Fitness Seller

persoonlijke vraag

Ja, veel relatie lopen inderdaad een diep gat in.

De meeste krijgen toch de basic side-effects.
Qua karakter zijn dat het volgende:
- Luider praten (WAT!? ipv wat?),
- aggressief worden om de kleinste dingen,
- ongeduldig,
- snel geïrriteerd worden,
- geen gevoelens (als familielid dood zou gaan, zou je uitstralen dat het je geen reet boeit).
- enorme arrogantie
Is het niet zo dat die sides die jij defineert opgaat voor de vroegere gemiddelde hardcore bodybuilder?!..
Vroeger kuurden echt alleen de echte BBers, nu kuren ook veel recreationele BBers ...De stereotype (oude) BBer heeft vaak van nature al veel van die opgesomde eigenschappen...dus met de benodigde goodies wordt dit extra waarneembaar...!?

kuur ook, en heb gewoon een vriendin en nergens last van pfzo..laat staan dat ik het ergens anders ga zoeken:p

hangt er vanaf of je van jezelf een schuinmarcheerder bent :D

de meesten mogen beweren wat ze willen maar mijn gedrag wordt toch beinvloed door testosteron. en dat heeft niets te maken met eikel zijn. impulsiviteit, harder reageren, vlugger kwaad worden om kleine dingen enz... en op je werk, thuis en vooral in het verkeer zou dat wel is problemen kunnen geven. iemand die gewoon in je weg staat als je stapt in een winkelstraat, zou je zo opzij duwen ipv te vragen of hij even opzij wil. het probleem is dat dit bij iedereen verschillend is en dat je het niet op voorhand weet.

de meesten mogen beweren wat ze willen maar mijn gedrag wordt toch beinvloed door testosteron. en dat heeft niets te maken met eikel zijn. impulsiviteit, harder reageren, vlugger kwaad worden om kleine dingen enz... en op je werk, thuis en vooral in het verkeer zou dat wel is problemen kunnen geven. iemand die gewoon in je weg staat als je stapt in een winkelstraat, zou je zo opzij duwen ipv te vragen of hij even opzij wil. het probleem is dat dit bij iedereen verschillend is en dat je het niet op voorhand weet.

Dit is toch wel typisch excuusgedrag. Komt ook voor bij gebruikers van andere soorten middelen. Het probleem met dit excuus heb ik al eerder aangehaald: mensen zijn geen beesten. Het maakt niet uit dat jij je sneller aggressief voelt als je spuit. Het gaat erom dat er van jou, als mens, verwacht mag worden dat je die emoties/instincten onder controle kan houden met je bewustzijn. DAT onderscheid ons van de dieren. Ben je daar niet toe in staat... trek dan je eigen conclusie.

Dit is toch wel typisch excuusgedrag. Komt ook voor bij gebruikers van andere soorten middelen. Het probleem met dit excuus heb ik al eerder aangehaald: mensen zijn geen beesten. Het maakt niet uit dat jij je sneller aggressief voelt als je spuit. Het gaat erom dat er van jou, als mens, verwacht mag worden dat je die emoties/instincten onder controle kan houden met je bewustzijn. DAT onderscheid ons van de dieren. Ben je daar niet toe in staat... trek dan je eigen conclusie.

helemaal mee eens

jullie zijn allemaal homo's

of ben je soms ook een homo.

Helaas, uw post werd genegeerd. Probeer het later opnieuw.

Terug
Naar boven