AndroidHealthClinic

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

Of hij begint aan een ekte ekte Calvé pindakaas kuur. :)

Dan zou ik me maar snel inschrijven bij dat personalbodyplan !!!1!

Nee ik vind die foto eng, lijkt op een anorexia patiënt ga me daar niet aanmelden.

Hoe lang ben jij?
Jij bent ongeveer even zwaar als ik maar je hebt sixpak.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Yes sir.

Binnen no time six pack. Dat ze bij hun dat wondermiddel nog niet hebben gebruikt zegt genoeg over ze.

Stelletje amateurs. :o

Ik ben bang voor de Pinda Rage daarom ben ik er nog nooit aan begonnen.

Snap ik, snap ik, bruur.

Niet iedereen houd het ook lang vol. Die Timph bijvoorbeeld gaf het na 1 dag al op. Het is echt zwaar spul hoor, onderschat het niet!

Nee ik vind die foto eng, lijkt op een anorexia patiënt ga me daar niet aanmelden.

Hoe lang ben jij?
Jij bent ongeveer even zwaar als ik maar je hebt sixpak.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ik ben bang voor de Pinda Rage daarom ben ik er nog nooit aan begonnen.

Ik ben 2 meter lang, dus bij mij telt de sixpack niet :o

Sowieso fake, volgens mij is die tweede gewoon geshopt!

wat doet dit eigelijk op een BODYBUILDING forum.... dits geen beachboy forum? volgens mij zijn op zijn doelstellingen ook niet om groter te worden dan dit.

In the meanwhile verdienen die jongens hun brood door bezig te zijn met en anderen te helpen in de sport. Snap de haat niet zo goed, ze spelen gewoon in op de vraag van de consument.

De manier waarop hij ermee omgaat dat zn foto hier staat is wel ontzettend sneu.

In the meanwhile verdienen die jongens hun brood door bezig te zijn met en anderen te helpen in de sport. Snap de haat niet zo goed, ze spelen gewoon in op de vraag van de consument.

De manier waarop hij ermee omgaat dat zn foto hier staat is wel ontzettend sneu.

Ze spelen in op de vraag van de consument door valse reclame te maken met misleidende voor en na foto's. Die gast voor en die gast na zouden er naast elkaar veel meer hetzelfde uitzien.

Ze spelen in op de vraag van de consument door valse reclame te maken met misleidende voor en na foto's. Die gast voor en die gast na zouden er naast elkaar veel meer hetzelfde uitzien.

Is toch hetzelfde als Telsell? Als je je daardoor laat inpakken ben je het ook wel een beetje zelf schuld.. :no:

Is toch hetzelfde als Telsell? Als je je daardoor laat inpakken ben je het ook wel een beetje zelf schuld.. :no:

Dat je iets kan voorkomen betekent niet dat het je eigen schuld is als het wel gebeurt. Duidelijk van alles en nog wat suggereren in je reclame en vervolgens zeggen 'ja maar dat hebben we niet gezegd' is dan misschien niet illegaal maar het is wel hartstikke fout.

Stop

Als we zo doorgaan dan gaan we de huidige google ranking van personal bodyplan voorbij. Mooie anti-reclame voor deze omhoog gevallen magere jongetjes.

Als we zo doorgaan dan gaan we de huidige google ranking van personal bodyplan voorbij. Mooie anti-reclame voor deze omhoog gevallen magere jongetjes.

personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan personal bodyplan

werkt dat?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven