat te internetten, en dan niet eens een ssd heeft, kan je zeker besluiten dat nummertjes veel meer zeggen aan dit soort mensen als technisch jargon.

Ander topic: 390 en 390x zijn geen rebrands after all, of op zn minst niet geheel. Grenada-chip.

http://www.vrworld.com/2015/06/24/amd-moves-to-justify-radeon-300-series-rebrand/

Laatst bewerkt:
Paper upgrade blijft een upgrade. Tuurlijk merk je er niks van, maar gezien de occasionele kant en klare-pc koper vaak i7s koopt voor wat te internetten, en dan niet eens een ssd heeft, kan je zeker besluiten dat nummertjes veel meer zeggen aan dit soort mensen als technisch jargon.

Ander topic: 390 en 390x zijn geen rebrands after all, of op zn minst niet geheel. Grenada-chip.

http://www.vrworld.com/2015/06/24/amd-moves-to-justify-radeon-300-series-rebrand/

Absoluut waar, de nummer game. wat ik niet (echt) wist en ik toch aardig verbaast van stond.. is het aantal mensen dat opgelicht wordt in een computer winkel, en daar zitten er hier aardig wat op, op dbb (als je af en toe de vragen ziet) :o
maand geleden hoorde ik dat er iemand verteld was, dat zijn waterkoeling in zijn laptop stuk was en het gerepareerd moest worden :windup:

And Thank you, allen info is erg welkom (lees over het algemeen alleen nog mee).

Yo mensen, ik wil dus de nieuwe batman spelen maar ik vraag me af of het wel kan, alles was goed maar de geheugen moest ik upgraden dus ik vroeg me af als ik het koop ik het echt ook kan spelen.

Kan mn specs posten als jullie willen kan er iemand kijken?

Yo mensen, ik wil dus de nieuwe batman spelen maar ik vraag me af of het wel kan, alles was goed maar de geheugen moest ik upgraden dus ik vroeg me af als ik het koop ik het echt ook kan spelen.

Kan mn specs posten als jullie willen kan er iemand kijken?

Kijk hier eens even. Ik weet nog niet of dat nu na 5 dagen nog zo is!
http://nl.hardware.info/nieuws/44254/verkoop-pc-versie-batman-arkham-knight-gestaakt-vanwege-prestatieproblemen

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zijn volledige 290(x) rebrands met wat meer geheugen en wat optimalisaties!

http://tweakers.net/reviews/4074/2/amd-radeon-300-serie-review-r9-390x-380-en-r7-370-van-msi-getest-msi-r9-390x-gaming-8g.html

Kijk hier eens even. Ik weet nog niet of dat nu na 5 dagen nog zo is!
http://nl.hardware.info/nieuws/44254/verkoop-pc-versie-batman-arkham-knight-gestaakt-vanwege-prestatieproblemen

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zijn volledige 290(x) rebrands met wat meer geheugen en wat optimalisaties!

http://tweakers.net/reviews/4074/2/amd-radeon-300-serie-review-r9-390x-380-en-r7-370-van-msi-getest-msi-r9-390x-gaming-8g.html

Ah thanks,

Had nog een vraag.

Weet iemand een goeie studentenlaptop, wil alleen dat het niet traag is, redelijk licht en dat ik er films op kan kijken. Prijs ong 400 euro

Oei, het is aardig warm(kamer) :o PSU begint te protesteren...

Optimalisaties zowel qua hardware als software.

En ik het artikel dat ik postte staat dit ook in, en dat het vooral afhangt wat iemand als rebrand en niet beschouwd.

Ik beschouw rebrand als compleet dezelfde architectuur(zoals het in het verleden is geweest zowel 280 als 7950 zijn tahiti), dit is hier niet het geval. Al was een betere naam voor de architectuur was Hawaii 1.1 geweest.

Als jij als voorwaarde voor iets niet rebrand te noemen een compleet nieuwe architectuur vind, mij goed, onder jouw definitie is het dan een rebrand.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Ah thanks,

Had nog een vraag.

Weet iemand een goeie studentenlaptop, wil alleen dat het niet traag is, redelijk licht en dat ik er films op kan kijken. Prijs ong 400 euro

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3542-laptop/pd?oc=cn54245&model_id=inspiron-15-3542-laptop

dit beestje, zit al een ferme korting op en je kan er nog een dell vip-korting bovenop krijgen(denk ik).

Denk dat ik hemzelf ook haal als laptop :D Dan een ssd en windows 7 erop en ik ben weer voor paar jaar zoet voor op verplaatsing.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven