- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Ja , dat is jammer dat het er zo in aan toe gaat in die branche . Maar wat deed je precies eigenlijk ? Ben wel benieuwd eigenlijk.
En inderdaad, mooie progressie.
Tja... het is voornamelijk de druk die je op je krijgt...en als je lekker jong bent ben je vooral nog wat kneedbaar
. Het is maar goed ook dat ik zelf de knoop EINDELIJK heb weten door te hakken. Voelde me al een tijd niet meer lekker in die branche, niet mijn ding/niet mijn leven...Wat ik deed, ik was (ja echt waar) voor catwalk nog wat te vol, maar ik deed voornamelijk fashion (magazines&catalogues) & commercieel (reclame/tv) werk. Helaas voor mij heb ik ondanks mijn discipline in het altijd op tijd naar bed gaan, letten op mijn cm's
, pilatesoefeningen bijna elke avond, altijd op tijd op castings/werk etc. weinig geluk gehad in dat wereldje en voornamelijk veel teleurstellingen. Qua werk moest ik in iedere geval niet in NL zijn, hier viel ik als halve chinees niet zo in de smaak... vooral zuid Azië was mijn ding. 1 keer echt succes gehad en dat was in Thailand, daar heb ik op alle bladen en veel covers gestaan & commercieel werk (o.a. 2 tv commercials) in 3 maanden tijd. Om het geheel af te maken..zie spoiler
... me in skinny times
..Hahaha

Nou
sorry hoor 
(
terug
)Je ziet er prachtig uit hoor. Wist dat niet eens van die begin foto dat je er zo dun ( maar ook ongezond in dit geval) uitzag. Nou vind daar al de allermeeste winst inzitten hoor, gezondheid!
Notenpasta? Ik dacht dat dit gewoon pindakaas was of heb ik dat nu heel fout?
Hoop dat je een lekkere avond hebt gehad na werken en poetsen in huis.
Ja ik heb het er ook niet vaak over, maar het leek me wel leuk het contrast naast elkaar neer te zetten. Ook voor me zelf, omdat ik eerlijk nog geen jaar geleden nog steeds niet geheel over mijn eetstoornis heen was en nog steeds te weinig at en kh angst had
? Notenpasta heb je vele soorten van, pindakaas hoort er zeker tussen... maar bij natuurwinkels heb je o.a.:
amandel pasta (ook blanke)
hazelnoot pasta
hazelnoot/rozijn pasta
cashewnotenpasta etc etc
Voor meer info & voedinsgwaarde zie: http://www.nieuweband.nl/producten/groepen/3/1000/ Dit is 1 van de merken die ze meestal verkopen.
Ja was zelf pas rond half 10 thuis om echt lekker bank te hangen, maar zeker geen slecht dagje gehad tussen alle drukte door
. Jij ook beetje leuk dagje gehad? 
AAN DE REST:
Ook bedankt voor jullie reactie & ook een goed weekend alvast toegewenst

---------------------------------------------------------------------
Zo lekker zometeen mijn rug/biceps trainen (in de ochtend
) en daarna een lesje pilates invallen. Slapen ging weer lastig vannacht... blijf er nog steeds last van hebben (k*t slapen / vroeg wakker worden omdat het gauw licht is buiten). Ik heb nu wel lekkere quads/glutesspierpijn
, maar dat fiets ik strx wel los als het weer lekker blijft. Dan ga ik lekker met de fiets ook naar de sportschool
. Training zal ik begin middag posten
.

.

!!
Dat wordt leuk in de Goliathhh.
Nootjes zijn altijd lekker 
ik zie het al helemaal voor me