- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
jeetje moet ik zoveel terug lezen
FIjne zondag!
---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------
Jeetje... wat was jij DUN zeg!
Heel knap hoe je nu bent!!!!!!![]()
Ja ik weet het
... het hoeft niet
hahaJa... ik ben ook blij dat ik vroeg de knoop heb durven om te hakken hoe moeilijk het ook was...................
Fietsen, pilates geven..cardio..kt..ik zou idd maar wat rust houden ja..ik 'herken"het probleem idd wel van lostrillen van remmen..ik ook een keer gehad..
enne t weer vind ik hier nog niet echt top hoor..je moet toch wat beter je best doen volgende keer bij je bestelling van betre weerhaha.. werkse vandaag dan maar..
Haha en dan zal ik me mond maar verder houden over de rest
hahaha. Nou ja..gelukkig trilde niet mijn remmen los
, maar mijn stuur...ik kon nog wel remmen, maar lastig hahahahaha 
Flink windje
Bijna klaar met werken
, heb hard doorgewerkt..nu even chill aan...al het werk is DONE 
Zo, lekker even aan hetbijkomen
bijlezen
waarschijnlijk weer lekker eten later
beetje je liefje pesten want dan heb jij even flinke
lol en dan hem heel gauw een knuffel geven
. Heb je vast een lekkere en ontspannen dag gehad. Hoop ik.
Altijd fijn te lezen dat ik niet de enige "druktemaker"ben als het om dingen doen gaat of sporten
Hahaha thx Karmen
Ik heb een drukke&sportieve ochtend gehad, mijn standaard zondag en daarna haastig door naar werk. Ik heb zelfs in een korte tijd gauw mijn training vooraf weten te posten (anders vergat ik het misschien gedeeltelijk
). Je bent idd niet de enige druktemaker omtrent sport, maar probeer het wel met verstand te doen
. Goed zeg. Geijk wat inspiratie opgedaan uit jouw oefeningen. Ziet er lekker uit en fietsen gaat dus weer?
Goed zo
Nee fietsen nog niet....hoop wel voor de volgende rit dat ik de moertjes weer heb vastgedraait...maar heb deze inbus thuis niet liggen.

Wow, wat een verschil met 4 jaar geleden !
Ik vind je er nu trouwens fantastisch uitzien,
suc6 !
Dank je meid! Jij ziet er anders ook goed uit en die tattoeages staan je kick ass

Vind zelf boekweitpap erg lekker zelfs meer dan brinta of havermout, heb het eens gehad zag dat je ook alle soorten tarwe/granen kan kopen gewoon in supermarkten in Duitsland, bij mij vandaan dus vlak over de grens, ga wel eens heen, als ik bij familie ben, maar hier in Nederland is het niet zo bekend en zie je meer havermout en Brinta in de supermarkten, zo standaard weer.
Moet je de hele dag werken, wordt het net mooi weer!jammer aan de ene kant, maar voor het fietsen is het toch weer fijner he!
![]()
Hmmm...toch maar eens proberen dan (boekweitpap)
. Handig dat je dicht bij de grens woont. Ik op zich ook wel, maar toch nog wel ff verder weg dan de dichtsbijzijnde supermarkten
. Glutenvrije granen kan je trouwens in Nederland bij bijna alle natuurwinkels kopen
.Haha ja tja standaard voor mij hoor
, ik ben bijna klaar (tot 16:00). Het is nu zeer rustig, omdat ik samen met mijn collega alles al heb gedaan en nu alleen nog hoef te wachten tot dat ik een aantal dingen kan annuleren
. De training ziet er weer netjes uit, dame!
Ik heb vandaag trouwens ook gepilates-ed. Stiekem best wel fijn (en goed voor je lenigheid heb ik al gemerkt)
Goed zo
, ja wel lekker toch
Als je in de buurt woont
, ben je uitgenodigd om een lesje bij me te komen volgen
met daarna een kick ass ala Jen training

Ik wil me ook eens gaan wagen aan tabata, maar ik weet niet of ik het ga trekken :-/
Is het echt heel zwaar? of valt het met iets te vergelijken?
Het is te vergelijken met een hevige HITT training...zwaar... ja.. maar het is maar net hoe zwaar je het zelf maakt
, ik hou van zwaar

Laatst bewerkt:

bijkomen
bijlezen
waarschijnlijk weer lekker eten later
beetje je liefje pesten want dan heb jij even flinke
. Heb je vast een lekkere en ontspannen dag gehad. Hoop ik.
?

...ach ja morgen in iedere geval rustdag van sporten. Ik ben dan ook pas rond 18/18:30 thuis van school, dan nog koken enzo ..dan ben ik daarna ook echt te moe om nog te gaan trainen.
).

). En over control-freaks zal ik maar heel stil blijven
eten
nog wat sporten
ergens ook nog studeren
dan is slapen soms best moeilijk
. Vind ik als ik erg druk ben geweest. Ik zweer bij vroeg opstaan net als jij maar in de avond rol je het liefste al vroeg in bed. Tegen die tijd dat je echt kan ( lief vind een