Fitness Seller

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

Commercieel is het toch gewoon goed? Er zijn er meer die een six-pack willen hebben dan groot en buf te worden. En voor het grootste deel van de vrouwen is dit al buf.

Abs on a skinny guy are Just like big tits on a fat lady.
It doesnt count :roflol:

• Like
Waarderingen: Ot92
Ja die oefening is inderdaad om te huilen! Zie al die vochtballen zogenaamd anabool daar altijd alles mee kapotmaken, domme dikzakke

Je hebt gelijk! Echt een k*t oefening, mensen die deadliften zijn echt een stelletje uitslovers, beetje 2 a 3x hun eigen gewicht van de grond oppakken en dat weer op de grond neerleggen. Wat denken ze wel niet. :o

Wait wut

Ik ben het ermee eens dat deathhhlift geen goede oefening is. Heb gehoord dat je er dood van kunt gaan. Denk eens na mensen, het heet niet voor niets DEADlift!!!!! Vermijden en erector crunches doen op een technogym machine.

Je hebt gelijk! Echt een k*t oefening, mensen die deadliften zijn echt een stelletje uitslovers, beetje 2 a 3x hun eigen gewicht van de grond oppakken en dat weer op de grond neerleggen. Wat denken ze wel niet. :o

Wait wut

Ik ben het ermee eens dat deathhhlift geen goede oefening is. Heb gehoord dat je er dood van kunt gaan. Denk eens na mensen, het heet niet voor niets DEADlift!!!!! Vermijden en erector crunches doen op een technogym machine.

Nee man slecht voor je rug, net zoals squatten slecht voor je knieën is, en bench voor je schouders :o

Kijk jullie weten nou tenminste waar je het over hebt! Stay safe people!

hij heeft een goed lichaam voor iemand met een vagina.

Ik ga me ook aanmelden

Ik wil ook een keer sixpak :(

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven