MuscleMeat

pijn na injecteren Virormone.

nawras26

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal,

vandaag heb ik mn 1e injectie prop gezet en toevallig ook 1e injectie in linkerbeen(injecteer meestal in mn delts). de prop is van virormone en ik weet bijna 100% zeker dat het real is , nou is het zo dat ik tijdens het zetten en vlak daarna geen pijn voelde of iets. ik ben toen gaan trainen en toen gaan werken op het werk kwam het , ik voelde een stekende pijn maar het is niet een bult ofzo. ik kan niet makkelijk lopen en het enigste wat me laat relaxen is gaan zitten. ik weet dat prop pijn doet maar over het algemeen moet viror geen pijn doen toch? maar ik denk ook omdat ik misschien iets te slordig heb geinjecteerd ik heb de naald namelijk te veel bewogen , of omdat het gewoon prop is en de 1e inject in mn been .... ?

wat is jullie ervaringen ? en hebben jullie nog tips

alvast bedankt

ps naald is 0,6 25mm en ik zette 2ml dus 100mg
ik zal nog foto's posten in de nep echt sectie morgen!

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je te veel zet tegelijk in je delt man, probeer eens half a1 ml per keer en het is zeer normaal om een stijfe spier te krijgen de eerste paar keer bij sommige middelen.

Waarom doe je het niet bij je zelf in je glutes eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je te veel zet tegelijk in je delt man, probeer eens half a1 ml per keer en het is zeer normaal om een stijfe spier te krijgen de eerste paar keer bij sommige middelen.

Waarom doe je het niet bij je zelf in je glutes eigenlijk?

yo man ik zei dat ik het in mn been had gezet in mn quads 2 ml maar wel dee eerste keer in mn quads en ook eerste keer prop dus het kan goed zijn dat het daarom veel pijn doet.
glutes vind ik niks ik wil goed kunnen aspireren en comfortabel kunnen werken;)

yo man ik zei dat ik het in mn been had gezet in mn quads 2 ml maar wel dee eerste keer in mn quads en ook eerste keer prop dus het kan goed zijn dat het daarom veel pijn doet.
glutes vind ik niks ik wil goed kunnen aspireren en comfortabel kunnen werken;)

prop doet altijd iets meer pijn...en been is gewoon niet de fijnste plek...volgende x in de billetjes...
Maar prop blijft pijn doen...wen er maar aan!

Hoe hoog in je been heb je gezet?

Neem n ibuprofen, werkt goed tegen de pijn. ;)

• Topic Starter Topic Starter
ehmm als je bij spotinjec.com kijkt dan bij tight plaatje 2
dus aardig boven en ik wou hem eerst in mn rechter been zetten alleen raakte daar 2x een zenuw. de 1e raakte ik een zenuw ik kreeg een lelijke schok en toen naald terug gehaald en weer opnieuw erin gestoken toen weer raak weer een lelijke k*t schok. toen maar in linker gedaan en in een keer gewoon goed.

gr

Als je tot 2 x toe een zenuw raakt dan injecteer je op de verkeerde plaats.
Je moet je bovenbeen in de lengte denkbeeldig in 3 gelijke stukken verdelen. Het middenste stuk is het juiste. En enkel aan de buitenkant van je been injecteren. Aan de binnenkant lopen grote slagaders, daar wil je NIET in prikken.

Terug
Naar boven