Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Dan zou ik me maar snel inschrijven bij dat personalbodyplan !!!1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of hij begint aan een ekte ekte Calvé pindakaas kuur.![]()
Die ekte met huishoudfolie toch?
Daar heb ik over gehoord

Dan zou ik me maar snel inschrijven bij dat personalbodyplan !!!1!
Yes sir.
Binnen no time six pack. Dat ze bij hun dat wondermiddel nog niet hebben gebruikt zegt genoeg over ze.
Stelletje amateurs.![]()
Nee ik vind die foto eng, lijkt op een anorexia patiënt ga me daar niet aanmelden.
Hoe lang ben jij?
Jij bent ongeveer even zwaar als ik maar je hebt sixpak.
---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------
Ik ben bang voor de Pinda Rage daarom ben ik er nog nooit aan begonnen.

vind et een prima fysiek, is maar net wat je doel is.
Ik ben 2 meter lang, dus bij mij telt de sixpack niet![]()
In the meanwhile verdienen die jongens hun brood door bezig te zijn met en anderen te helpen in de sport. Snap de haat niet zo goed, ze spelen gewoon in op de vraag van de consument.
De manier waarop hij ermee omgaat dat zn foto hier staat is wel ontzettend sneu.
Ze spelen in op de vraag van de consument door valse reclame te maken met misleidende voor en na foto's. Die gast voor en die gast na zouden er naast elkaar veel meer hetzelfde uitzien.

Is toch hetzelfde als Telsell? Als je je daardoor laat inpakken ben je het ook wel een beetje zelf schuld..![]()
Als we zo doorgaan dan gaan we de huidige google ranking van personal bodyplan voorbij. Mooie anti-reclame voor deze omhoog gevallen magere jongetjes.
Dit topic staat nu al op plek 21 (3e pagina) in de google ranking.
http://www.google.nl/search?client=...LOovOgaAL#q=personal+bodyplan&rls=en&start=20
Omdat dit forum zo druk bezocht is gaat het hard in die ranking. Voor je het weet staat dit topic op pagina 1.