Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

/ splitsen lijkt me dan een betere optieJeetje, jou logje gaat erg hárd! Mooie beginfoto's heb je al. Heel veel succes toegewenst.
Je avondeten ziet er trouwens erg lekker uit...![]()

pilates doet supersets / ik ben gezwicht
nee lekkere training hoor , wat ik dan weer niet begrijp
je hebt een peesontsteking gehad aan je schouder dan lijkt het mij niet verstandig
om borst en schouders bij elkaar te doen/ splitsen lijkt me dan een betere optie
of je moet licht in de gewichten blijven zoals nu
. Qua gewichten let ik er wel goed op, ik heb voornamelijk last bij de chest press en te veel statische oefeningen...die probeer ik dan ook tot waar ik kan te vermijden. WOW, heb jij al dat eten gemaakt? ben je chefkok?Oké voor de culinaire voedselliefhebbers... (kan zijn dat deze foto's bekend zijn, :noclue:... heb zo even geen andere nieuwe foto's gemaakt en/of geupload). Zo ff genoeg pics voor verlopig?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Vandaag rustdag, 6 dagen achter elkaar trainen is een beetje té van het goedeenne moet zo mijn trein halen voor een hele lange dag school..

Chest press (neem aan dat je een apparaat bedoelt) sowieso vermijden, freeweights ftw![]()
Chest press (neem aan dat je een apparaat bedoelt) sowieso vermijden, freeweights ftw![]()
. Waar voor je werksets. Maar als je split doet en nog effe lekker wil leegtrekken tot fail... Ik hou dr wel van! (Tis overigens niet zo dat ik daarom DB bench minder zwaar pak daarom ofzo, daar vooral maximaal op knallen.)
, alleen tja... in het begin heb je nog meer energie..dus zou je met de chestpress ook meer kunnen pakken. Maar goed, verlopig ga ik nog even niet aan beginnen... of alleen zoals je zegt voor het leegtrekken met een laag intensiteit.
, niet van beroep 

en daarna moet ik een pilatesles invallen (vrijdag ook weer, 3x pilates deze week
).Jep bedoel idd dat apparaat. Ja ben zelf ook meer van dumbbell/barbell&cable oefeningen, maar de chestpress was wel leuk voor max. kracht wat ik niet echt kan doen met db's omdat ik ook geen spotter in de buurt heb. Tot zo ver mis ik het verder ook niet, dus verlopig nog even niet totdat ik zeker weet dat het volledig hersteld is.
.Als je op net zulke tijden traint als dat je post snap ik dat je geen spotters hebt.
Btw, lekker eten!
In mijn oude sportschool was het ook niet gebruikelijk dat er gespot werd.Nee daar ligt het niet aan.
Ik train bij een achmea healthcenter...
Nee daar ligt het niet aan.
Ik train bij een achmea healthcenter...

Thx
Ik snap wat je bedoeld, maar ik heb bewust gekozen om het nu lichtjes weer op te pakken bij mijn borst/triceps training, omdat dit ook mijn kortste training is. Zondag na mijn pilates les wil ik wat extra aandacht geven aan mijn kuiten/triceps en wat tabata voor extra vetverbranding...dus zo vul ik het wel goed op. Qua gewichten let ik er wel goed op, ik heb voornamelijk last bij de chest press en te veel statische oefeningen...die probeer ik dan ook tot waar ik kan te vermijden.
Maar thx voor de comment! Opbouwend kritiek/advies is altijd welkom.[/QUOTE]
dat zegt dwarf nu ook altijd- zo is het ook bedoeld hoor - maar ik lees dat je het lichtjes aandoet - goed zo
In mijn oude sportschool was het ook niet gebruikelijk dat er gespot werd.
Je had wel enkele trainingsmaatjes die samen trainde.
In mijn huidige gym zie je echt zoveel mensen die een trainingsmaatje hebben of de instructeur spot mensen.
Succes met benen! Laat ze maar lekker branden!
, maar goed...voor even kan het nog wel. Ik zit er wel steeds meer over na te denken over te stappen naar een meer hardcore gym in de buurt...maar ff zien of het financieel zo ook gaat lukken
. Het is wel fijn dat ik hier gratis kan sporten & mijn vriend ook (die niet zo gemotiveerd/fanatiek/gedisciplineerd is, dus kan daar geen spotter uit halen
).

dat zegt dwarf nu ook altijd- zo is het ook bedoeld hoor - maar ik lees dat je het lichtjes aandoet - goed zo

. Nu ff verder met koken, lekker runderstoofvlees gemaakt...nu de rest nog
, denk lekker met rijst&paksoi.
en daarna pilatesles geven..
maar straks is het wel weer
en 
Ze heeft een loggie!!!ff abo genomen
Succes meid! xxx

Ik zie je vaak praten over Tabatas... in wat voor vorm doe je ze?
, alleen zondag's en ben wel van plan het meer te gaan doen en zeker als ik geen cardio kan doen. Vanavond zit het er iig niet in na een flinke beentraining en pilatesles. Dan is het al 22 uur en word de boel afgesloten
.
. (p*ssy, I know
)