AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes met je log PM! (is nog meer een contest dan de contest zelf? :p)

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er allemaal goed uit,succes!Enne...je bent veel leuker dan je avatar:)

Hahaha thx :o

Vind haar avatar juist heel passend.

Ik ook :cool:

ik had ook zoiets rob ??? - leuk om allemaal te lezen , maar waar blijven de training van pilatenmeisje -

gelukkig bestaat er een scroll :) - leuke foto's meissie
en succes met loggen

Ja ik had niet verwacht dat we nu al zoveel pagina's verder zouden gaan :o, maar goed trainen doe ik zeker.. maar vanaf maandag ga ik pas echt loggen. ;)

Thx.

Succes met je log PM! (is nog meer een contest dan de contest zelf? :p)

Hahahahahaha :roflol: ja volgens mij ook :rolleyes:
Jij ook veel suc6! :cheer:

Thx :)

Veel succes, pilatesmeisje! Goede intro ook.

Je hebt een goede basis iig.
De bovenbeen bespiering begint al mooi zichtbaar te worden.
Met wat vet eraf zoals je doel is, zullen ze zeker beter uitkomen.
Kuiten lopen wel wat achter, maar is ook een stel rotspieren om te trainen.
Aan het eind wil ik "blokjuhs" zien op je buik ;-)

Knap dat je dit met glutenvrij dieet hebt weten te bereiken, zal niet meevallen (ik heb tarwe allergie, minder beperkt dan jij dus, maar ik kan me goed voorstellen wat voor forse voedingsbeperkingen die jij hebt).

Vraagje: ik heb een lichte kyphose, altijd al gehad. Is dat te corrigeren met pilates of zit het na 49 jaar zo "vast" dat er niets meer aan te doen is? Ik wil er eigenlijk wel vanaf, maar weet niet of dat überhaupt nog kan.

En al vol spanning, morgen moet het dan gaan beginnen, loggen :eek::eek::eek:
hahaha, ik ben benieuwd ;)

Hahaha ja het is wat, maar komt goed ;)
Ik hou niet van half werk.... dus verwaarlozen zit er niet in :o
Wel kan het zijn dat ik hierdoor minder tijd over hou voor andere logs :(

Veel succes, pilatesmeisje! Goede intro ook.

Je hebt een goede basis iig.
De bovenbeen bespiering begint al mooi zichtbaar te worden.
Met wat vet eraf zoals je doel is, zullen ze zeker beter uitkomen.
Kuiten lopen wel wat achter, maar is ook een stel rotspieren om te trainen.
Aan het eind wil ik "blokjuhs" zien op je buik ;-)

Knap dat je dit met glutenvrij dieet hebt weten te bereiken, zal niet meevallen (ik heb tarwe allergie, minder beperkt dan jij dus, maar ik kan me goed voorstellen wat voor forse voedingsbeperkingen die jij hebt).

Thx DV :),
Benen zijn flink gegroeid afgelopen tijd... ondanks dat ik niet de beste materialen tot mijn beschikking heb. Ik denk ook dat met het verlagen van mijn vet% ik al heel dichtbij mijn persoonlijke doel kom :cool:.
Kuiten lopen idd achter, maar je moest eens zien HOE ze waren :roflol:. Ik train ze al vanaf begin af aan op mijn beendag en nu ong. 2 maand 1 keer extra op de zondag samen met wat andere dingen die in mijn ogen achter lopen. Begin nu bij mijn kuiten meer massa te krijgen (slow but steady) en begin daar ook wat definitie in te zien :D. Maar je hebt gelijk, rotspieren zijn het zeker :(

Hahaha ja... dat is wel mijn plan om iig wat zichtbare buikspieren te krijgen ZONDER dat ik ze zelf moet aanspannen :rolleyes:.

Thx, tja...kwestie van willen ;). Op zich vind ik glutenvrij eten geen probleem (liever dan eiwitintoleratie :eek:) maar is het meer het altijd meenemen van alternatieven. Brood is lekker simpel... maar ach.. ik ben wel gewend met bakjes rond te lopen :o en de mensen om me heen ook wel :rolleyes:

Vraagje: ik heb een lichte kyphose, altijd al gehad. Is dat te corrigeren met pilates of zit het na 49 jaar zo "vast" dat er niets meer aan te doen is? Ik wil er eigenlijk wel vanaf, maar weet niet of dat überhaupt nog kan.

Antwoord ;): Als ik goed begrijp bedoel je met lichte kyphose een hyper kyphose? (het stuk bij je rug/borst van je ruggenwervel loopt verder naar voren dan normaal). Als je er al zo lang mee rond loopt is het wel wat lastiger van deze klachten af te komen en het ligt er maar net ook aan of je dit je zelf hebt aangeleerd door o.a. slechte houding of dat je ruggenwervel zich zo heeft ontwikkeld. Het ligt er dus maar net aan. In beide gevallen kan pilates zeker geen kwaad (zeker het 1e niet) en kun je je zelf wel aanwennen om een betere houding aan te nemen in je rust maar ook dagelijkse activiteiten. Heb je er veel last van?

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

MAANDAG 10 MEI :woot:

Ja nu gaat het eindelijk beginnen, het stelt niet veel voor wat ik doe...sommige pakken veel meer :eyebrow: qua gewichten, maar zoals ik al zei moet ik roeien met de riemen die ik heb dus verwacht niet een ubersterke pilatesgirl. Daarnaast is mijn doel niet om nog meer kracht en/of massa te ontwikkelen, maar voor nu even gewoon wat droger worden.

Ik train meestal rond de 3 setjes á 12 reps ong. en voor bepaalde spiergroepen zoals bijv. kuiten pak ik meer reps om ze wat meer te stimuleren (merk dat ik goed reageer tussen de 20 - 24 reps).

Ik had afgelopen dagen eindelijk een keer wat vrije dagen, maar helaas zat het weer niet mee en ach heb ik me voor de rest ook wel goed vermaakt :cool:. Uiteraard ook lekker getraind (5x), maar zoals beloofd ga ik vanaf vandaag alles posten wat ik doe :o :o :o

Voor de ongeduldigen, mijn planning voor deze week:
(Het liefst train ik lekker vroeg, ben een ochtendmens...maar helaas is dat niet altijd mogelijk)

Maandag avond - Borst/Triceps & schouders
Woensdag avond - Benen :fire: & buik & pilates (les geven)
Vrijdag ochtend :cool: - Rug/biceps
Zaterdag ochtend - +/- 50 min. ronde fietsen voordat ik moet werken (of als het weer niet mee zit... naar de sportschool voor tabata)
Zondag ochtend - standaard mijn pilatesles geven & KT voor spieren die ik wat extra aandacht wil geven en daarna wat tabata.

Zondag kan ik nooit te lang door trainen, zit namelijk met mijn werk. Ik werk meestal elke zaterdag ochtend (soms middag ook) en zondag ben ik de gehele dag druk.

Goed... :cool: dat is mijn planning voor deze week :rolleyes:
Tot laterrrsss :banana: :banana: :banana:

pittig weekje ! succes alvast ;)

Ergens is het wel ideaal dat ik niet door 7 pagina's "SUCCES!" hoef te bladeren maar toch geen trainingen mis :D

Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar je kookkunsten... Pics? :D

schattig koppie en mooi vrouwelijk lichaam! ...wil je met me trouwen? :o

Na 7 pagina's afwachten verwachten we wel een climax hier he:p

Train je eigenlijk in Rotterdam?

pittig weekje ! succes alvast ;)

Komt in orde :cool:

schattig koppie en mooi vrouwelijk lichaam! ...wil je met me trouwen? :o

Haha *bloos* thx :o
Helaas al bezet :p

Ergens is het wel ideaal dat ik niet door 7 pagina's "SUCCES!" hoef te bladeren maar toch geen trainingen mis :D

Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar je kookkunsten... Pics? :D

hahaha ja het is wat hé... in iedere geval moet je vanaf vandaag waarschijnlijk de komende weken wel ff zoeken :p.

Lekker eten zie je niet, dat proef je :cool:

Dat zeker, maar het oog wil ook wat ;)
Dussuh wie weet...voorproefje :p haha... ik maak niet altijd foto's..heeeel soms..maar zal misschien vanavond wel wat foto's posten als ik thuis ben, getraind heb & mijn training gepost heb & tijd over heb :p.

Na 7 pagina's afwachten verwachten we wel een climax hier he:p

Ja schrik er zelf van :eek:...... :bang:
wat word er wel niet van me verwacht (help)

Train je eigenlijk in Rotterdam?

Nope :no:

Succes miss sexy.

Kijk iedereen eens tekeer aan als hongerige wolven :roflol: ben benieuwd Pilates :)

Tien mei, waar is je training PilatenGirl :)
Je week schema ziet er zwaar uit, maar ik weet dat je gedisciplineerd eet, traind en rust *uhum:rolleyes:* haha.. komt helemaal goed, je hebt in ieder geval al veel fans! ;)

Tien mei, waar is je training PilatenGirl :)
Je week schema ziet er zwaar uit, maar ik weet dat je gedisciplineerd eet, traind en rust *uhum:rolleyes:* haha.. komt helemaal goed, je hebt in ieder geval al veel fans! ;)

Hee relax relax :cool:, ik stond op het punt weg te gaan en als je goed kon lezen ;)...stond er "maandagavond" (helaas)

Thx Ace :kiss:

-------------------------------------------------------------------

Training maandag 10 mei 2010

(borst/triceps/schouders)

Opwarming:
17 min. fietsen (gemiddelde van +/- 26 km/uur)
2x15 opdrukken met neus tot de grond

DB bench press
2x12x14kg db’s
1x12x12kg db’s

Incline DB fly’s
3x12x12kg db’s

Pull over
3x12x18kg db

Tate press
3x12x8kg db’s (2e keer dat ik deze deed, dus niet te hoog gegaan qua gewicht)

DB schoulder press
1x12x8kg db’s
2x12x9kg db’s

Superset – Triceps push down & reverse push down
3x10x15kg x 2 dus

Planning was nog wat side raises / front raises (superset), maar helaas waren alle bankjes bezet L en zo ook de db’s die ik nodig had… dus nog maar 1 setje tricep push down met V stang.

1x15x20kg
2x12x20kg
En toen waren mijn triceps leeg

Afronding:
17 min. fietsen (gemiddelde van +/- 26 km/uur) richting huis J

Conclusie:
Ik ben echt een ochtendmens en na een lange dag merk ik dat mijn energie niet optimaal is in de avond. Toch wel redelijke training. Mijn schouders train ik pas sinds kort weer, omdat ik afgelopen maanden een peesontsteking heb gehad aan mijn linkerschouder wat gelukkig na 2 keer terug komen nu tot zo ver “hopelijk” genezen is. Ik doe dus nog wat rustig aan hiermee.

Qua gewichten zou het hoger kunnen, maar focus mij nu even op het droger worden vandaar mijn keuze van 12 reps voor de meeste spiergroepen.

Voordat deze vraag komt: Ja alles in 1 uur (behalve cardio dan :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven