XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig!!!:clap::thumbs:

Heel veel succes! Kijk idd naar de spiegel die zegt genoeg! Je ziet er al goed uit hoor! Ben benieuwd naar het resultaat in augustus!

wel een beetje laat
maar ik zag op mijn werk op woensdag een meisje die leek erg op jouw,
was jij toevallig in Rotterdam ?

Lekkere gewichten die je pakt!, zo jammer dat er bij ons zo weinig meiden zijn die lekker zwaar trainen!! En heeft je bakkie kwark gesmaakt?? hahaha zal best wel..nou tot morgen dan maar weer hé:D

Zo licht train je niet gekkie.:p
Juist lekker zwaar.:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heel veel succes! Kijk idd naar de spiegel die zegt genoeg! Je ziet er al goed uit hoor! Ben benieuwd naar het resultaat in augustus!

Thx :), jij ziet er ook echt prachtig uit voor jou leeftijd! Ik ben ook benieuwd hoe ik erbij sta over een paar weken/maandjes :D.
Jij ook veel suc6!

Lekkere gewichten die je pakt!, zo jammer dat er bij ons zo weinig meiden zijn die lekker zwaar trainen!! En heeft je bakkie kwark gesmaakt?? hahaha zal best wel..nou tot morgen dan maar weer hé:D

Ja dat vind ik ook jammer :( hahahaha :roflol:, want ik ben de enige :hahaha:, maar goed... vind het niet erg... ik heb het krachthonk geowned :cool:.

Mijn bakkie met kwark heeft zeker goed gesmaakt! Heb trouwens gisteren echt überlang over mijn kwark gedaan hahaha (normaal doe ik er al 15 min. ofzo over..maar gisteren dik een half uur:hahaha:), maar goed smaakte prima :rolleyes:

Zo licht train je niet gekkie.:p
Juist lekker zwaar.:)

hahaha tja... zal wel komen omdat ik voornamelijk logjes volg van de heren en gewichten voorbij zie langs komen die ik melangzaliklevenniet zal halen hehe :rolleyes:

Crap, inderdaad zeg :roflol: Nice opwarmertje hoor, 26km/u is niet verkeerd voor zoiets :)

Ik heb altijd last van nietslowwillenfietzus, dus ik moest wel een beetje rustig aan doen op de heenweg :o... maar goed... heb ik ook wel gedaan :D.

erg nette training pilaat ga zo door

Thx :)

wel een beetje laat
maar ik zag op mijn werk op woensdag een meisje die leek erg op jouw,
was jij toevallig in Rotterdam ?

Nope :no:

dat ziet er goed uit hé !

Oké voor de culinaire voedselliefhebbers... (kan zijn dat deze foto's bekend zijn, :noclue:... heb zo even geen andere nieuwe foto's gemaakt en/of geupload). Zo ff genoeg pics voor verlopig :P?

Oud_en_nieuw2009_voor.jpg

Oud_en_nieuw2009_tussen.jpg

Oud_en_nieuw2009_hoofd.jpg

eten19maart09dadaf2_small.jpg

eten13maart09bertgeertje1a_small.jpg

eten13maart09bertgeertje2a_small.jpg

chadcindy11april2009_AMsmall.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall2.jpg

DSC00566.jpg

DSC00976.jpg

eten19maart09dadaf1_small.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall3.jpg

lekkerkipje_small.jpg

thais_lente_small.jpg

thais_soepje_klein.jpg

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :meal:

Vandaag rustdag, 6 dagen achter elkaar trainen is een beetje té van het goede :P enne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..

Laatst bewerkt:
Wow...krijg er gewoon trek van!:)

Goeie training en heerlijk eten Pilates ! als je nog een x iemand nodig hebt om te proeven :)

Oké voor de culinaire voedselliefhebbers... (kan zijn dat deze foto's bekend zijn, :noclue:... heb zo even geen andere nieuwe foto's gemaakt en/of geupload). Zo ff genoeg pics voor verlopig :P?

Oud_en_nieuw2009_voor.jpg

Oud_en_nieuw2009_tussen.jpg

Oud_en_nieuw2009_hoofd.jpg

eten19maart09dadaf2_small.jpg

eten13maart09bertgeertje1a_small.jpg

eten13maart09bertgeertje2a_small.jpg

chadcindy11april2009_AMsmall.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall2.jpg

DSC00566.jpg

DSC00976.jpg

eten19maart09dadaf1_small.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall3.jpg

lekkerkipje_small.jpg

thais_lente_small.jpg

thais_soepje_klein.jpg

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :meal:

Vandaag rustdag, 6 dagen achter elkaar trainen is een beetje té van het goede :P enne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..

Ik heb nog een vacature als chefkok openstaan ;)

Goed bezig girl!! :)
Zelf ben ik ook een ochtendmens, ik zorg dat ik mijn training altijd heb gedaan voor het middaguur.

Whow :eek!:, ik kijk even een paar dagen niet en voordat ik het weet vind ik je log met 8 pagina's, haha...

Ik heb me helemaal ingelezen, wat heb je veel kilo's spiermassa weten te bouwen zonder vet te worden... super J.! Nogmaals heel veel succes, je hebt nu al niet te klagen over je foto's, dus met jouw motivatie zal je nog sneller je doel bereiken, you go girl :)

Gaat ook goed bij jou zie ik...De kop is er af nog 3 maanden te gaan!Groetjes

Krijg honger van al dat eten op mn scherm..

oef zijn er ook recepten bij die gerechten :D

Goeie training en heerlijk eten Pilates ! als je nog een x iemand nodig hebt om te proeven :)

Hahaha heb genoeg mensen die staan te trappelen om bij me te komen eten, het is dan ook niet zo gek dat er bijna elke dag (als het kan) iemand mee eet :p

Ik heb nog een vacature als chefkok openstaan ;)

Helaas is deze chef al voorzien ;)

Goed bezig girl!! :)
Zelf ben ik ook een ochtendmens, ik zorg dat ik mijn training altijd heb gedaan voor het middaguur.

Als het kan train ik ALTIJD in de ochtend... ben zo vermoeid als ik al vroeg wakker ben en na een lange dag. Morgenavond beentraining & pilates les geven (invallen)...pfff dat betekend in de middag dutten :hahaha:

Krijg honger van al dat eten op mn scherm..

hmmmm :meal:

oef zijn er ook recepten bij die gerechten :D

Ik doe alles op gevoel...;) en hé ...een contestlog is al genoeg (om mee te beginnen :p).

Whow :eek!:, ik kijk even een paar dagen niet en voordat ik het weet vind ik je log met 8 pagina's, haha...

Ik heb me helemaal ingelezen, wat heb je veel kilo's spiermassa weten te bouwen zonder vet te worden... super J.! Nogmaals heel veel succes, je hebt nu al niet te klagen over je foto's, dus met jouw motivatie zal je nog sneller je doel bereiken, you go girl :)

Hahahahahaha ja :o.....

Thx Jerney :D, klopt...ben er zelf ook wel blij mee. Ach ja..voor al het harde&gedisciplineerde werk word je beloond ;)...en jep your right...ben zeker nu al tevreden, maar ja... leg altijd graag de lat hoger ;)..dus er kan zeker nog het één en ander verbeterd worden :cool:

Nogmaals bedankt :) en jij NOGMAALS (grrr) beterschap, hopelijk HEEL GAUW weer de oude!

De rest nogmaals bedankt voor de leuke reacties :).
Fijne avond iedereen die meeleest ;) enne...morgenavond pas training 2 :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven