XXL Nutrition

persoonlijke vraag

Dat zijn jouw ervaringen. Jij kunt niet zeggen dat jij hetzelfde bent als ieder ander mens. Dus geen lading bullshit, jij bent james en meer niet. Andere kunnen er wel last van hebben, jouw mening en andere meningen zijn hierover verdeeld.

Bij mij valt het ook reuze mee. Ik ben vrijwel hetzelfde gebleven in me kuur. Af en toe sneller adreline stijging, verder niet.

Sommige eikels worden onbewust nog meer een eikel. Of je 't nou in de hand hebt of niet, bij ieder anders. Dus ik meld het gewoon.

doen ze express omdat ze vroeger altijd gepest zijn gaan ze nu stoer doen omdat ze wat groter worden en dan geven ze mooi de schuld aan anabolen. Topic starter ga gewoon lekker knallen en het valt allemaal wel mee als je gewoon een normale jongen bent.

Ligt puur aan jezelf, ben zelf een trouwe beer. In mijn kuur een geile trouwe beer

hmmm... zelfs ik, als AS-n00b, wil hier toch even wat over kwijt.

Ja, veel relatie lopen inderdaad een diep gat in.
Ik heb in mijn omgeving juist veel relaties zien verbeteren. Mannen die hun onzekerheid (en daarmee gepaard gaande jaloezie) kwijtraakten omdat ze eindelijk een fatsoenlijk (in hun ogen) formaat kregen. Mannen die op seksueelvlak al jaren niet meer super presteerden, en toen opeens weer constant stonden te steigeren als ze hun vriendin naakt zagen.

De meeste krijgen toch de basic side-effects.
Qua karakter zijn dat het volgende:
- Luider praten (WAT!? ipv wat?),
- aggressief worden om de kleinste dingen,
- ongeduldig,
- snel geïrriteerd worden,
- geen gevoelens (als familielid dood zou gaan, zou je uitstralen dat het je geen reet boeit).
- enorme arrogantie
Al deze zogenaamde side effects heb ik altijd. Althans: de aanleg is er. Maar een mens is een rationeel wezen, en zou dit dus onder controle moeten kunnen houden. Kan je dat niet, dan ben je geestelijk niet sterk genoeg.

Dan krijg je (misschien!) nog de lichaamlijke side-effects.
- Je testikels kunnen enorm gaan krimpen (doordat er al veel testosteron binnenkomt, hoeven je testikels niet meer te werken en krimpen) ,
Ik neuk mn vriendin niet klaar met mn ballen. (tenzij ze achterlangs tegen haar klit stuiteren :D ) Plus je kan ze makkelijk weer op formaat en productie krijgen door correct HCG gebruik.
- Je geslachtsdeel kan ineens minder functioneren of zelfs tijdelijk helemaal niet.
Of juist extreem veel beter en vaker presteren.
- Je lichaam groeit zo snel, dat je vriendin het niet meer mooi gaat vinden.
Als dat voor haar een probleem is, dan is ze een oppervlakkige br33zahslet die je beter kwijt dan rijk bent.

Je kunt ook ineens inmens schijt aan je vriendin gaan krijgen etc.
Puur door de AS? Alsof er dan geen reeds bestaande achterliggende reden geweest zal zijn... Of ga ik, als ik veel wiet rook, ook opeens van gepimpte Escalades houden? Beetje onzin.

1 heb mijn eerste kuur inmiddels 6 weken achter me en het heeft mijn relatie met mijn meisje absoluut geen kwaad gedaan...je bent idd zelfverzekerder, je bruist van de energie....ze vond/vind het wel leuk :D

ey rodge ben jij dat op je avatar.. ziet er goed uit bro keep it up

ik ben dus van plan om binnenkort te beginnen met mijn eerste kuur, maar er is eigenlijk 1 ding wat mij er van weerhoudt.

bij mij op de sportschool zijn veel jongens die gebruiken, maar wat mij opvalt is dat hun relatie vaak stuklopen wanneer ze beginnen te kuren, ze gaan vreemd en dat soort dingen.

Ik wil absoluut niet mijn meisje kwijt raken omdat ik knettergeil wordt en mijzelf niet in kan houden;

Nu is mijn vraag: zijn veel van jullie relaties stukgelopen door het kuren, of valt dit wel mee en heb je het zelf in de hand.

Misschien een domme vraag, maar zou het graag willen weten.

ik ben pas begonnen met mijn eerste kuur, ik heb over aas veel gelezen en besloot om het te doen, ik heb hier over met mijn vrouw lang over
gesproken en ze staat 100% achter mij, en zij zet zelf de spuit in mijn bil.
het is een heerlijk gevoel dat je ziet dat elkedag aan het groeien bent.
dus praat goed met je meisje verdien haar vertrouwen hier over.
want je kunt het toch niet verbergen. het resultaat is heel duidelijk te zien.
en over vreemd gaan gesproken, je geeft zelf al aan dat je knettergeil wordt van haar dus denk ook niet dat je vreemd zou gaan, en als ze ongestelsd is wordt gewoon flink trekken bro;) :D

Ik zou het wel weten als vriendin :( van een anaboy

vet :D ik dacht dat hardgainers geen podiumambities had :D best of luck jullie alletwee

Ze hebben geluk dat ik niet meedoe:P

:D

Ok nu blijf ik verder ontopic:)

Terug
Naar boven