MuscleMeat

Personal Bodyplan meneertje fake or real?

Hombre time

• Topic Starter Topic Starter
wat doet dit eigelijk op een BODYBUILDING forum.... dits geen beachboy forum? volgens mij zijn op zijn doelstellingen ook niet om groter te worden dan dit.

Kerel ik wil veel groter dan dat.. ben ik trouwens al maar goed.

vond gewoon fake uitzien en is t ook met die trucjes

Dat je iets kan voorkomen betekent niet dat het je eigen schuld is als het wel gebeurt. Duidelijk van alles en nog wat suggereren in je reclame en vervolgens zeggen 'ja maar dat hebben we niet gezegd' is dan misschien niet illegaal maar het is wel hartstikke fout.

Tja tuurlijk, maar dat kun je toch voor bijna alle reclame zeggen? Zelfde als de supplementen business met ongelofelijke beloftes over een wheyshake.

Ze spelen in op de vraag van de consument door valse reclame te maken met misleidende voor en na foto's. Die gast voor en die gast na zouden er naast elkaar veel meer hetzelfde uitzien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welkom in de grote mensen wereld.

Yes, ik ben beroemd.

Het is natuurlijk een combinatie van het verkrijgen een laag vetpercentage, een pomp, goede lichtval en een goede fotograaf. Neemt niet weg dat ik er hard voor gewerkt heb...

Bij mijn start woog ik 93,5 kg bij 1.90m, toen ik depleted was 88,9 en na het laden tijdens de shoot rond de 91,5 uit mijn hoofd.

@ Predatorz; ieder zijn doel hè :)
Opmerkelijke navel transformatie. Dat gewicht kan nooit.

Yes, ik ben beroemd.

Het is natuurlijk een combinatie van het verkrijgen een laag vetpercentage, een pomp, goede lichtval en een goede fotograaf. Neemt niet weg dat ik er hard voor gewerkt heb...

Bij mijn start woog ik 93,5 kg bij 1.90m, toen ik depleted was 88,9 en na het laden tijdens de shoot rond de 91,5 uit mijn hoofd.

Dat gewicht bij deze foto's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar mijn mening klopt het niet, maar kan natuurlijk zo zijn dat je brute wheels onder die torso hebt zitten, oh wacht. Dit ziet er eerder uit als 75 à 80kg @ 1.90m.
Natuurlijk speelt de belichting en spiergeheugen in dit verhaal een vrij grote rol. Leuk fysiek voor een fitnessmodel(op de shoot), maar kwa bodybuilding niks noemenswaardig.

Wilde net zeggen, echt niet dat ie daar 91 weegt.

Arm omtrek is daar hooguit 38cm ofzo.

Is dit nu het resultaat van bodyduilding? Het is i.i.g. een wit zwart foto...

Terug
Naar boven