XXL Nutrition

Pijn in arm na bicepstraining (geen pols)

MC H3aDsH0T

Competitive Bodybuilder
Waardering
232
Lengte
1m68
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Kijk eens op de foto die ik heb toegevoegd, het is niet mijn arm, maar op precies die plaats voel ik constant steken na het trainen van mn biceps.
Rechts heb ik dit niet wat ik raar vind.
Het zijn steken alsof iemand op een "pressure point" duwt (zenuwen).
Ik probeer dit te verbijten en door te trainen maar na een tijdje zwelt dat hele stukje meer op dan de rest en stop ik ermee vanwege de pijn.
Het stukje masseren helpt ook niet, het is ook geen overmatig getrain van de linkerarm want ik heb pas na een week weer biceps gedaan.
(Zie rode punt voor de plek)

Iemand weet hoe dit op te lossen?

4787_081207_linkerarm_1.jpg

Hoe zwaar curl je dan ?

Ik heb trouwens een ontstoken pees in me elleboog . Daardoor voelt me elleboog en onderarm regelmatig lam aan en zeer warm . Misschien heb je hetzelfde .

heb je he tniet val rechte barbell curls?

uhmz minder curlen ?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zwaar curl je dan ?

Ik heb trouwens een ontstoken pees in me elleboog . Daardoor voelt me elleboog en onderarm regelmatig lam aan en zeer warm . Misschien heb je hetzelfde .
Niet warm, opgezwollen en steken... En alleen als ik sta te curlen...

heb je he tniet val rechte barbell curls?

Zelfde, heb het ook van dumbbells...

Nah...

wat zeg jij nou? zo dadelijk zeg je nog dat hij moeten squatten....

Lol :D

Dat zijn je polsflexoren..
Overbelasting blabla dus rust nemen en/of minder zwaar curlen

Hoe kan dat nou overbelasting zijn als rechts geen problemen ondervindt?
Rusten helpt ook niet :(

Waarschijnlijk ben je rechtshandig, dus vrijwel alles wat je doet doe je met rechts. Je rechter arm is gwn beter ontwikkelt dan je linker. Ik heb er ook soms last van maar ik train gwn door, die linker arm moet immers ook gwn door ontwikkelen.

Waarschijnlijk ben je rechtshandig, dus vrijwel alles wat je doet doe je met rechts. Je rechter arm is gwn beter ontwikkelt dan je linker. Ik heb er ook soms last van maar ik train gwn door, die linker arm moet immers ook gwn door ontwikkelen.
True maar ik heb soms het gevoel dat er iets gaat springen ofzo als ik verderdoe en de pijn verbijt...

Probeer je polsen recht te houden als je Curlt.

Yay curltopic :D

Terug
Naar boven