Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow... schrok wel toen ik je foto's van 4 jaar terug zag... :o

Mooi geëvolueerd in ieder geval ;)

Succes!

Beetje laat, maar goed, mijn weekend begint officieel op de zaterdag pas:

Jij ook nog een fijn weekend!

En knap dat je je oude foto's ook hebt gepost. Ik ben het helemaal eens met al het voorgaande commentaar: je ziet er echt veel gezonder en mooier uit. You go!

Ongeloveloos hoe hard jouw log loopt. Vind het een heel indrukwekkend verhaal om te lezen: zo goed als je er nu uit ziet nadat je de knop om hebt gezet.
Ben zelf trouwens ook glutenintolerant maar twijfel over havermout. eet overigens ook weinig tot geen zuivel ivm allergie en amper peulvruchten. Snap eerlijk gezegd de ophef over glutenvrij eten niet zo, is vrij makkelijk als je maar weet waar het wel en waar het niet in zit. Gewone (witte) en zoete aardappels en rijst zijn prima alternatieven en dan heb je ook nog quinoa & amaranth.. zal dankzij jouw tip ook eens aan boekweit beginnen.. wist wel dat het glutenvrij is , maar heb het amper ooit gegeten.

Hoe dan ook: veel succes met het behalen van je doelen. Zou iig als ik jou was toch aan front squat doen. Overhead squat is weer een andere uitdaging, dan kan je onderhand buikspieroefeningen weglaten. :)

Laatst bewerkt:
Pilatesmeisje leuk dat je meedoet!!
Succes ermee, maar dat gaat je al erg goed af :thumbup:

Overigens, ik weet wel dat sommigen vanaf 't volgen van een glutenvrij dieet juist wel wat aankomen [of voornamelijk een buikje] itt tot voor 't dieet. Ik was " pre coeliakie " zelf ook aan de magere kant.

Bij mij andersom.. bij glutenintolerantie wil het vaak voorkomen dat er minder van een stofje wordt aangemaakt dat CCK heet en een verzadigingsgevoel geeft.. gevolg is overeten. Andere mogelijke oorzaak is overcompensatie wegens slechtere voedselopname.. iig krijg/kreeg ik ontzettende honger van glutenrijke voeding eten.

Bij mij andersom.. bij glutenintolerantie wil het vaak voorkomen dat er minder van een stofje wordt aangemaakt dat CCK heet en een verzadigingsgevoel geeft.. gevolg is overeten. Andere mogelijke oorzaak is overcompensatie wegens slechtere voedselopname.. iig krijg/kreeg ik ontzettende honger van glutenrijke voeding eten.

Herkenbaar, maar de ene keer kon ik blijven vreten en andere keer werd ik ziek van. Was wel afhankelijk van soort voedsel, pizza vs mie of brood vs mie.

• Topic Starter Topic Starter

Oee spannend :eyebrow:
Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje...
Ook bijpassende rode lingerie?:eyebrow:

wow... schrok wel toen ik je foto's van 4 jaar terug zag... :o

Mooi geëvolueerd in ieder geval ;)

Succes!

Ja het is als je het zo bekijkt, naast elkaar wel een verandering...vooral ook wat ik uitstraal. Voel me nu zoveel beter...
Thx :)

Hahaha ja ik hou van overzichtelijkheid :o

Beetje laat, maar goed, mijn weekend begint officieel op de zaterdag pas:

Jij ook nog een fijn weekend!

En knap dat je je oude foto's ook hebt gepost. Ik ben het helemaal eens met al het voorgaande commentaar: je ziet er echt veel gezonder en mooier uit. You go!

Naaa lekker toch ;), ik heb nooit weekend :o... :rolleyes:

Thx meid :) genieg van je rustdag vandaag!

Ongeloveloos hoe hard jouw log loopt. Vind het een heel indrukwekkend verhaal om te lezen: zo goed als je er nu uit ziet nadat je de knop om hebt gezet.
Ben zelf trouwens ook glutenintolerant maar twijfel over havermout. eet overigens ook weinig tot geen zuivel ivm allergie en amper peulvruchten. Snap eerlijk gezegd de ophef over glutenvrij eten niet zo, is vrij makkelijk als je maar weet waar het wel en waar het niet in zit. Gewone (witte) en zoete aardappels en rijst zijn prima alternatieven en dan heb je ook nog quinoa & amaranth.. zal dankzij jouw tip ook eens aan boekweit beginnen.. wist wel dat het glutenvrij is , maar heb het amper ooit gegeten.

Hoe dan ook: veel succes met het behalen van je doelen. Zou iig als ik jou was toch aan front squat doen. Overhead squat is weer een andere uitdaging, dan kan je onderhand buikspieroefeningen weglaten. :)

Heej thx voor je berichtje en het koekeloeren in mijn drukbezochte log 0_o...ik sta er zelf ook nog steeds van te kijken :o.
Ja... weet je, het is denk ik meer de ophef over zelf heel gedisciplineerd eten en tja.. je weet hoe hollanders zijn. Standaard maaltijden zijn hier behalve het avondeten toch wel brood en tja mensen die dan weten dat je glutenvrij eet die kunnen zich niet voorstellen als het brood bijv. zal wegvallen. Want tja...wat eet je dan ? Het is ook maar gewoon een gewenning en vooral ook de discipline om het door te zetten.
Voor ons is de keus makkelijk gemaakt, ik voel me er gezonder door en door glutenvrij eten hoef ik niet meer aan de medicijnen...
Boekweit...try it out :)...eerlijk gezegd eet ik het zelf niet heel vaak, ik eet toch liever meer rijst & peulvruchten. Begrijp ik nou goed dat je ook allergie hebt voor peulvruchten of alleen voor gluten/lactose?

Lactose zelf krijg ik alleen binnen van mijn kwark, drink verder ook geen melk (ben toch geen kalf :p).

Thx nogmaals...en ik ga er over nadenken (frontsquat)...misschien dat je deze de volgende keer (als je me log volgt haha maar heb anders altijd nog een inhoudsopgave :o) terug ziet ;).

Fijne dag! :)

Pilatesmeisje leuk dat je meedoet!!
Succes ermee, maar dat gaat je al erg goed af :thumbup:

Overigens, ik weet wel dat sommigen vanaf 't volgen van een glutenvrij dieet juist wel wat aankomen [of voornamelijk een buikje] itt tot voor 't dieet. Ik was " pre coeliakie " zelf ook aan de magere kant.

Leuk wat van je te horen!
Thx meid! Komt helemaal goed :)

Ik heb dan geen coeliakie als jij, maar wel gevoelig..vooral voor tarwe. Ik had toen ik wel gluten at altijd darmklachten en heel vaak een opgeblazen buik. Sinds ik glutenvrij eet is dit allemaal juist weg :) (gelukkig).

Fijne weekend verder :) en de groeten aan je man :) (ja mannetje dat klinkt zo raar bij zijn fysiek :p)

Aha... wist ik niet! Thx voor de info.
Wat ik me kan herinneren VÓÓR mijn modellentijd was dat ik me ook echt kon overeten... maar goed dat hield dan al gauw op natuurlijk :o...

Kom op met het filmpje dan?? Ik ben wel benieuwd..naar stalen, rode hakken..:D

PM, nog wat spannends voor morgen op het menu??

Hahaha ja ik ben ook benieuwd :cool:

Gisteren :roflol: ben ik eindelijk na 2 weken klote weer, weer wezen fietsen voordat ik moest werken op zaterdag. Om 10 over 8 op de fiets en dan moest ik om 9 uur op mijn werk zijn. Ik fiets altijd graag door..dus had mijn gemiddelde snelheid (27 km/u) er lekker in zitten :cool:...en veel bult op en dan veel bult af...maar op eens bij bult af... had ik mijn snelheid lekker er in zitten, maar wilde ik lichtjes afremmen omdat ik dicht bij een stoplicht kwam. Vervolgens viel me op dat remmen wat lastig ging haha aangezien mijn stuur op eens gedraait was waardoor mijn remmen boven mijn handen stonden :roflol:.

Bleek dus dat die inbusmoertjes lostrilt waren ofzo...en ik dus met minder snelheid :( naar mijn werk gefietst en constant mijn stuur naar beneden duwen haha, gelukkig ging het goed totdat ik 100 meter van mijn werk was. Stuur was zo los dat hij zelfs naar links en rechts bewoog :o haha echt k*t.

Ik was van plan nu met het lekkere weer naar mijn sportschool te fietsen, pilatesles geven & zelf trainen en dan meteen hop op de fiets door mijn werk (standaard dit), maar goed helaas moet ik mijn fiets even laten staan. Ik heb niet zo'n inbussleutel :o...dus moet ik deze ergens anders deze week ophalen :(.

Ach ja...planning voor vandaag is dus met de auto naar de sportschool... pilatesles geven en hierna zo'n 40 min. tijd voor wat KT voor kuiten/triceps en dan wat tabata. Hoop dat het lukt (want kan me herinneren dat de bodyswitch veranders is qua tijd) en er geen body switch is, anders kan ik geen tabata doen :mad:. Enne...dan meteen naar huis, mijn eten pakken en door naar mijn werk :o.

Als ik thuis kom, even chillen...en dan koken en dan denk ik dat ik vanavond vroeger naar bed ga...anders kom ik nooit goed aan mijn rust :p

Fijne dag jullie alle verder ;) :banana:
Mooi weer is geregeld ! (en ik zit binnen :mad:)

Laatst bewerkt:
jeetje moet ik zoveel terug lezen:o
FIjne zondag!:)

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Jeetje... wat was jij DUN zeg:eek::eek::eek:!
Heel knap hoe je nu bent!!!!!!:)

27 km/u fietsen?
Shit, ben blij als ik de 15 haal.

Fietsen, pilates geven..cardio..kt..ik zou idd maar wat rust houden ja..ik 'herken"het probleem idd wel van lostrillen van remmen..ik ook een keer gehad..;)
enne t weer vind ik hier nog niet echt top hoor..je moet toch wat beter je best doen volgende keer bij je bestelling van betre weer:p haha.. werkse vandaag dan maar..

Zo, lekker even aan het:coffee:bijkomen:coffeepc: bijlezen:meal: waarschijnlijk weer lekker eten later:windup:beetje je liefje pesten want dan heb jij even flinke:roflol: lol en dan hem heel gauw een knuffel geven:aai:. Heb je vast een lekkere en ontspannen dag gehad. Hoop ik.

Altijd fijn te lezen dat ik niet de enige "druktemaker"ben als het om dingen doen gaat of sporten

• Topic Starter Topic Starter
Zo even snel dit posten en dan ga ik nu door naar mijn werk :rolleyes:
Fijne dag iedereen...

P.S. Tja..sorry Miss H :dunno: geen idee hoe dat zit met het weer.... :mad:

Zaterdag 15 mei
+/- 40 min. flink door fietsen

Zondag 16 mei

(pilatesles & tabata & kuiten/triceps)

1 uur pilates les

Tabata…vandaag 5 oefeningen, 4 sets á elke oefening 20 sec. met daar tussen in 10 sec. rust. Na 1 set 1 tot 2 min. rust (uitlopen)

Vandaag gekozen voor de oefeningen:
Push ups op handen en tenen, met neus tot de grond
Squat & DB press met 5kg db’s
Op de step (small / wide , om&om, flinke snelheid uiteraard)
10x jumping lunges links en dan 10x jumping lunges rechts
Hoog rennen op de zelfde plek (knieën zo ver mogelijk omhoog)

Triceps superset per arm (triceps extension & kickbacks)
3x10x5kg db & 3x10x5kg db

Triceps db French press
1x20x14kg
2x15x16kg

calves rotary
3x15x67,50kg (hoger kan niet..)

Op de legpress explosief uitstoten met 1 been

3x15x30 kg per been

CIAOCIAO:hello:

Goed zeg. Geijk wat inspiratie opgedaan uit jouw oefeningen. Ziet er lekker uit en fietsen gaat dus weer?

Wow, wat een verschil met 4 jaar geleden !
Ik vind je er nu trouwens fantastisch uitzien,
suc6 !

Vind zelf boekweitpap erg lekker zelfs meer dan brinta of havermout, heb het eens gehad zag dat je ook alle soorten tarwe/granen kan kopen gewoon in supermarkten in Duitsland, bij mij vandaan dus vlak over de grens, ga wel eens heen, als ik bij familie ben, maar hier in Nederland is het niet zo bekend en zie je meer havermout en Brinta in de supermarkten, zo standaard weer.
Moet je de hele dag werken, wordt het net mooi weer!:rolleyes: jammer aan de ene kant, maar voor het fietsen is het toch weer fijner he!:)

De training ziet er weer netjes uit, dame!
Ik heb vandaag trouwens ook gepilates-ed. Stiekem best wel fijn (en goed voor je lenigheid heb ik al gemerkt :D)

Ik wil me ook eens gaan wagen aan tabata, maar ik weet niet of ik het ga trekken :-/
Is het echt heel zwaar? of valt het met iets te vergelijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven