Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha ja het is wat hé... in iedere geval moet je vanaf vandaag waarschijnlijk de komende weken wel ff zoeken.
Nice opwarmertje hoor, 26km/u is niet verkeerd voor zoiets 
Heel veel succes! Kijk idd naar de spiegel die zegt genoeg! Je ziet er al goed uit hoor! Ben benieuwd naar het resultaat in augustus!
, jij ziet er ook echt prachtig uit voor jou leeftijd! Ik ben ook benieuwd hoe ik erbij sta over een paar weken/maandjes
.Lekkere gewichten die je pakt!, zo jammer dat er bij ons zo weinig meiden zijn die lekker zwaar trainen!! En heeft je bakkie kwark gesmaakt?? hahaha zal best wel..nou tot morgen dan maar weer hé![]()
hahahaha
, want ik ben de enige
, maar goed... vind het niet erg... ik heb het krachthonk geowned
.
), maar goed smaakte prima 

Crap, inderdaad zegNice opwarmertje hoor, 26km/u is niet verkeerd voor zoiets
![]()
... maar goed... heb ik ook wel gedaan
. 
wel een beetje laat
maar ik zag op mijn werk op woensdag een meisje die leek erg op jouw,
was jij toevallig in Rotterdam ?

?
enne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..Oké voor de culinaire voedselliefhebbers... (kan zijn dat deze foto's bekend zijn, :noclue:... heb zo even geen andere nieuwe foto's gemaakt en/of geupload). Zo ff genoeg pics voor verlopig?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Vandaag rustdag, 6 dagen achter elkaar trainen is een beetje té van het goedeenne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..

, ik kijk even een paar dagen niet en voordat ik het weet vind ik je log met 8 pagina's, haha...
Goeie training en heerlijk eten Pilates ! als je nog een x iemand nodig hebt om te proeven![]()

Goed bezig girl!!
Zelf ben ik ook een ochtendmens, ik zorg dat ik mijn training altijd heb gedaan voor het middaguur.

en hé ...een contestlog is al genoeg (om mee te beginnen
). Whow, ik kijk even een paar dagen niet en voordat ik het weet vind ik je log met 8 pagina's, haha...
Ik heb me helemaal ingelezen, wat heb je veel kilo's spiermassa weten te bouwen zonder vet te worden... super J.! Nogmaals heel veel succes, je hebt nu al niet te klagen over je foto's, dus met jouw motivatie zal je nog sneller je doel bereiken, you go girl![]()
.....
, klopt...ben er zelf ook wel blij mee. Ach ja..voor al het harde&gedisciplineerde werk word je beloond
...en jep your right...ben zeker nu al tevreden, maar ja... leg altijd graag de lat hoger
..dus er kan zeker nog het één en ander verbeterd worden 
en jij NOGMAALS (grrr) beterschap, hopelijk HEEL GAUW weer de oude!
.
enne...morgenavond pas training 2