AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja , dat is jammer dat het er zo in aan toe gaat in die branche . Maar wat deed je precies eigenlijk ? Ben wel benieuwd eigenlijk :o.

En inderdaad, mooie progressie ;).

Tja... het is voornamelijk de druk die je op je krijgt...en als je lekker jong bent ben je vooral nog wat kneedbaar :rolleyes:. Het is maar goed ook dat ik zelf de knoop EINDELIJK heb weten door te hakken. Voelde me al een tijd niet meer lekker in die branche, niet mijn ding/niet mijn leven...

Wat ik deed, ik was (ja echt waar) voor catwalk nog wat te vol, maar ik deed voornamelijk fashion (magazines&catalogues) & commercieel (reclame/tv) werk. Helaas voor mij heb ik ondanks mijn discipline in het altijd op tijd naar bed gaan, letten op mijn cm's :rolleyes:, pilatesoefeningen bijna elke avond, altijd op tijd op castings/werk etc. weinig geluk gehad in dat wereldje en voornamelijk veel teleurstellingen. Qua werk moest ik in iedere geval niet in NL zijn, hier viel ik als halve chinees niet zo in de smaak... vooral zuid Azië was mijn ding. 1 keer echt succes gehad en dat was in Thailand, daar heb ik op alle bladen en veel covers gestaan & commercieel werk (o.a. 2 tv commercials) in 3 maanden tijd.

Om het geheel af te maken..zie spoiler :o... me in skinny times :o..

Jen_work6.jpg

Jen_work5.jpg

Jen_work4.jpg

Jen_work3.jpg

Jen_work2.jpg

Jen_work1.jpg

Wtf loop jij mij te ownen op legpresses ???

Hahaha :roflol: :roflol: :roflol:

Het is Teardrop, dus zonder s Piratengirl!:windup::wave:

Nou :( sorry hoor :(

:p (:hello: terug :))

Je ziet er prachtig uit hoor. Wist dat niet eens van die begin foto dat je er zo dun ( maar ook ongezond in dit geval) uitzag. Nou vind daar al de allermeeste winst inzitten hoor, gezondheid!

Notenpasta? Ik dacht dat dit gewoon pindakaas was of heb ik dat nu heel fout?

Hoop dat je een lekkere avond hebt gehad na werken en poetsen in huis.

Ja ik heb het er ook niet vaak over, maar het leek me wel leuk het contrast naast elkaar neer te zetten. Ook voor me zelf, omdat ik eerlijk nog geen jaar geleden nog steeds niet geheel over mijn eetstoornis heen was en nog steeds te weinig at en kh angst had :o?

Notenpasta heb je vele soorten van, pindakaas hoort er zeker tussen... maar bij natuurwinkels heb je o.a.:
amandel pasta (ook blanke)
hazelnoot pasta
hazelnoot/rozijn pasta
cashewnotenpasta etc etc
Voor meer info & voedinsgwaarde zie: http://www.nieuweband.nl/producten/groepen/3/1000/ Dit is 1 van de merken die ze meestal verkopen.

Ja was zelf pas rond half 10 thuis om echt lekker bank te hangen, maar zeker geen slecht dagje gehad tussen alle drukte door :p. Jij ook beetje leuk dagje gehad? :)

AAN DE REST:
Ook bedankt voor jullie reactie & ook een goed weekend alvast toegewenst :)

---------------------------------------------------------------------

Zo lekker zometeen mijn rug/biceps trainen (in de ochtend :banana:) en daarna een lesje pilates invallen. Slapen ging weer lastig vannacht... blijf er nog steeds last van hebben (k*t slapen / vroeg wakker worden omdat het gauw licht is buiten). Ik heb nu wel lekkere quads/glutesspierpijn :fire:, maar dat fiets ik strx wel los als het weer lekker blijft. Dan ga ik lekker met de fiets ook naar de sportschool :cool:. Training zal ik begin middag posten :).

Yeah lekker 's ochtends trainen!
Je dagprogramma ziet er weer aardig vol uit, doe maar lekker een beetje meer eten van die biologische amandelnotenpasta hmmm :meal:
Succes vandaag!! :kiss:

Haha nee niet een filmpje..wel een foto..van het aquarium
Maar jeez..je zag en idd wel heel erg moe uit..as if..je geen plezier in t leven had..niet zoals nu;)
Ik vind echt dat je er nu goed uitziet!! Knap dat jezelf uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt, kan mij voorstellen dat dat best heel moeilijk was..
btw..je bent echt een heel mooi vrouwtje;)
Succes met je training zo!!

Ik vind de foto's die je hierboven postte wel HEEL mooi!! Lijkt me, ondanks dat het niet echt jouw wereldje was, toch wel heel gaaf om zo'n portfolio van jezelf te hebben.

hey P-chick :)

je logje gaat zo snel en er zijn weer teveel pagina's bij gekomen, maar nog terug komende op die foto's van dat eten :D
Kook/maak je dat allemaal zelf dan?

oh ps prachtige foto's :)
Ondanks de mindere kant denk ik dat het toch ook wel een levens ervaring moet zijn geweest!

Laatst bewerkt:
Erg sexy die foto's al moet ik bekennen dat ik je op de eerste pagina je er toch een stuk gezonder uit vind zien met een beetje vet :)

Haha ook lekker ;), leuk naar walibi!! GOLIATHHHH :woot:!! :D
Ik neem dan nog steeds altijd mijn eigen bakkies mee :p haha, ach ja glutenvrij eten is ook niet overal te verkrijgen of het is heel duur en weinig :o.

Die kwark is héél lekker ja ;) klopt en idd te koop bij de natuurwinkels. Wat Ballon ook zei, notenpasta's van de natuurwinkel zijn ook echt jammie (hazelnoot/rozijn bijv.)
:cheer: Dat wordt leuk in de Goliathhh.:D

Dan kom je er niet onderuit om je eigen bakjes mee te nemen.
Ik voel me er gewoon een beetje ongemakkelijk bij als ik niet mee doe met eten in Walibi.
Gezien ik verder geen wedstrijdplannen heb vind ik zelf dat ik op zulke momenten gewoon moet genieten en dan het weekend gewoon volgens schema eten.

Ik heb een Eko winkel gevonden in een straat die ik ken.:cool:
Helaas is pasta geen optie voor mij voorlopig tenzei ik s´avonds op me junkavond een brood of rijstwafel dagje houdt.
Gezien ik ook nog een pot pindakaas heb die heel langzaam leger wordt kan ik beter iets anders uitkiezen.;)
Biologisch halvolle melk van de Mac vind ik wel echt lekkerder dan normale melk.:)

Fijn weekend!
Ik ben benieuwd naar je training van vandaag!

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Ik vind de foto´s wel heel mooi om te zien trouwens.
Toch vind ik je er nu veel beter uitzien en kan ik heel goed begrijpen dat je blij bent dat je toen de knoop hebt doorgehakt door te stoppen.:)

Oke lieve mensen,

IK HEB BERETREK...MIJN MAALTIJD STAAT HIER VOOR MIJN NEUS TE WACHTEN HEHE.... :D Bij deze mijn training, ik reageer straks op jullie berichtjes! :D

Training vrijdag 14 mei 2010
(rug/biceps & pilatesles geven)
Warming up

17 min. doorfietsen naar sportschool
2x10x naar voren rollen op barbell met schijf, knieën op de mat (goede warming up voor mijn rug/buik)

Deadlift
2x12x50kg
1x12x45kg

Zo k*t was dit, ik heb dus alleen maar van die klote pump barbells en schijven…en tja veel meer dan 50kg krijg ik er niet op. Helaas bleken vandaag die rotklemmen ook niet mee te werken, aangezien ze te los zaten waardoor 50kg echt NET aan was… L

Deadlift met hakken op verhoging (ook goed voor de hams!)
3x12x40kg

Straight Arm pushdown

3x12x20kg

One arm cable …. ?? Oke geen benaming hier voor, maar 1 ding is zeker..deze is zeer goed voor gehele schouder/trapezius/rhomboideus.
2x12x12,5kg per arm
1x12x10kg per arm

Cable curl
3x12x17,5kg

Upright rows
2x12x8kg db’s
1x12x7kg db’s

Biceps combination (hammercurl/side curl)
2x10x7kg db’s (dus totaal 20 reps)
1x10x6kg db’s (“ “)

Ik wilde nog wat backraises doen, maar had nog 10 min. om ook om te kleden, spullen te pakken en mijn leden te begroeten.

Afronding
Pilates les geven á 1 uur en zelf actief mee doen
17 min. door fietsen richting huis

Conclusie:
Niet helemaal fit vandaag, maar ging wel oké alleen jammer dat ik altijd wat extra tijd moet rekken aangezien mensen graag een praatje met me maken. Uiteraard zorg ik er voor dat ik wel zsm door kan trainen :thumbs:

Ik baalde wel van die klote pump barbells… squatten/deadlifts kan ik gewoon niet veel hoger dan wat ik nu doe... :(

HMMM NU ETEN :meal:

Weet je de doorsnede van de gaten in de schijven op jouw sportschool (30 mm of 50 mm)?

Deadlift op hakken??? :p:p

Eum... tot hoe ver gaan de dumbels? Je zou wellicht daarmee kunnen doen...? Als je grip het houdt?

Lekker getraind!!! Hahaha, ja, mensen met praatje :p is ook gezellig en goed bedoeld, maar soms wel lastig als je effe door wilt... Vaak loop dan maar gewoon naar een app of dumbbell en ga gewoon beginnen, klets maar door, maar ik ga ondertussen wel ff door... of is dat als docent onbeleefd...?

EetsmakelijK!!! (wat ga je eten?)

Je hebt het waarschijnlijk al wel ergens gemeld, maar waarom kun je alleen die pump-shit gebruiken?

Yeah lekker 's ochtends trainen!
Je dagprogramma ziet er weer aardig vol uit, doe maar lekker een beetje meer eten van die biologische amandelnotenpasta hmmm :meal:
Succes vandaag!! :kiss:

Yeahhh zekerzzz wel :banana:
Ja ach ja :rolleyes... die pasta ik zeker goed ja :cool: Puur natuur :woot:

Fijn weekend :kiss:

Haha nee niet een filmpje..wel een foto..van het aquarium
Maar jeez..je zag en idd wel heel erg moe uit..as if..je geen plezier in t leven had..niet zoals nu;)
Ik vind echt dat je er nu goed uitziet!! Knap dat jezelf uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt, kan mij voorstellen dat dat best heel moeilijk was..
btw..je bent echt een heel mooi vrouwtje;)
Succes met je training zo!!

Foto? Ook goed.. pm? :rolleyes:
Ja.. klopt ach ja, je leert van je fouten en gelukkig ben ik vroeg bewust geworden. Mijn leven is geordend, druk, gevarieerd maar ik geniet met volle teugen :D Heeft ook helemaal geen zin je druk te gaan maken om van die stomme dingen.
Thx:o

Fijn weekend ook :)

Ik vind de foto's die je hierboven postte wel HEEL mooi!! Lijkt me, ondanks dat het niet echt jouw wereldje was, toch wel heel gaaf om zo'n portfolio van jezelf te hebben.

Dat zeker! Ik ben zeker trots op wat ik heb bereikt vooral na weten hoe het allemaal begon hehe... dat is ook een verhaal apart. Maar goed, ook fijn weekend! :)

hey P-chick :)

je logje gaat zo snel en er zijn weer teveel pagina's bij gekomen, maar nog terug komende op die foto's van dat eten :D
Kook/maak je dat allemaal zelf dan?

oh ps prachtige foto's :)
Ondanks de mindere kant denk ik dat het toch ook wel een levens ervaring moet zijn geweest!

Hé Ceska :)

Tja het gaat inderdaad vlot allemaal :o...
Jup :) dat maak ik allemaal zelf. Ik kook elke dag vers, maar het ziet er natuurlijk niet altijd zo spectaculair uit als op die foto's ;). Ik kook wel puur&natuurlijk :rolleyes:... geen kant en klaar voedsel in mijn keuken :D. Ik kook overigens niet uit een boek, ik maak het altijd vanuit mezelf. Ik gebruik dan ook niet bepaalde hoeveelheden, ik proef en dan voeg ik toe...

Fijn weekend!

P.S. Ja dat was het ook zeker! :)

Erg sexy die foto's al moet ik bekennen dat ik je op de eerste pagina je er toch een stuk gezonder uit vind zien met een beetje vet :)

Ja ik ook:D Ik zit veel beter in me vel met wat meer VVM en wat vetjes :), vooral fitter/gezonder.
:cheer: Dat wordt leuk in de Goliathhh.:D

Dan kom je er niet onderuit om je eigen bakjes mee te nemen.
Ik voel me er gewoon een beetje ongemakkelijk bij als ik niet mee doe met eten in Walibi.
Gezien ik verder geen wedstrijdplannen heb vind ik zelf dat ik op zulke momenten gewoon moet genieten en dan het weekend gewoon volgens schema eten.

Snap ik goed hoor, maar voor mij is het een gewoonte geworden. Iedereen om me heen accepteren het, ze moeten wel...that's me... :o, ik hou gewoon van gezond&lekker eten :o. Ik kan ook goed begrijpen dat dit niet voor iedereen mogelijk is... maar ik heb er gewoon echt geen behoefte aan :rolleyes:.

Ik heb een Eko winkel gevonden in een straat die ik ken.:cool:
Helaas is pasta geen optie voor mij voorlopig tenzei ik s´avonds op me junkavond een brood of rijstwafel dagje houdt.
Gezien ik ook nog een pot pindakaas heb die heel langzaam leger wordt kan ik beter iets anders uitkiezen.;)
Biologisch halvolle melk van de Mac vind ik wel echt lekkerder dan normale melk.:)

Ik vind de foto´s wel heel mooi om te zien trouwens.
Toch vind ik je er nu veel beter uitzien en kan ik heel goed begrijpen dat je blij bent dat je toen de knoop hebt doorgehakt door te stoppen.:)

Fijn weekend :)

Aii dus beetje opgepast dus ;). Ik heb zelf nu ook 3 weken de pindakaas even vervangen voor meer eiwitrijke alternatieven. :P Nootjes zijn altijd lekker :cool:, paranoten,walnoten,amandelen,macadamianoten...hmmmm:o

Thx :), ja ik ook... meer rust in mijn leven en doe nuu de dingen waar ik me gelukkig bij voel.

Fijn weekend ook meid! :)

Pumpin´ Pilatesgirl!:)
Eet smakelijk

Jaaazeker :cool: :banana:
Thx :)

Weet je de doorsnede van de gaten in de schijven op jouw sportschool (30 mm of 50 mm)?

Pfff ik denk 30mm. Het zijn volgens mij officiële less mills schijven van Don Oliver. [Link niet meer beschikbaar]

Deadlift op hakken??? :p:p

Eum... tot hoe ver gaan de dumbels? Je zou wellicht daarmee kunnen doen...? Als je grip het houdt?

Lekker getraind!!! Hahaha, ja, mensen met praatje :p is ook gezellig en goed bedoeld, maar soms wel lastig als je effe door wilt... Vaak loop dan maar gewoon naar een app of dumbbell en ga gewoon beginnen, klets maar door, maar ik ga ondertussen wel ff door... of is dat als docent onbeleefd...?

EetsmakelijK!!! (wat ga je eten?)

Haha ja zeker ;), doe maar eens -> :fire:
Mijn db's gaan tot 22kg, schiet ook niet op dus haha :p, dan liever de barbell.

Ja zeker leuk en gezellig :). Het kan ook niet anders, ik geef daar zelf ook les en ik sport zelf aardig fanatiek dus zo leer je steeds meer mensen kennen :). Maarrruh doe ik ook hoor, ik zeg heel beleefd...ik ga ondertussen wel door met trainen en dan vervolg ik het gesprek :p haha :roflol: In een sportschool moet wel getraind worden :zweet:

Thx, ja 1 van mijn standaard lunchmaaltijden:
Rauwkost (rode ui,tomaten,beetje komkommer, paprika's)
Peulvruchten (kikkererwten/rode nierbonen) of rijst
Tonijn uit blik
Olijven
Kruiden hmm... gevarieerd maar bijv. bascilicum,majoraan,tijm en peper&zout natuurlijk
Olijfolie & balsamico azijn ...

enne smullen maar :meal:

(eventueel geroosterde pijnboompitten :o)
Try it out ;).

Fijn weekend :)

Je hebt het waarschijnlijk al wel ergens gemeld, maar waarom kun je alleen die pump-shit gebruiken?

Ik train bij een Achmea Healthcenter... ik kan hier gratis trainen omdat ik zelf ook les geef bij Achmea. Op het moment zit het er financieel ff niet in om ergens anders een abbo erbij te nemen :).

--------------------------------------------------

Pffff :zweet:... dit was ook één van mijn redenen om eigenlijk niet te beginnen met een log:p, dit word veelste gezellig :rolleyes: haha.

Goed fijn weekend iedereen! :)

Zo k*t was dit, ik heb dus alleen maar van die klote pump barbells en schijven…en tja veel meer dan 50kg krijg ik er niet op.

Als je het echt zo vervelend vind dat die pump-stangen niet zwaar te belasten zijn, dan zou ik gewoon zelf een bb kopen die zwaarder belastbaar is, en deze op de gym neerleggen. Zo'n 30 mm ding kost bijna niks (20/25 euro), en hij wordt toch niet gejat (ik heb iig nog nooit iemand sneaky met een bb onder z'n jas de gym uit zien lopen :D). Dan hoef je geen ander, duurder gym abbonnement te nemen, maar kan je toch zwaarder trainen.

Als je het echt zo vervelend vind dat die pump-stangen niet zwaar te belasten zijn, dan zou ik gewoon zelf een bb kopen die zwaarder belastbaar is, en deze op de gym neerleggen. Zo'n 30 mm ding kost bijna niks (20/25 euro), en hij wordt toch niet gejat (ik heb iig nog nooit iemand sneaky met een bb onder z'n jas de gym uit zien lopen :D). Dan hoef je geen ander, duurder gym abbonnement te nemen, maar kan je toch zwaarder trainen.

Hahahaha :hahaha: ik zie het al helemaal voor me :D
Nee inderdaad, daar heb je een goed punt! Ik ga er over nadenken... :rolleyes:, alleen dan loop ik alsnog ergens vast :o... ik heb niet genoeg schijven...en heb al langzaam meer schijven weggesneakt :o...
En wat ik me kan herinneren... (van toen ik zelf pumpte) waren er niet altijd genoeg schijven in de pumples. Dus zou ik ook meer schijven moeten aanschaffen, in dat geval :rolleyes:... zou ik het lekker thuis laten staan. Maar ja,, wil dan ook dumbbells... én een power rack én... ach ja... laat ik maar gewoon even wachten en sparen :o.

Is er maar rond de 50 kg aan schijven in jouw gym :eek: :eek:

Dat denk ik dus ook al....een tijdje... :o :eek:

Jij bent goed bezig meisje. Helemaal dedicated zoals het hoort!

Mooie foto's heb je daar zeg, kan je echt trots op zijn!
Vind alleen je armen er wel eng-ig dun uitzien op de eerste pics, nu vind ik je iig stukken leuker ogen ;)

Snap trouwens niet waarom ze in NL niet dol zijn op half-aziaatjes, vind het juist wat hebben ???
(heb er zelf ook eentje namelijk ;) )

Als ik jou was zou ik een simpele 2e hands cage op de kop tikken maar eerst een leuk setje halters + gewichten kopen zou ik zeggen! Dumbelstangen die je zelf kan opbouwen en je kan voorlopig weer vooruit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven