AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie foto's hoor. Vind alleen dat je er nu een stuk beter uit ziet! En ook gezonder, niet zo bleek enzo.

Verder brute trainingen, damn je bent sterk hoor.

Deadliften met je hielen op een verhoging :D
Goeie training hoor PilatenGirl, ondanks dat je je niet helemaal fit voelde toch weer fatsoenlijk getraind!
Wel jammer dat het materiaal daar niet naar wens is, je moet maar gauw hier eens komen trainen met het echte 'oude' ijzer :)
Eetsmakelijk! (beetje laat) en fijn weekend! ;)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Haha, deadliften op hakken.. Sue toch :p
Nu is het wachten op de opmerking ''ik maak de gains van m'n leven sinds ik op hakken deadlift!'' :roflol:

Lekker getraind maar ja das wel flink klte eigenlijk dat er niet meer gewicht gebruikt kan worden dan 50kg?? tss irritant zeg..staat gewoon je progressie in de weg!!
ik moet shoppen dus ik kom later wel weer even bij je terug..

:roflol: Was te lui om 't nog aan te passen, maar dat dacht ik idd ook na het posten.

Seriously, wegwezen daar PM! Is er geen FitForFree of andere soortgelijke vet goedkope pauper gym bij jou in de buurt, want daar hebben ze iig wel gewone bb's + meer schijven.

Ahhh nice contestlog. Coole beginfoto's btw, ik ken geen 1 vrouw die het durft om haar lichaam zo te tonen, en dan nog de vergelijking tussen vroeger en nu maakt.
Goeie hardcore ingesteldheid ook, waarschijnlijk sterker dan 80% van de mensen in je gym.

En gvd je ziet er goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent goed bezig meisje. Helemaal dedicated zoals het hoort!

Ja één van mijn sterke eigenschappen :rolleyes:.

Mooie foto's heb je daar zeg, kan je echt trots op zijn!
Vind alleen je armen er wel eng-ig dun uitzien op de eerste pics, nu vind ik je iig stukken leuker ogen ;)

Snap trouwens niet waarom ze in NL niet dol zijn op half-aziaatjes, vind het juist wat hebben ???
(heb er zelf ook eentje namelijk ;) )

Als ik jou was zou ik een simpele 2e hands cage op de kop tikken maar eerst een leuk setje halters + gewichten kopen zou ik zeggen! Dumbelstangen die je zelf kan opbouwen en je kan voorlopig weer vooruit :D

Ja ben ik ook zeker, vooral de laatste tijd sinds ik meer besef dat ik jaren zo slecht geleefd heb valt me pas op dat ik erg dun was :o. Vind mezelf er nu ook veel gezonder&fitter ogen en past beter bij wie ik ben :).

Geen idee ook.... hier hebben ze liever blond/blauwe ogen en in Azië liever halfbloedjes, omdat zij o.a. meestal een blekere huid hebben (wat daar voor rijkdom staat -> armen leven op het land bijv.)

Ja ben ik ook van plan...komt wel :o...ik moet eerst mijn buffer weer opbouwen want afgelopen maanden wat krap gehad en daarnaast nog geen plek :o :(...ach ja komt wel ;).

Mooie foto's hoor. Vind alleen dat je er nu een stuk beter uit ziet! En ook gezonder, niet zo bleek enzo.

Verder brute trainingen, damn je bent sterk hoor.

Thx :D

Toch leuk om zo te horen:) ik zelf weet het allemaal niet precies, omdat ik de enige fanatieke meid ben bij mij op de sportschool wat betreft zelfstandig trainen:o en hier lees ik wel een aantal logjes mee waarvan de meeste van heren zijn. En tja..de gewichten die daar voorbij komen :rolleyes:...dat stelt niks voor bij wat ik pak :P

Deadliften met je hielen op een verhoging :D
Goeie training hoor PilatenGirl, ondanks dat je je niet helemaal fit voelde toch weer fatsoenlijk getraind!
Wel jammer dat het materiaal daar niet naar wens is, je moet maar gauw hier eens komen trainen met het echte 'oude' ijzer :)
Eetsmakelijk! (beetje laat) en fijn weekend! ;)

Euhmmm... :rolleyes: hielen dan :rolleyes:...

Ja op zich wel oké :). Ja zeker gaan we dat doen :D :D :lifter: Eindelijk eens kijken hoe sterk ik op de squat ben :o :eek:

Haha toch nog bedankt hoor ;), net thuis en een bak kwark met cacao achter de kiezen :D hmmmm

Jij ook fijn weekend :kiss:

Nu is het wachten op de opmerking ''ik maak de gains van m'n leven sinds ik op hakken deadlift!'' :roflol:

hahaha :roflol:

Lekker getraind maar ja das wel flink klte eigenlijk dat er niet meer gewicht gebruikt kan worden dan 50kg?? tss irritant zeg..staat gewoon je progressie in de weg!!
ik moet shoppen dus ik kom later wel weer even bij je terug..

Ja is ook zo, maar ja het is nu even niet anders :o... maar als het kan ga ik gauw ergens anders heen..

Dat is goed hoor ;), ik had ook geen tijd om eerder te reageren :o.

Seriously, wegwezen daar PM! Is er geen FitForFree of andere soortgelijke vet goedkope pauper gym bij jou in de buurt, want daar hebben ze iig wel gewone bb's + meer schijven.

Er zijn wel een aantal sportscholen in de buurt die goedkoper zijn, maar nu kan ik gratis sporten en dat komt nu wel even goed uit :rolleyes:. Tot zo ver ging het wel... maar ja... het gaat allemaal wat vlot en wil ook wel wat nieuws en meer basic stuff...dus ga eens rondkijken & nadenken. :)

Fijn weekend!

Ahhh nice contestlog. Coole beginfoto's btw, ik ken geen 1 vrouw die het durft om haar lichaam zo te tonen, en dan nog de vergelijking tussen vroeger en nu maakt.
Goeie hardcore ingesteldheid ook, waarschijnlijk sterker dan 80% van de mensen in je gym.

Thx :o :D

Ik doe mijn best :).

------------------------------------------

Zo net terug en lekkere bak kwark achter de kiezen :meal:.
Ik ga ff bankhangen, want heb net de hele avond gestaan en mijn voetjes zeggen auww :o
Weekend is voor mij altijd standaard werken, maar ik ben blij dat het weer beter is want morgenochtend ga ik weer ff lekker een stuk fietsen voordat ik moet werken. Zondagochtend pilatesles geven, daarna wat tabata oefeningen & kt voor kuiten/triceps (heb niet super lang de tijd tussen mijn 2 baantjes door) en dan door naar mijn andere werk :rolleyes:... misschien dat ik op de fiets ga, lekker stuk fietsen ook :cool:.

Zo nu ga ik echt ff bankhangen & mijn papegaai wat aandacht geven :)

Fijn weekend iedereen :D!!

Laatst bewerkt:
Succes met trainen en fijn weekend :)

Drukke dame dus ;)

Waar ergens in het land leef je eigenlijk en picje van de vogel? (hier vliegt in de buurt een kolonie wilde roodbandparkieten rond namelijk :D )

Fijn weekend!!!:)

gluten vrij dieet ? in je ontbijt staat havermout ??

gluten vind je in deze producten: gerst,tarwe,haver en mout.

of heb ik iets fout gelezen ?

gluten vrij dieet ? in je ontbijt staat havermout ??

gluten vind je in deze producten: gerst,tarwe,haver en mout.

of heb ik iets fout gelezen ?

Goed opgelet ;)

Klopt, ik weet heel goed waar gluten in zitten. Ik eet pas sinds een aantal weken havermout als ontbijt. Voorheen bambix (rijstenmeel), maar qua prijs is het een heel verschil.. of €1,50 voor 3x eten of €0,75 voor 5x eten :rolleyes: en tja glutenvrij eten is al duurder.....

Gelukkig reageer ik best goed met havermout in de ochtend :D dus ben ik alleen maar blij mee en de portemonnee ook :o

Ik reageer voornamelijk slecht op tarwe, dus die vermijd ik sowieso.

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Jij ook ! :D

Succes met trainen en fijn weekend :)

Dank je komt goed :) Jij ook fijn weekend!

Drukke dame dus ;)

Waar ergens in het land leef je eigenlijk en picje van de vogel? (hier vliegt in de buurt een kolonie wilde roodbandparkieten rond namelijk :D )

Ja ach :o

Ik woon in omgeving Arnhem...dicht bij de veluwe/postbank. Hier geen wilde papegaaien...jij woont in Amsterdam toch? Ik zag laatst in Amsterdam van die parkieten rond vliegen en fluiten :)...echt gaaf dat ze de koude winter hebben overleefd!

Misschien post ik strx een foto van mijn papegaai... heb er wel één in mijn vriendjesalbum staan....

Fijn weekend! Nu even weer verder werken :o

ja is idd duur mijn beste vriend heeft een gluten allergie dus ik ken er alles van :)
opvalend is dat hij alleen aardappelen rijst ect kan eten (simpele koolhydraten) en een buikje heeft terwijl hij vroeger altijd heel mager was :D

Misschien te veel bier :p

neje hij is 15 en mag zich niet zatzuipen or :p

en kan alleen wijn drinken bier zit altijd wel gerst , mout of tarwe dus gluten.

Ja maar is toch anders dacht ik omdat het is gegist is.
Tarwe en gerst zijn grondstoffen van bier en na het brouwproces blijft er nog weinig van de eiwitten in het eindproduct over, maar goed... toch is het niet uitgesloten dat bier nog sporen van gluten bevat.

Mwa... denk dat het buikje toch ergens vandaan moet komen...sport/eet hij wel goed :rolleyes:, daar begint het mee.

sporte wel eten ... totaal niet hij eet meer suikers als koolhydraten volgens mij en als hij koolydraten eet is het altijd een hele grote berg pure echt half bord van 7 cm hoog ongeveer = simpele koolhydraten met verzadigd vet.

Dat is het dan...te veel (simpele) koolhydraten met verzadigd vet :rolleyes: Hij eet gewoon super slecht...... tja...

jah simpele koolhydraten maar met zijn allergie kan hij geen complexe koolhydraten innemen toch ?

True story hoor, is eigenlijk ook het geheim van mijn deadlift. Waarom denk je dat ik nog geen filmpjes heb gemaakt :rolleyes:

jah simpele koolhydraten maar met zijn allergie kan hij geen complexe koolhydraten innemen toch ?

Onzin, ik eet ook glutenvrij...en mijn kh bestaat voornamelijk alleen maar uit complexe koolhydraten (rijst,aardappels(minder), peulvruchten, en zo ook andere glutenvrije koolhydraatrijke dingen zoals bijv. boekweit).

True story hoor, is eigenlijk ook het geheim van mijn deadlift. Waarom denk je dat ik nog geen filmpjes heb gemaakt :rolleyes:

HAHAHA :roflol: zeker ook stalen naaldhakken? :eyebrow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven