Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er allemaal goed uit,succes!Enne...je bent veel leuker dan je avatar![]()

ik had ook zoiets rob- leuk om allemaal te lezen , maar waar blijven de training van pilatenmeisje -
gelukkig bestaat er een scroll- leuke foto's meissie
en succes met loggen
, maar goed trainen doe ik zeker.. maar vanaf maandag ga ik pas echt loggen. 
Succes met je log PM! (is nog meer een contest dan de contest zelf?)
ja volgens mij ook 

maarruh zoals ik al zeivanaf maandag 10 mei ga ik pas echt loggen
.. geduld is een schone zaak
![]()

En al vol spanning, morgen moet het dan gaan beginnen, loggen![]()
hahaha, ik ben benieuwd![]()

Veel succes, pilatesmeisje! Goede intro ook.
Je hebt een goede basis iig.
De bovenbeen bespiering begint al mooi zichtbaar te worden.
Met wat vet eraf zoals je doel is, zullen ze zeker beter uitkomen.
Kuiten lopen wel wat achter, maar is ook een stel rotspieren om te trainen.
Aan het eind wil ik "blokjuhs" zien op je buik ;-)
Knap dat je dit met glutenvrij dieet hebt weten te bereiken, zal niet meevallen (ik heb tarwe allergie, minder beperkt dan jij dus, maar ik kan me goed voorstellen wat voor forse voedingsbeperkingen die jij hebt).
,
.
. Ik train ze al vanaf begin af aan op mijn beendag en nu ong. 2 maand 1 keer extra op de zondag samen met wat andere dingen die in mijn ogen achter lopen. Begin nu bij mijn kuiten meer massa te krijgen (slow but steady) en begin daar ook wat definitie in te zien
. Maar je hebt gelijk, rotspieren zijn het zeker 
.
. Op zich vind ik glutenvrij eten geen probleem (liever dan eiwitintoleratie
) maar is het meer het altijd meenemen van alternatieven. Brood is lekker simpel... maar ach.. ik ben wel gewend met bakjes rond te lopen
en de mensen om me heen ook wel 
Vraagje: ik heb een lichte kyphose, altijd al gehad. Is dat te corrigeren met pilates of zit het na 49 jaar zo "vast" dat er niets meer aan te doen is? Ik wil er eigenlijk wel vanaf, maar weet niet of dat überhaupt nog kan.
: Als ik goed begrijp bedoel je met lichte kyphose een hyper kyphose? (het stuk bij je rug/borst van je ruggenwervel loopt verder naar voren dan normaal). Als je er al zo lang mee rond loopt is het wel wat lastiger van deze klachten af te komen en het ligt er maar net ook aan of je dit je zelf hebt aangeleerd door o.a. slechte houding of dat je ruggenwervel zich zo heeft ontwikkeld. Het ligt er dus maar net aan. In beide gevallen kan pilates zeker geen kwaad (zeker het 1e niet) en kun je je zelf wel aanwennen om een betere houding aan te nemen in je rust maar ook dagelijkse activiteiten. Heb je er veel last van?
qua gewichten, maar zoals ik al zei moet ik roeien met de riemen die ik heb dus verwacht niet een ubersterke pilatesgirl. Daarnaast is mijn doel niet om nog meer kracht en/of massa te ontwikkelen, maar voor nu even gewoon wat droger worden.
. Uiteraard ook lekker getraind (5x), maar zoals beloofd ga ik vanaf vandaag alles posten wat ik doe

& buik & pilates (les geven)
- Rug/biceps
dat is mijn planning voor deze week 

Ergens is het wel ideaal dat ik niet door 7 pagina's "SUCCES!" hoef te bladeren maar toch geen trainingen mis
Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar je kookkunsten... Pics?![]()

schattig koppie en mooi vrouwelijk lichaam! ...wil je met me trouwen?![]()

Ergens is het wel ideaal dat ik niet door 7 pagina's "SUCCES!" hoef te bladeren maar toch geen trainingen mis
Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar je kookkunsten... Pics?![]()
. 
haha... ik maak niet altijd foto's..heeeel soms..maar zal misschien vanavond wel wat foto's posten als ik thuis ben, getraind heb & mijn training gepost heb & tijd over heb
. Na 7 pagina's afwachten verwachten we wel een climax hier he![]()
...... 

Kijk iedereen eens tekeer aan als hongerige wolvenben benieuwd Pilates
![]()

Kijk iedereen eens tekeer aan als hongerige wolvenben benieuwd Pilates
![]()

Tien mei, waar is je training PilatenGirl
Je week schema ziet er zwaar uit, maar ik weet dat je gedisciplineerd eet, traind en rust *uhum* haha.. komt helemaal goed, je hebt in ieder geval al veel fans!
![]()
, ik stond op het punt weg te gaan en als je goed kon lezen
...stond er "maandagavond" (helaas)
)