XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook weer goed getraind!!! :)

Hoe is t met de beentjes gesteld??? en ging de pilatesles daarna nog een beetje? ik kan mij zo voorstellen dat je er dan toch een beetje wankel staat of viel t mee??

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 12 mei 2010
(benen/buik & pilatesles geven)
Helaas zoals ik eerder zei, geen beschikking over een squatrek..dus moet het zelf via clean & press op mijn nek krijgen. Te hoog in gewicht gaan is dan risky. :rolleyes:

Opwarming:
Los warm squatten zonder gewicht & push ups met neus tot de grond

Squat - ass to the grass :cool:
2x12x40kg
2x12x35kg

Leg press – wide stand
1x12x180kg
2x12x190kg (max.legpress L)

Leg press – close stand
1x12x160kg
2x12x170kg

Lunges met barbell op step
3x15x35kg per been

Abductor
3x12x70kg (max.weight L)

Calves op de legpress
1x20x110kg
2x20x120kg
1x19x110kg

DB wide squat
3x12x16kg db’s

Buik
Van alles & nog wat :o

Afronding
Pilatesles geven en zelf actief mee doen? J

Conclusie:
Dat had ik niet verwacht:), maar voelde me..en nu nog steeds erg fit. :woot: Normaal gesproken ben ik erg moe in de avond als ik al erg vroeg op sta, nog vroeger dan mijn eigen bioklok. Nadeel is alleen dat ik waarschijnlijk nog even niet kan slapen :(... maar goed bij deze mijn training van vandaag en nu ff lekker bankhangen voor het aquarium ofzo :rolleyes:

Laatst bewerkt:
foto's van je aquarium dan
heb het al zeker meer dan 10x langs zien komen over je aquarium :D

Hoe is t met de beentjes gesteld??? en ging de pilatesles daarna nog een beetje? ik kan mij zo voorstellen dat je er dan toch een beetje wankel staat of viel t mee??

Mwa viel wel mee :cool:
Blijf nog steeds altijd de fanatiekste :p

Training ziet er goed uit PilatenGirl, en is reverse triceps push down niet een triceps pull down? :)

Thx :)
Nee volgens mij toch echt een Reverse Grip Tricep Pushdown :scratch:
http://www.bodybuilding-bodyfitness.com/Exercises/exercise53/Reverse_Pushdown.gif

heavy beentraining!!!

er zitten toch wel vissen in je aquarium he?

Is frontsquat dan niks voor je ? hoef je alleen te cleanen :) verder goeie training

zo dat zijn echte BB trainingen
Gaat lekker dus
leuke vissen ook trouwens :)

doe je geen hamstrings voor je benen? verder dikke training hoor pilaat netjes

ik ga je nauw volgen

doe je geen hamstrings voor je benen? verder dikke training hoor pilaat netjes

ik ga je nauw volgen

Ja zeker wel, alleen ik train niet volgens een vast schema. Elke training ziet er anders uit omdat ik graag varieer en merk dat mijn lichaam daar goe dop traint én oké...ik vind het leuk :o.

Normaliter pak ik ook wel de leg curl erbij en voor heen deadlifts op verhoging (killing voor de hams), maar deze laatste verplaatst naar mijn rugtraining (vrijdag). Leg curl had ik gisteren even geen zin in dus beetje gevarieerd. De lunges hiervoor inplaats en bij de legpress (close stand) had ik vorige keer mega dikke glutesspierpijn :fire:. Ach ja... die hams komen niks te kort, pak ze wel weer goed aan met DL's vrijdag ;).

Thx :D & leuk :)

Is frontsquat dan niks voor je ? hoef je alleen te cleanen :) verder goeie training

Thx voor de tip.
Ik heb er wel over nagedacht, maar vind het vervelend om het gewicht te laten rusten aan de voorkant van mijn armen/schouders. Maar ik zal het de volgende keer eens proberen, maybe zondag na pilates even een setje, kijken hoe dat gaat :).

zo dat zijn echte BB trainingen
Gaat lekker dus
leuke vissen ook trouwens :)

Thx :)

Training ziet er goed uit hoor, en echte beenkiller! :thumbs:

Nog geen spierpijn, zal vanmiddag wel langzaam beginnen en dan weer lekker 2 dagen aanhouden :cool:.

Toch kon ik voor mijn gevoel veeeel meer gisteren.... het was voor het eerst dat mijn benen NIET zo vermoeid waren. Het schilt dan ook dat ik niet op de fiets was... ach ja... op het eind als ik geen les zou moeten geven had ik het geheel leeg gemaakt door wat explosieve setjes (:fire:), maar ja... dan zou ik echt gaan wankelen op het podium :hahaha:

Laatst bewerkt:
Haha, nee dat is ook geen optie natuurlijk :hahaha:
En die spierpijn komt nog wel, die piekt bij mij ook vaak the second day after :D

Misschien wel leuk om te zien waar ik vandaan kwam... (zie foto pag.1)

mooi aquarium hoor! maaruh.. WEET JE HOEVEEL PANGA EN TILAPIA JE DAAR VOOR KON KOPEN!!!!!

Ik heb guppies:D

mooi aquarium hoor! maaruh.. WEET JE HOEVEEL PANGA EN TILAPIA JE DAAR VOOR KON KOPEN!!!!!

Ik heb guppies:D

Hmmm lekker guppies frituren :meal: (:roflol:)

Hahaha thx man, ja zou best :p maar die panga en tilapia is zeker niet dik 10 jaar houdbaar :p

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Haha, nee dat is ook geen optie natuurlijk :hahaha:
En die spierpijn komt nog wel, die piekt bij mij ook vaak the second day after :D

I think so to :banana:

ach joh, die kweken zich wel voort.. na 10 jaar zit je al bij de zoveelste generatie guppen :p

Mooie vissen!
Je training ziet er ook weer goed uit.
Echt zo knap om te zien wat je tot nu toe hebt bereikt.

Het lijkt me echt veel moeilijker om aan te komen dan af te vallen.
Jij komt zeker ook niet makkelijk aan in vet massa als je wel slechte dingen zou eten?
Waarschijnlijk weet je niet eens het antwoord omdat je juist altijd gezond eet.;)
Ik wil binnenkort eens biologisch junken of iets biologisch uit me voedingsschema kopen om eens het verschil te proeven.
Weet jij paar producten die biologisch echt een aanrader zijn vergeleken met normale producten?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven