- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Rode

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij andersom.. bij glutenintolerantie wil het vaak voorkomen dat er minder van een stofje wordt aangemaakt dat CCK heet en een verzadigingsgevoel geeft.. gevolg is overeten. Andere mogelijke oorzaak is overcompensatie wegens slechtere voedselopname.. iig krijg/kreeg ik ontzettende honger van glutenrijke voeding eten.

wow... schrok wel toen ik je foto's van 4 jaar terug zag...
Mooi geëvolueerd in ieder geval
Succes!

Beetje laat, maar goed, mijn weekend begint officieel op de zaterdag pas:
Jij ook nog een fijn weekend!
En knap dat je je oude foto's ook hebt gepost. Ik ben het helemaal eens met al het voorgaande commentaar: je ziet er echt veel gezonder en mooier uit. You go!
, ik heb nooit weekend
... 
genieg van je rustdag vandaag! Ongeloveloos hoe hard jouw log loopt. Vind het een heel indrukwekkend verhaal om te lezen: zo goed als je er nu uit ziet nadat je de knop om hebt gezet.
Ben zelf trouwens ook glutenintolerant maar twijfel over havermout. eet overigens ook weinig tot geen zuivel ivm allergie en amper peulvruchten. Snap eerlijk gezegd de ophef over glutenvrij eten niet zo, is vrij makkelijk als je maar weet waar het wel en waar het niet in zit. Gewone (witte) en zoete aardappels en rijst zijn prima alternatieven en dan heb je ook nog quinoa & amaranth.. zal dankzij jouw tip ook eens aan boekweit beginnen.. wist wel dat het glutenvrij is , maar heb het amper ooit gegeten.
Hoe dan ook: veel succes met het behalen van je doelen. Zou iig als ik jou was toch aan front squat doen. Overhead squat is weer een andere uitdaging, dan kan je onderhand buikspieroefeningen weglaten.![]()
.
...eerlijk gezegd eet ik het zelf niet heel vaak, ik eet toch liever meer rijst & peulvruchten. Begrijp ik nou goed dat je ook allergie hebt voor peulvruchten of alleen voor gluten/lactose?
).
) terug ziet
.
Pilatesmeisje leuk dat je meedoet!!
Succes ermee, maar dat gaat je al erg goed af
Overigens, ik weet wel dat sommigen vanaf 't volgen van een glutenvrij dieet juist wel wat aankomen [of voornamelijk een buikje] itt tot voor 't dieet. Ik was " pre coeliakie " zelf ook aan de magere kant.

(gelukkig).
en de groeten aan je man
(ja mannetje dat klinkt zo raar bij zijn fysiek
)Bij mij andersom.. bij glutenintolerantie wil het vaak voorkomen dat er minder van een stofje wordt aangemaakt dat CCK heet en een verzadigingsgevoel geeft.. gevolg is overeten. Andere mogelijke oorzaak is overcompensatie wegens slechtere voedselopname.. iig krijg/kreeg ik ontzettende honger van glutenrijke voeding eten.
...Kom op met het filmpje dan?? Ik ben wel benieuwd..naar stalen, rode hakken..
PM, nog wat spannends voor morgen op het menu??

ben ik eindelijk na 2 weken klote weer, weer wezen fietsen voordat ik moest werken op zaterdag. Om 10 over 8 op de fiets en dan moest ik om 9 uur op mijn werk zijn. Ik fiets altijd graag door..dus had mijn gemiddelde snelheid (27 km/u) er lekker in zitten
...en veel bult op en dan veel bult af...maar op eens bij bult af... had ik mijn snelheid lekker er in zitten, maar wilde ik lichtjes afremmen omdat ik dicht bij een stoplicht kwam. Vervolgens viel me op dat remmen wat lastig ging haha aangezien mijn stuur op eens gedraait was waardoor mijn remmen boven mijn handen stonden
.
naar mijn werk gefietst en constant mijn stuur naar beneden duwen haha, gelukkig ging het goed totdat ik 100 meter van mijn werk was. Stuur was zo los dat hij zelfs naar links en rechts bewoog
haha echt k*t.
...dus moet ik deze ergens anders deze week ophalen
.
. Enne...dan meteen naar huis, mijn eten pakken en door naar mijn werk
.

)
haha.. werkse vandaag dan maar..
bijkomen
bijlezen
waarschijnlijk weer lekker eten later
beetje je liefje pesten want dan heb jij even flinke
lol en dan hem heel gauw een knuffel geven
. Heb je vast een lekkere en ontspannen dag gehad. Hoop ik.
geen idee hoe dat zit met het weer.... 

Ongeloveloos hoe hard jouw log loopt. Vind het een heel indrukwekkend verhaal om te lezen: zo goed als je er nu uit ziet nadat je de knop om hebt gezet.
Ben zelf trouwens ook glutenintolerant maar twijfel over havermout. eet overigens ook weinig tot geen zuivel ivm allergie en amper peulvruchten. Snap eerlijk gezegd de ophef over glutenvrij eten niet zo, is vrij makkelijk als je maar weet waar het wel en waar het niet in zit. Gewone (witte) en zoete aardappels en rijst zijn prima alternatieven en dan heb je ook nog quinoa & amaranth.. zal dankzij jouw tip ook eens aan boekweit beginnen.. wist wel dat het glutenvrij is , maar heb het amper ooit gegeten.
Vind zelf boekweitpap erg lekker zelfs meer dan brinta of havermout, heb het eens gehad zag dat je ook alle soorten tarwe/granen kan kopen gewoon in supermarkten in Duitsland, bij mij vandaan dus vlak over de grens, ga wel eens heen, als ik bij familie ben, maar hier in Nederland is het niet zo bekend en zie je meer havermout en Brinta in de supermarkten, zo standaard weer.
Moet je de hele dag werken, wordt het net mooi weer!jammer aan de ene kant, maar voor het fietsen is het toch weer fijner he!
![]()