MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
jeetje moet ik zoveel terug lezen:o
FIjne zondag!:)

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------
Jeetje... wat was jij DUN zeg:eek::eek::eek:!
Heel knap hoe je nu bent!!!!!!:)

Ja ik weet het :o :o... het hoeft niet :rolleyes: haha

Ja... ik ben ook blij dat ik vroeg de knoop heb durven om te hakken hoe moeilijk het ook was...................

Fietsen, pilates geven..cardio..kt..ik zou idd maar wat rust houden ja..ik 'herken"het probleem idd wel van lostrillen van remmen..ik ook een keer gehad..;)
enne t weer vind ik hier nog niet echt top hoor..je moet toch wat beter je best doen volgende keer bij je bestelling van betre weer:p haha.. werkse vandaag dan maar..

Haha en dan zal ik me mond maar verder houden over de rest :p hahaha.
Nou ja..gelukkig trilde niet mijn remmen los :p, maar mijn stuur...ik kon nog wel remmen, maar lastig hahahahaha :roflol:

Flink windje :rolleyes:

Bijna klaar met werken :D, heb hard doorgewerkt..nu even chill aan...al het werk is DONE :cool:
Zo, lekker even aan het:coffee:bijkomen:coffeepc: bijlezen:meal: waarschijnlijk weer lekker eten later:windup:beetje je liefje pesten want dan heb jij even flinke:roflol: lol en dan hem heel gauw een knuffel geven:aai:. Heb je vast een lekkere en ontspannen dag gehad. Hoop ik.

Altijd fijn te lezen dat ik niet de enige "druktemaker"ben als het om dingen doen gaat of sporten

Hahaha thx Karmen :)
Ik heb een drukke&sportieve ochtend gehad, mijn standaard zondag en daarna haastig door naar werk. Ik heb zelfs in een korte tijd gauw mijn training vooraf weten te posten (anders vergat ik het misschien gedeeltelijk :o). Je bent idd niet de enige druktemaker omtrent sport, maar probeer het wel met verstand te doen :rolleyes:.

Goed zeg. Geijk wat inspiratie opgedaan uit jouw oefeningen. Ziet er lekker uit en fietsen gaat dus weer?

Goed zo :thumbs:
Nee fietsen nog niet....hoop wel voor de volgende rit dat ik de moertjes weer heb vastgedraait...maar heb deze inbus thuis niet liggen. :rolleyes:

Wow, wat een verschil met 4 jaar geleden !
Ik vind je er nu trouwens fantastisch uitzien,
suc6 !

Dank je meid! Jij ziet er anders ook goed uit en die tattoeages staan je kick ass :cool:

Vind zelf boekweitpap erg lekker zelfs meer dan brinta of havermout, heb het eens gehad zag dat je ook alle soorten tarwe/granen kan kopen gewoon in supermarkten in Duitsland, bij mij vandaan dus vlak over de grens, ga wel eens heen, als ik bij familie ben, maar hier in Nederland is het niet zo bekend en zie je meer havermout en Brinta in de supermarkten, zo standaard weer.
Moet je de hele dag werken, wordt het net mooi weer!:rolleyes: jammer aan de ene kant, maar voor het fietsen is het toch weer fijner he!:)

Hmmm...toch maar eens proberen dan (boekweitpap) :). Handig dat je dicht bij de grens woont. Ik op zich ook wel, maar toch nog wel ff verder weg dan de dichtsbijzijnde supermarkten :o. Glutenvrije granen kan je trouwens in Nederland bij bijna alle natuurwinkels kopen :).

Haha ja tja standaard voor mij hoor ;), ik ben bijna klaar (tot 16:00). Het is nu zeer rustig, omdat ik samen met mijn collega alles al heb gedaan en nu alleen nog hoef te wachten tot dat ik een aantal dingen kan annuleren :rolleyes:.

De training ziet er weer netjes uit, dame!
Ik heb vandaag trouwens ook gepilates-ed. Stiekem best wel fijn (en goed voor je lenigheid heb ik al gemerkt :D)

Goed zo :), ja wel lekker toch :) Als je in de buurt woont :eyebrow:, ben je uitgenodigd om een lesje bij me te komen volgen :eyebrow: met daarna een kick ass ala Jen training :cool: :roflol:

Ik wil me ook eens gaan wagen aan tabata, maar ik weet niet of ik het ga trekken :-/
Is het echt heel zwaar? of valt het met iets te vergelijken?

Het is te vergelijken met een hevige HITT training...zwaar... ja.. maar het is maar net hoe zwaar je het zelf maakt :rolleyes:, ik hou van zwaar :cool: ;)

Laatst bewerkt:
Goeie training PilatenGirl, dit was toch je ''spiergroepen die wat extra aandacht verdienen'' training?

Een seated dumbbell extension dus? :kiss:

Nope :kiss:

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Deze bedoel ik alleen dan met 1 db die ik met 2 handen vasthoud. Ik wist zo de benaming niet...duss maakte er maar een db french press van :rolleyes:

Ff door wat sec. door zappen :p
http://www.youtube.com/watch?v=ANgKo0kEzb4

gewoon liggend triceps strekken met dumbbells, hou t nederlands veel makkelijker hehe

Je hebt weer flink getraind.
Ik had nog nooit van tabata gehoord maar zo te lezen is het heel heftig.
Balen van je fiets, hopelijk kun je hem snel weer maken.

Wat is nu weer Tabata????

Ik dacht serieus 1 tel tabata dat het iets met brood was ( net als ciabatta):o. Heb dat stukje ook tig x gelezen om door te laten dringen.

Dat tjoetjoe-filmpje. Da's toch gewoon triceps trainen? Hmmm, nog vlotter dus op die manier.

ik heb eigenlijk niets toe te voegen, wilde gewoon ook iets posten zodat je wist dat ik nog volgde :D

gewoon liggend triceps strekken met dumbbells, hou t nederlands veel makkelijker hehe

Ik hou het nooit gemakkelijk :o hahahaha en zo zul je vast vaker gaan opmerken dat ik dingen kan zeggen die niet geheel kloppen / benamingen verzonnen zijn :rolleyes:...tja staat niks voor niks ook in mijn profiel dat ik een flapuit ben...jullie zijn gewaarschuwd :eyebrow:

Je hebt weer flink getraind.
Ik had nog nooit van tabata gehoord maar zo te lezen is het heel heftig.
Balen van je fiets, hopelijk kun je hem snel weer maken.

Leuke HITT training :D, dat is de enige vorm van HITT die ik doe :)
Met mijn fiets komt het wel goed, vandaag toch bout weer en eigenlijk lange dag school. Maar pfff ben echt heel erg moe en eigenlijk wel toe aan 1 dag totale rust. Ik slaap de laatste weken heel onrustig en word nog vroeger wakker dan normaal...dus uiteindelijk laatste dagen steeds iets van 5 tot 6 uur geslapen...mis ik toch steeds net weer een paar uurtjes. Dat reizen maakt je dan ook extra vermoeid dus heb besloten vandaag thuis te blijven :o. Uiteraard ga ik wel zo even trainen :rolleyes: en heb ik vandaag eindelijk ook tijd om nog wat andere dingen in huis te halen (o.a. voer voor mijn papegaai) waar ik anders geen tijd voor zou hebben deze week.

HITT training, soort van circuit training met verschillende oefeningen. Training is kort maar KRACHTIG :fire:

Ik dacht serieus 1 tel tabata dat het iets met brood was ( net als ciabatta):o. Heb dat stukje ook tig x gelezen om door te laten dringen.

Dat tjoetjoe-filmpje. Da's toch gewoon triceps trainen? Hmmm, nog vlotter dus op die manier.

Hahaha heerlijk hoe jij ook bepaalde dingen benoemd :D
Tabata...tja dat klinkt wel een beetje als een bepaald broodtype ja :p, maar dit is beter...want hier mag ik ook gebruik van maken :D

Is een bepaalde oefening voor je triceps, niet bepaald vlotter.. maar wel leuk voor de variatie & extra stimulans ;).

ik heb eigenlijk niets toe te voegen, wilde gewoon ook iets posten zodat je wist dat ik nog volgde :D

Hahaha geen commentaar :hahaha:

Goed zo , ja wel lekker toch Als je in de buurt woont , ben je uitgenodigd om een lesje bij me te komen volgen met daarna een kick ass ala Jen training

Hou ik je aan XD

Tabata... Weer wat geleerd trouwens! Ik kende het idee van circuit-training al wel een beetje, maar niet dat het echt-echt als trainings-methode werd gezien. Wel een goede fatburner!

En de French Dumbbell Thingie Press - ook bedankt, kan ik misschien weer wat meer variatie aan mijn schema toevoegen. Lichaam weer op nieuwe manieren spierpijn laten krij... Erm, uitdagen :D

Keep it up you!

6:43, zieke tijden weer :roflol:

Ach man... pff vandaag thuis gebleven van school. Heb vannacht weer bar slecht geslapen, ik begin er moe van te worden dat dit nu al een tijdje zo aanhoudt. Veel wakker worden in de nacht en vooral mega vroeg wakker worden. Oké ik ben een ochtendmens, maar het word me wat te vroeg allemaal :o en dat in combinatie met toch slaapgebrek en verder druk zijn breekt me wel op de laatste tijd.... :o :fuu:

Ik heb net een mini nap gedaan van 10 min. maar voel me nog steeds moe..net goede maaltijd naar binnen gewerkt...om me hopelijk maar wat fitter te voelen, zodat ik zometeen kan gaan trainen en rest van de dag even wat chillen :cool: Vanavond weer vroeg me bed in, aangezien ik morgenochtend verplicht nog vroeger op moet i.v.m. 1e uur school.:(...ach ja morgen in iedere geval rustdag van sporten. Ik ben dan ook pas rond 18/18:30 thuis van school, dan nog koken enzo ..dan ben ik daarna ook echt te moe om nog te gaan trainen.

Maf, had ik ook. Om 5:15 een bak kwark genomen ^^ K*t dat je weinig tijd hebt etc. 10 minuten is wel echt mini trouwens. Probeerde gister ook een powernap te doen maar dat mislukte (werd wakkergemaakt toen ik net indommelde, had me een half uur vergist in de etenstijd :mad:).

Je zit effe in een relatief zware periode volgens mij? Heb wel respect voor je, nog altijd lekker gedisciplineerd bezig :thumbs:

poe, het is voor iedereen precies allemaal wat minder ... sterkte !

Maf, had ik ook. Om 5:15 een bak kwark genomen ^^ K*t dat je weinig tijd hebt etc. 10 minuten is wel echt mini trouwens. Probeerde gister ook een powernap te doen maar dat mislukte (werd wakkergemaakt toen ik net indommelde, had me een half uur vergist in de etenstijd :mad:).

Je zit effe in een relatief zware periode volgens mij? Heb wel respect voor je, nog altijd lekker gedisciplineerd bezig :thumbs:

haha ik zal morgen aan je denken als ik rond dat tijdstip op nuchtere maag mijn whey shake meteen naar binnen werk als ik net 1 min wakker ben :p
Ja klopt 10 min. is echt mini...ik word ook wakker gemaakt door dingen om me heen.... :o ach ja... kon beter maar meteen weer wakker worden dan nog een keer inkakken, ik merk dat ik dan nog vermoeider word???

Tja...wat is zwaar :o, ben wel erg druk. Heb eerlijk gezegd al tijden nooit weekend :o, maar goed het is nu even niet anders. Ik moet wel in het weekend werken om aan mijn centen te komen om alles te blijven betalen. Doordeweeks erbij werken lukt niet i.v.m. mijn studie...dan moet ik laat in de avond werken en dat trek ik dan echt niet. Ach ja... ik ben gewoon een controle freak & hou niet van half werk en daardoor maak ik het mezelf lastig. Want als ik iets in me bol heb, dan geef ik niet gauw op....en tja...als dat nou meerdere dingen tegelijk zijn :o.

Goed, genoeg geouwehoert... ik ga me zo ready maken voor een borst/triceps/schouder workout :lifter:

poe, het is voor iedereen precies allemaal wat minder ... sterkte !

Thx komt goed joh :thumbs:, over een maandje ongeveer eindelijk even zomervakantie, ga dan wel fulltime werken :o... maar heb dan wel eindelijk 2 dagen vrij in de week :D en is dan een stuk relaxder als ik al mijn deadlines gehaald heb voor school :woot:

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Onwijs ja. Mja, weet ik wel wie ik morgenvroeg succes kan gaan wensen met drukke dag;)

Hahaha ja inderdaad en ik iemand alvast een goede dagrust toewensen ;)

Leuke HITT training :D, dat is de enige vorm van HITT die ik doe :)
Met mijn fiets komt het wel goed, vandaag toch bout weer en eigenlijk lange dag school. Maar pfff ben echt heel erg moe en eigenlijk wel toe aan 1 dag totale rust. Ik slaap de laatste weken heel onrustig en word nog vroeger wakker dan normaal...dus uiteindelijk laatste dagen steeds iets van 5 tot 6 uur geslapen...mis ik toch steeds net weer een paar uurtjes. Dat reizen maakt je dan ook extra vermoeid dus heb besloten vandaag thuis te blijven :o. Uiteraard ga ik wel zo even trainen :rolleyes: en heb ik vandaag eindelijk ook tijd om nog wat andere dingen in huis te halen (o.a. voer voor mijn papegaai) waar ik anders geen tijd voor zou hebben deze week.

Het ziet er inderdaad wel leuk uit.
Die jumming lunges kon ik nooit zo goed met body attack maar een tijdje terug ging ik het eens voor de grap doen en toen ging het al veel beter.
Tja nu train ik ook lunges en toendertijd bijna alleen tijdens de pump les. ;)

Balen dat je ook al zo moe bent dat kan je echt slopen.:(
Ik heb nu de gewoonte om midden in de nacht standaard wakker te worden.
We hebben juist onze slaap zo hard nodig.
Beter dat je ff wat tijd hebt voor andere dingen vandaag.
Druk schema heb jij altijd.

Ik heb trouwens scharrel kipfilet gekocht en moest meteen aan jou denken.:o
Verder gerookte kipfilet een keer.
Geen idee of het slechter is als het gerookt is maar het was beide in de bonus bij AH dus heb het allebei maar mee genomen om eens uit te proberen.:)

Trainse!

Meh, slapeloosheid en vervolgens moe zijn overdag is inderdaad vervelend! (To say the least).

Ik weet helaas maar al te goed wat je bedoelt met studie en erbij moeten werken (alhoewel ik meestal alleen op zaterdag werk in het weekend, afgezien van de occasional avond waarin ik bijles geef of voor studentbeheerdertje speel :P). En over control-freaks zal ik maar heel stil blijven :o

Either way:
:aai: Heel veel sterkte (en sleep-well-karma?) en ik hoop dat je snel weer gewoon kunt slapen!
Wat bij mij altijd goed werkt, is zo'n grote kop sleepy-time thee en even een leuk boek ofzo (geen computer/ TV) een half uur voordat ik ga slapen. Dan kan ik even alles van de dag van me afzetten. Of in ieder geval beter :D

Trouwens, en in je eigen logje mag je natuurlijk zoveel ranten als je wilt - no need to apologize :D
(In mijn logje ook hoor, daar niet van!)

Thx komt goed joh :thumbs:, over een maandje ongeveer eindelijk even zomervakantie, ga dan wel fulltime werken :o... maar heb dan wel eindelijk 2 dagen vrij in de week :D en is dan een stuk relaxder als ik al mijn deadlines gehaald heb voor school :woot:

Even Smileysmijten:p. Weet je wat het met ons vrouwen is wij moeten koken :brew: eten:meal: sporten:loopband: nog wat sporten:lifter: attent zijn:birthday: ergens ook nog studeren:coffeepc: het huishouden doen:eetmug: dan is slapen soms best moeilijk :zzz:. Vind ik als ik erg druk ben geweest. Ik zweer bij vroeg opstaan net als jij maar in de avond rol je het liefste al vroeg in bed. Tegen die tijd dat je echt kan ( lief vind een:kiss:kusje en een knuffel:aai: ook weleens fijn) ben je zowat over slaap heen.

Maar goed voor jezelf zorgen verder. En bijna vakantie. Even doorbijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven