XXL Nutrition

persoonlijke vraag

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
ik ben dus van plan om binnenkort te beginnen met mijn eerste kuur, maar er is eigenlijk 1 ding wat mij er van weerhoudt.

bij mij op de sportschool zijn veel jongens die gebruiken, maar wat mij opvalt is dat hun relatie vaak stuklopen wanneer ze beginnen te kuren, ze gaan vreemd en dat soort dingen.

Ik wil absoluut niet mijn meisje kwijt raken omdat ik knettergeil wordt en mijzelf niet in kan houden;

Nu is mijn vraag: zijn veel van jullie relaties stukgelopen door het kuren, of valt dit wel mee en heb je het zelf in de hand.

Misschien een domme vraag, maar zou het graag willen weten.

Bro dat ligt totaal aan jezelf!!! Als jij extra geil wordt van wat Testo dan geef jij je vrouwtje toch gewoon een extra beurt. Wil ze niet dan geef je er zelf een slinger aan. Je hebt het zelf toch in de hand of denk je dat je van een kuur in een MONSTER veranderd???

Gewoon niet kuren kan ze het ook niet uitmaken

geduld is een schone zaak

Gewoon niet kuren kan ze het ook niet uitmaken

geduld is een schone zaak

Ok fijn, dat weten we. Maar hij heeft het nu dit maal over KUREN.
Dus dan praten we over KUREN.

Mijn antwoord:
Ja, veel relatie lopen inderdaad een diep gat in.

De meeste krijgen toch de basic side-effects.
Qua karakter zijn dat het volgende:
- Luider praten (WAT!? ipv wat?),
- aggressief worden om de kleinste dingen,
- ongeduldig,
- snel geïrriteerd worden,
- geen gevoelens (als familielid dood zou gaan, zou je uitstralen dat het je geen reet boeit).
- enorme arrogantie

Dan krijg je (misschien!) nog de lichaamlijke side-effects.
- Je testikels kunnen enorm gaan krimpen (doordat er al veel testosteron binnenkomt, hoeven je testikels niet meer te werken en krimpen) ,
- Je geslachtsdeel kan ineens minder functioneren of zelfs tijdelijk helemaal niet.
- Je lichaam groeit zo snel, dat je vriendin het niet meer mooi gaat vinden.

Alle punten kunnen je relatie gaan beïnvloeden.
Je kunt wel zeggen, 'ligt aan jezelf', succes met toneel spelen tegenover wat er van je binnen allemaal brand. ;)
De risico dat je het niet volhoud jezelf voor de gek te houden, is groot.

Je kunt ook ineens inmens schijt aan je vriendin gaan krijgen etc.

Sterkte.

PS. natuurlijk bij iedereen anders. ga dus hier niet op flamen! Ik zeg niet dat ALLES ineens in een relatie valt, het KAN!
Ieder mening is anders. En als je ervaren kuurder bent, weet je dit donders goed.

Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel bezig met 1ml prop 5x weeks te zetten . Moet je wel zeggen dat ik , minstens 1x vriendinnetje afrij 1x snok en minstens 1x een ex opbel PER DAG :D

Ik ben momenteel bezig met 1ml prop 5x weeks te zetten . Moet je wel zeggen dat ik , minstens 1x vriendinnetje afrij 1x snok en minstens 1x een ex opbel PER DAG :D

Daar hebben we het al.
Ook een punt wat in mijn post staat.

"Je krijgt schijt aan je vriendin."

Mijn antwoord:

- ongeduldig,
- geen gevoelens (als familielid dood zou gaan, zou je uitstralen dat het je geen reet boeit).
- enorme arrogantie

- Je testikels kunnen enorm gaan krimpen (doordat er al veel testosteron binnenkomt, hoeven je testikels niet meer te werken en krimpen) ,
- Je geslachtsdeel kan ineens minder functioneren of zelfs tijdelijk helemaal niet.

Je kunt wel zeggen, 'ligt aan jezelf', succes met toneel spelen tegenover wat er van je binnen allemaal brand. ;)

Sterkte.

Wat een grote lading bullshit zeg. Tuurlijk ligt het aan jezelf. Als je van jezelf al een eikel bent zal je AAS als excuus gebruiken om een grotere eikel te zijn. Ik ben gewoon exact hetzelfde tijdens een kuur. Ik groei alleen wat sneller en zweet wat meer.

Topicstarter wees niet bang. Als je normale dosissen gebruikt en van jezelf een normale gast bent is er niks aan de hand

Mijn antwoord:

- ongeduldig,
- geen gevoelens (als familielid dood zou gaan, zou je uitstralen dat het je geen reet boeit).- enorme arrogantie

Sterkte.

Ik heb er maar even 1 puntje uitgehaald maar volgens mij neem jij de film Pumping Iron wat te serieus. Wat een bullshit bro!!! Staan wel wat puntjes bij wat kan voorkomen maar ligt nog steeds aanjezelf...

Wat een grote lading bullshit zeg. Tuurlijk ligt het aan jezelf. Als je van jezelf al een eikel bent zal je AAS als excuus gebruiken om een grotere eikel te zijn. Ik ben gewoon exact hetzelfde tijdens een kuur. Ik groei alleen wat sneller en zweet wat meer.

Topicstarter wees niet bang. Als je normale dosissen gebruikt en van jezelf een normale gast bent is er niks aan de hand

Dat zijn jouw ervaringen. Jij kunt niet zeggen dat jij hetzelfde bent als ieder ander mens. Dus geen lading bullshit, jij bent james en meer niet. Andere kunnen er wel last van hebben, jouw mening en andere meningen zijn hierover verdeeld.

Bij mij valt het ook reuze mee. Ik ben vrijwel hetzelfde gebleven in me kuur. Af en toe sneller adreline stijging, verder niet.

Sommige eikels worden onbewust nog meer een eikel. Of je 't nou in de hand hebt of niet, bij ieder anders. Dus ik meld het gewoon.

Dan moet je niet dit zeggen:

Daarmee insineer je dat ALLE onderstaande BASIS sideffects erbij horen.

Daarna zeg jij dit:
Bij mij valt het ook reuze mee. Ik ben vrijwel hetzelfde gebleven in me kuur
en ontkracht je wat je zo overduidelijk als BASIS side effects meldde in je vorige post. Dus kortom bullshit

JA misschien is een KLEIN percentage die zo reageert. Hoogstwaarschijnlijk als eikels van zichzelf en zullen ook wel Tren-achtige producten gebruiken.
Maar omdat basis sideffects te noemen is onzin.

Ohh ik zie dat je je start post aangepast hebt. Zo staat het al iets beter

En trouwens alles wat Arnold zegt in Pumping Iron moet je niet geloven. Dat over doodgaan van familieleden is onzin en heeft hij zelf toegegeven ;)

En trouwens alles wat Arnold zegt in Pumping Iron moet je niet geloven. Dat over doodgaan van familieleden is onzin en heeft hij zelf toegegeven ;)

Erm. Ik heb die film nooit gekeken.
Kleine stukjes hoe hij traint, meer niet.

Over dat ik BASIC in heb gezet, kan ook beperkte emoties erin zijn.
Maar je hebt gelijk op dat punt dat ik BASIC erin heb gezet.

ik kuur soms ook.. en ik ben heel lief :)

tijdens kuur ben ik extra lief voor vrouwtje en hoop dan altijd dat zij ook heel vaak extra lief is tegen mij dus geen problemen met vrouw tijdens kuur ben nog steeds bij dezelde

Ik heb het als eens eerder gepost en het heeft in zekere zin wel te maken met wat je vraagt:

Does testosterone cause "roid rage"? No, just an improved mood, self- confidence and
feeling of well being. Oh, and heightened libido similar to an average 1 4 year old boy with a
Playboy Magazine.
**Rabijewslo,.M., et al (1998) Pol Arch Med Wew N100 (3):21 2-21
**Almeida, O.P. (1 999) Arg Neuropsiquiatr. 57 (3a): 701-6
** Tricker, R., et al (1 996) J. Clin. Endocrinol Metab. 81 (10): 3754-8

Dus hieruit kan je concluderen dat je je misschien te goed gaat voelen voor je vriendin en daarom vreemdgaat.

dat ben je dan waarschijnlijk ook en zal het vreemdgaan je horizon verbreden ;)

In feite worden je gevoelens sterker, of juist niet. ;)

Je kan het beste open en eerlijk zijn naar je vriendin toe.
Geef ook aan duidelijk aan wat de bijwerkingen kunnen zijn, wil niet zeggen natuurlijk dat zij dan hier begrip voor heeft als jij af en toe kort door de bocht kan komen, maar ze weet dan wel waar het vandaan komt.
En de tijd dat je niet kuurt moet je gewoon weer extra je best doen om weer pluspunten bij haar te scoren.

Je kan het beste open en eerlijk zijn naar je vriendin toe.
Geef ook aan duidelijk aan wat de bijwerkingen kunnen zijn, wil niet zeggen natuurlijk dat zij dan hier begrip voor heeft als jij af en toe kort door de bocht kan komen, maar ze weet dan wel waar het vandaan komt.
En de tijd dat je niet kuurt moet je gewoon weer extra je best doen om weer pluspunten bij haar te scoren.

Ja inderdaad.
Eerlijk blijven, als je wat merkt aan jezelf, gelijk aan geven.

Terug
Naar boven