Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje, jou logje gaat erg hárd! Mooie beginfoto's heb je al. Heel veel succes toegewenst.
Je avondeten ziet er trouwens erg lekker uit... :meal:

pilates doet supersets / ik ben gezwicht:cool:
nee lekkere training hoor , wat ik dan weer niet begrijp
je hebt een peesontsteking gehad aan je schouder dan lijkt het mij niet verstandig
om borst en schouders bij elkaar te doen??? / splitsen lijkt me dan een betere optie
of je moet licht in de gewichten blijven zoals nu

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje, jou logje gaat erg hárd! Mooie beginfoto's heb je al. Heel veel succes toegewenst.
Je avondeten ziet er trouwens erg lekker uit... :meal:

Thx :)

pilates doet supersets / ik ben gezwicht:cool:
nee lekkere training hoor , wat ik dan weer niet begrijp
je hebt een peesontsteking gehad aan je schouder dan lijkt het mij niet verstandig
om borst en schouders bij elkaar te doen??? / splitsen lijkt me dan een betere optie
of je moet licht in de gewichten blijven zoals nu

Ik snap wat je bedoeld, maar ik heb bewust gekozen om het nu lichtjes weer op te pakken bij mijn borst/triceps training, omdat dit ook mijn kortste training is. Zondag na mijn pilates les wil ik wat extra aandacht geven aan mijn kuiten/triceps en wat tabata voor extra vetverbranding...dus zo vul ik het wel goed op :o. Qua gewichten let ik er wel goed op, ik heb voornamelijk last bij de chest press en te veel statische oefeningen...die probeer ik dan ook tot waar ik kan te vermijden.

Maar thx voor de comment! Opbouwend kritiek/advies is altijd welkom.

Chest press (neem aan dat je een apparaat bedoelt) sowieso vermijden, freeweights ftw :D

Oké voor de culinaire voedselliefhebbers... (kan zijn dat deze foto's bekend zijn, :noclue:... heb zo even geen andere nieuwe foto's gemaakt en/of geupload). Zo ff genoeg pics voor verlopig :P?

Oud_en_nieuw2009_voor.jpg

Oud_en_nieuw2009_tussen.jpg

Oud_en_nieuw2009_hoofd.jpg

eten19maart09dadaf2_small.jpg

eten13maart09bertgeertje1a_small.jpg

eten13maart09bertgeertje2a_small.jpg

chadcindy11april2009_AMsmall.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall2.jpg

DSC00566.jpg

DSC00976.jpg

eten19maart09dadaf1_small.jpg

chadcindy11april2009_VGsmall3.jpg

lekkerkipje_small.jpg

thais_lente_small.jpg

thais_soepje_klein.jpg

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :meal:

Vandaag rustdag, 6 dagen achter elkaar trainen is een beetje té van het goede :P enne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..
WOW, heb jij al dat eten gemaakt? ben je chefkok?:eek:

that food looks good ;)

pro hoor!

Laatst bewerkt:
Chest press (neem aan dat je een apparaat bedoelt) sowieso vermijden, freeweights ftw :D

Waar voor je werksets. Maar als je split doet en nog effe lekker wil leegtrekken tot fail... Ik hou dr wel van! (Tis overigens niet zo dat ik daarom DB bench minder zwaar pak daarom ofzo, daar vooral maximaal op knallen.)

Jep bedoel idd dat apparaat. Ja ben zelf ook meer van dumbbell/barbell&cable oefeningen, maar de chestpress was wel leuk voor max. kracht wat ik niet echt kan doen met db's omdat ik ook geen spotter in de buurt heb. Tot zo ver mis ik het verder ook niet, dus verlopig nog even niet totdat ik zeker weet dat het volledig hersteld is :).

Waar voor je werksets. Maar als je split doet en nog effe lekker wil leegtrekken tot fail... Ik hou dr wel van! (Tis overigens niet zo dat ik daarom DB bench minder zwaar pak daarom ofzo, daar vooral maximaal op knallen.)

Ja op de begin oef. hard knallen, maar ook op de rest :zweet: :cool:, alleen tja... in het begin heb je nog meer energie..dus zou je met de chestpress ook meer kunnen pakken. Maar goed, verlopig ga ik nog even niet aan beginnen... of alleen zoals je zegt voor het leegtrekken met een laag intensiteit.

WOW, heb jij al dat eten gemaakt? ben je chefkok?:eek:

Ja, een home chef :cool:, niet van beroep :p

that food look good ;)

pro hoor!

Thx :rolleyes:

----------------------------------------------------------

Gaaaap goede morgen :yawn:
Vandaag extra vroeg op (om 7 uur in de trein zitten) en dan niet zo laat thuis zijn. Maar helaas vanavond pas trainen (om 19 uur vertrek ik hiero). Vanavond staat in de planning --> BENEN :fire: en daarna moet ik een pilatesles invallen (vrijdag ook weer, 3x pilates deze week:o).

Laatst bewerkt:
Jep bedoel idd dat apparaat. Ja ben zelf ook meer van dumbbell/barbell&cable oefeningen, maar de chestpress was wel leuk voor max. kracht wat ik niet echt kan doen met db's omdat ik ook geen spotter in de buurt heb. Tot zo ver mis ik het verder ook niet, dus verlopig nog even niet totdat ik zeker weet dat het volledig hersteld is :).

Als je op net zulke tijden traint als dat je post snap ik dat je geen spotters hebt;).

Btw, lekker eten!

Nee daar ligt het niet aan.
Ik train bij een achmea healthcenter...
In mijn oude sportschool was het ook niet gebruikelijk dat er gespot werd.
Je had wel enkele trainingsmaatjes die samen trainde.
In mijn huidige gym zie je echt zoveel mensen die een trainingsmaatje hebben of de instructeur spot mensen.

Succes met benen! Laat ze maar lekker branden!

Laatst bewerkt:
Thx :)

Ik snap wat je bedoeld, maar ik heb bewust gekozen om het nu lichtjes weer op te pakken bij mijn borst/triceps training, omdat dit ook mijn kortste training is. Zondag na mijn pilates les wil ik wat extra aandacht geven aan mijn kuiten/triceps en wat tabata voor extra vetverbranding...dus zo vul ik het wel goed op :o. Qua gewichten let ik er wel goed op, ik heb voornamelijk last bij de chest press en te veel statische oefeningen...die probeer ik dan ook tot waar ik kan te vermijden.

Maar thx voor de comment! Opbouwend kritiek/advies is altijd welkom.[/QUOTE]

dat zegt dwarf nu ook altijd:D - zo is het ook bedoeld hoor - maar ik lees dat je het lichtjes aandoet - goed zo

Ze heeft een loggie!!! :heart: ff abo genomen :rolleyes:

Succes meid! xxx

In mijn oude sportschool was het ook niet gebruikelijk dat er gespot werd.
Je had wel enkele trainingsmaatjes die samen trainde.
In mijn huidige gym zie je echt zoveel mensen die een trainingsmaatje hebben of de instructeur spot mensen.

Succes met benen! Laat ze maar lekker branden!

Ja... dat is ook veel leuker als je in een gym traint waar iedereen meer met elkaar bezig is (trainingen) en lekker gemotiveerd is. Zo'n verschil qua doelgroepen die er bij een healthcenter komen...en zeker de spullen die ze hebben zijn niet super motiverend na een tijd... :rolleyes:, maar goed...voor even kan het nog wel. Ik zit er wel steeds meer over na te denken over te stappen naar een meer hardcore gym in de buurt...maar ff zien of het financieel zo ook gaat lukken :rolleyes:. Het is wel fijn dat ik hier gratis kan sporten & mijn vriend ook (die niet zo gemotiveerd/fanatiek/gedisciplineerd is, dus kan daar geen spotter uit halen :p).

Branden komt zeker goed :fire: :D

Het was niet serieus bedoelt:)

Aha ;)

dat zegt dwarf nu ook altijd:D - zo is het ook bedoeld hoor - maar ik lees dat je het lichtjes aandoet - goed zo

Haha oké, gelukkig maar dat er hier meer eeuwige&gemotiveerde studenten zitten :D

Zoo net ff wezen slapen (half uurtje max.) om even mijn energie op te vullen, vanmorgen al om 5 uur wakker dus kon het wel even goed gebruiken :o. Nu ff verder met koken, lekker runderstoofvlees gemaakt...nu de rest nog ;), denk lekker met rijst&paksoi.
Vanavond een dikke beentraining :woot: en daarna pilatesles geven..
Voor nu nog even :yawn: maar straks is het wel weer :zweet: en :woot:

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ze heeft een loggie!!! :heart: ff abo genomen :rolleyes:

Succes meid! xxx

hahahaha kom je daar nu achter :p
Thx man :kiss:

hehehe... euuuhhhmmm jah... kom ik nu pas achter

:o

Ik zie je vaak praten over Tabatas... in wat voor vorm doe je ze?

Ik zie je vaak praten over Tabatas... in wat voor vorm doe je ze?

Mwa zo vaak doe ik het niet hoor ;), alleen zondag's en ben wel van plan het meer te gaan doen en zeker als ik geen cardio kan doen. Vanavond zit het er iig niet in na een flinke beentraining en pilatesles. Dan is het al 22 uur en word de boel afgesloten :p.

In wat ik doe qua oefeningen varieer ik elke keer.
Wel hou ik me aan 4 á 5 oefeningen van ieder 20 sec. met daartussen 10 sec. rust. Na 1 hele set dan even 1 á 2 min. pauze en dan 2e setje. Ong. 4 setjes doe ik dan en dan ben ik wel aardig bek af na ook een flinke KT sessie :o. (p*ssy, I know :hahaha:)

Training ziet er goed uit PilatenGirl, en is reverse triceps push down niet een triceps pull down? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven