Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, maar voelde me..en nu nog steeds erg fit.
Normaal gesproken ben ik erg moe in de avond als ik al erg vroeg op sta, nog vroeger dan mijn eigen bioklok. Nadeel is alleen dat ik waarschijnlijk nog even niet kan slapen
... maar goed bij deze mijn training van vandaag en nu ff lekker bankhangen voor het aquarium ofzo 
Hoe is t met de beentjes gestelden ging de pilatesles daarna nog een beetje? ik kan mij zo voorstellen dat je er dan toch een beetje wankel staat of viel t mee??

Training ziet er goed uit PilatenGirl, en is reverse triceps push down niet een triceps pull down?![]()

foto's van je aquarium dan
heb het al zeker meer dan 10x langs zien komen over je aquarium![]()

doe je geen hamstrings voor je benen? verder dikke training hoor pilaat netjes
ik ga je nauw volgen
.
. Ach ja... die hams komen niks te kort, pak ze wel weer goed aan met DL's vrijdag
.
& leuk 
Is frontsquat dan niks voor je ? hoef je alleen te cleanenverder goeie training
. zo dat zijn echte BB trainingen
Gaat lekker dus
leuke vissen ook trouwens![]()

.
), maar ja... dan zou ik echt gaan wankelen op het podium 
mooi aquarium hoor! maaruh.. WEET JE HOEVEEL PANGA EN TILAPIA JE DAAR VOOR KON KOPEN!!!!!
Ik heb guppies![]()
(
)
maar die panga en tilapia is zeker niet dik 10 jaar houdbaar 
Haha, nee dat is ook geen optie natuurlijk
En die spierpijn komt nog wel, die piekt bij mij ook vaak the second day after![]()

Hmmm lekker guppies frituren(
)
Hahaha thx man, ja zou bestmaar die panga en tilapia is zeker niet dik 10 jaar houdbaar
---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------
Haha, mijn guppies ook niet![]()