Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer nette training van vanmorgen jongedame! :cool:

Dat dippen tussen twee bankjes, waarbij er iemand 'concentrisch en excentrisch' met zijn/haar gewicht meedrukt is wel een goede. Zelf laat ik altijd wat schijven op mijn bovenbenen leggen, maar dit is wel een goede voor de afwisseling wellicht.

Echt heel jammer dat je weg gaat.:(
Ik ga je ook missen want het was altijd leuk om jou posts te lezen.
Zowel in andere hun logs of topics en uiteraard is je eigen log ook erg leuk om te lezen.
Zo super hoe jij bezig bent daar heb ik echt respect voor!

Hi meid, wat jammer dat je definitief weggaat.... Ik ben zelf ook een stuk minder vaak op het forum :o ivm privezaken. Wat ontzettend leuk dat je een speciale opleiding voor kt gaat doen! :woot: Begrijpelijk dat er dan niet genoeg uren in een dag gaan maar we zullen je wel missen :treuren:

Ik wens je alvast heel veel succes!

Hi meid, wat jammer dat je definitief weggaat.... Ik ben zelf ook een stuk minder vaak op het forum :o ivm privezaken. Wat ontzettend leuk dat je een speciale opleiding voor kt gaat doen! :woot: Begrijpelijk dat er dan niet genoeg uren in een dag gaan maar we zullen je wel missen :treuren:

Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen... van de korte tijd dat je logt vind ik wel dat je log altijd heel erg interessant om te lezen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226
Hmm.. ik was van plan om politie te worden, omdat dat toch nog redelijk goed verdient...

Ik wil gewoon een leuke job die goed verdient dus, mijn ouders zijden dat fitness instructeur onder andere niet echt veel verdiende, maar wel goed kan zijn als bij-job.

Goeie training hoor!

Mwa je moet natuurlijk niet iets doen alleen maar omdat het goed verdient :P of je daar nou gelukkig van word :rolleyes:

Fitness instructeur is ook totaal niet mijn doel whaha...nee alles behalve dat. Als bijbaantje voor tijdens studie oke, maar daar houdt het dan ook bij op :p.

Thx :)

Zeer nette training van vanmorgen jongedame! :cool:

Dat dippen tussen twee bankjes, waarbij er iemand 'concentrisch en excentrisch' met zijn/haar gewicht meedrukt is wel een goede. Zelf laat ik altijd wat schijven op mijn bovenbenen leggen, maar dit is wel een goede voor de afwisseling wellicht.

Thx! :)

Jep zeker goed en het proberen waard! Je hebt constant weerstand, gegarandeerd goed voor de triceps ;).

Echt heel jammer dat je weg gaat.:(
Ik ga je ook missen want het was altijd leuk om jou posts te lezen.
Zowel in andere hun logs of topics en uiteraard is je eigen log ook erg leuk om te lezen.
Zo super hoe jij bezig bent daar heb ik echt respect voor!

Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen... van de korte tijd dat je logt vind ik wel dat je log altijd heel erg interessant om te lezen!

[/B]
Dat laatste was ik dus vergeten te schrijven maar dat vind ik ook! :)

Dank jullie wel dames :o
:kiss:

nou hoor..boehoe..sja wat do i need to say more..oh ik weet t al..:succes dan maar:p

• #1.228
nou hoor..boehoe..sja wat do i need to say more..oh ik weet t al..:succes dan maar:p

Hahaha :roflol:
Thx ;)

Goedemorgen
Zo gisteravond eens goed echt gekeken naar mijn voeding. Dat had ik al eerder gedaan, maar niet goed genoeg dus. Ik doe namelijk qua lichtelijke inspanning ook aardig wat op een dag en even goed uitgerekend wat ik nou precies nodig heb qua kcal voor onderhoud.

Nou tot mijn verbazing...kom ik dus op zo'n 3000kcal!!!!!!!!!!! Nou heb ik eerder in mijn log al vermeld de laatste 2 weken pas echt beter te eten en zit nu rond de 2300-2500kcal. Psychisch is het nog wat lastig om echt meer te eten, vanwege het verleden...maar even rationeel gezien is het wel verstandiger goed te eten zeker nu ik meer sport (dus dat doe ik dan ook :)). Ik eet dus eigenlijk pas de laatste 2 weken meer richting de juiste hoeveelheid kcal (eigenlijk nog steeds te min) en denk ook dat dit ook een goed resultaat zal leveren voor zowel mijn progressie in kracht/fitheid maar ook in mijn fysiek. Ik heb gewoon te lang mezelf ondervoed, zeker in de periode toen ik een paar jaar geheel koolhydraatvrij at en daarna een periode van max. 1500kcal op een dag verdeeld over 3 maaltijden.

Goed, even zien hoe het loopt...het lijkt nu echt alsof ik bergen voedsel eet wat niet nodig is... maar ik heb al resultaat gezien ook bij mijn vriend die zelf ook dacht goed te eten totdat hij het voor zich zelf ook goed berekende en toch wel zo'n 1000kcal te weinig at. De laatste weken gaat het bij hem dan ook erg vlot qua progressie in de sport, maar ook fysiek gezien. :thumbs:

Het is lekker vroeg :cool: en ik ga zo even een soort van cross fit weer doen in de speeltuin...ik was van plan vandaag weer eens na een week te gaan lopen, maar mijn kuiten/scheenbenen zijn nog niet goed hersteld en doe ik mij verstandiger aan dit eerst goed te laten herstellen. Ik belast het zometeen wel weer na een week met wat backward lunges & pistolsquats, maar dit zonder gewicht dus.

Morgen weer eenstijd voor een lekkere krachttraining INCL. de benen :woot:

De planning zometeen in het speeltuintje:
Hoge muur springen/klimmen 5x
Lunges backwards 3x 8 per been
Pistol squats 3x8 per been
Push ups explosief (dus handen van de grond) 3x8
Push ups close 3x8
Wide pull ups 3x5
Close pull ups 3x5
Dippen 3x5
Plank - knee to chest (schuin) 3x10 per kant
Afvlaggen 3x15

En dan hierna banken/bedden/dozen sjouwen voor iemands verhuizing :rolleyes:

Laatst bewerkt:
3000kcal voor onderhoud, best veel! Maar dat is perfect mogelijk met al die beweging die je doet! Je kan even aankijken, want iedereen verschilt qua metabolisme..

CrossFit lijkt me wel leuk.. misschien een idee om te doen op vakantie! :)

Bedankt voor de hulp meid!

Haha, ik zou je er ook graag bij willen bij een verhuizing. Die wasmachine komt wel weer op zolder.

Kijk idd erg uit voor pijn in je scheenbenen. "Shin splints" (zie hier voor meer info) is een hele beruchte, hardnekkige blessure. Ik heb het ook gehad en gelukkig was ik er vlot bij, zodat het me niet lang aan de kant heeft gehouden.
Nu heb je praktisch zonder opbouw 11k gerend in een niet te misselijk tempo. Kan zijn dat het net teveel was. Een andere mogelijkheid is dat je looptechniek niet goed is (maar dat had je vriend gemerkt). Kan ook zijn dat je voeten te weinig ondersteund worden door je schoenen. Elke sportzaak verkoopt steunzooltjes. Wat de oorzaak is, moet je voor jezelf uitvinden. Bij mij lag het aan mijn schoenen. Die steunzooltjes hebben erg goed geholpen, nooit meer last van gehad.

Veel plezier in de speeltuin!

Laatst bewerkt:
:wave2::wave2:

veel plezier irl
ik heb je log af en toe met plezier gevolgd
ga je goed meissie

Maar je gaat ons toch wel af en toe een beetje op de hoogte houden...? :D:D:D
Zijn wij wel heel nieuwsgierig naar...

(geef niet zomaar op hoor!)

• #1.233
3000kcal voor onderhoud, best veel! Maar dat is perfect mogelijk met al die beweging die je doet! Je kan even aankijken, want iedereen verschilt qua metabolisme..

CrossFit lijkt me wel leuk.. misschien een idee om te doen op vakantie! :)

Bedankt voor de hulp meid!

Jep dat lijkt veel, maar als je het goed berekend en echt ALLES mee pakt...dan kan het wel kloppen :o :o :o....de meeste berekeningen op het internet kloppen ook niet. Bijv. die van harisson benedict van giantpt geeft wat anders aan (een stuk minder kcal) dan als ik zelf de formule bij me zelf toepas + daarnaast worden daar niet bepaalde andere dingen mee berekend die ook wel voor de nodige kcal tekort kan zorgen :roflol:

Maar goed, even zien hoe het loopt. Mij metabolisme had ik zwaar verkl**t toen ik aantal jaar geheel KH vrij had gegeten, maar nu met sporten en beetje bij beetje beter eten gaat het steeds beter :).

Crossfit zeker een idee als je niks kan vinden tijdens je vakantie waar je kan trainen, maar goed aan de andere kant misschien ook wel lekker eens ff niks te doen. Ik kan dan wel goed begrijpen om iig zoiets te gaan doen :p hahaha want ik ben net zo. :o

Graag gedaan, ik vind/vond het ook leuk je log te lezen ook al reageer ik de laatste tijd minder. Je bent goed bezig en erg dedicated, I like!
Veel succes ook met jou toekomstplannen ;).

Haha, ik zou je er ook graag bij willen bij een verhuizing. Die wasmachine komt wel weer op zolder.

Kijk idd erg uit voor pijn in je scheenbenen. "Shin splints" (zie hier voor meer info) is een hele beruchte, hardnekkige blessure. Ik heb het ook gehad en gelukkig was ik er vlot bij, zodat het me niet lang aan de kant heeft gehouden.
Nu heb je praktisch zonder opbouw 11k gerend in een niet te misselijk tempo. Kan zijn dat het net teveel was. Een andere mogelijkheid is dat je looptechniek niet goed is (maar dat had je vriend gemerkt). Kan ook zijn dat je voeten te weinig ondersteund worden door je schoenen. Elke sportzaak verkoopt steunzooltjes. Wat de oorzaak is, moet je voor jezelf uitvinden. Bij mij lag het aan mijn schoenen. Die steunzooltjes hebben erg goed geholpen, nooit meer last van gehad.

Veel plezier in de speeltuin!

Man o man, zit maar niet stil :p...vanmorgen weer hard wezen trainen in me eentje en de hele middag alweer wezen uitlaaien en inlaaien. :zweet:. Nu een korte pauze, ik dacht post even gauw wat ik vanmorgen had gedaan en ga zo de boodschappen doen en dan maar koken voor mezelf + de rest :meal: :)

Thx voor de info & website. Het lag er gewoon aan dat ik gewoon wat te fanatiek was en die 11km met gemak liep alleen de dag erna...tja toen dachten mijn kuiten/schenen, domme oen. En tja..:o... ach ja als ik weer ga hardlopen, bouw ik het rustig op..km voor km :p ;)
Komt wel weer goed, het gaat met de dag beter :thumbs: :D

:wave2::wave2:
veel plezier irl
ik heb je log af en toe met plezier gevolgd
ga je goed meissie

Thx Ove! Jij ook bedankt voor het meelezen & posten :)
En jij ook veel succes&geluk&gezondheid voor de toekomst :)

Maar je gaat ons toch wel af en toe een beetje op de hoogte houden...? :D:D:D
Zijn wij wel heel nieuwsgierig naar...

(geef niet zomaar op hoor!)

Hahaha :roflol:, heel goed heel goed! Ik hou ook niet zomaar van opgeven :P, maar helaas pindakaas ik ga toch echt definitief weg hiero :p. Word ook een lastig verhaal af en toe hier te koekeloeren en eens te posten wat ik uitvoer + jullie bij te houden met jullie bezigjheden, dan word het toch weer loggen :p.

Woensdag 4 augustus
Het gaat beter met de kuiten/schenen, vandaag wel wat beenoefeningen toegevoegd, maar nog geen splitsquats. Het gaat in iedere geval gelukkig een stuk beter :D. Ik ging vandaag trainen in mijn eentje in de sportschool waar ik nu train (weinig nog geweest in deze sportschool aangezien ik niet in de buurt was :o) en had aardig wat verbazingwekkende gezichten om me heen en zo ook commentaar. Ze begrepen er niks van een meid die zo hard traint met een mooie & schattige Disney handdoek :roflol:

Maar goed, wat heb ik gedaan:

Warming up
2x 8plate

Voorslaan
1x5x18,5kg (incl. stang 8,5kg dacht ik..of 10..not sure)
1x5x28,5kg
2x5x38,5kg

Step up
Op 2 steps, waarvan 1 op middelhoge stand & 1 hoogste stand (op elkaar)
3x5x15kg db's per been

Side Step
3x5&5x20kg plate

DB Bench press
1x5x20kg db's
2x5x22,5kg db's (gaat zeer goed...ook zelf omhoog..wie weet volgende keer PR'tje)

Incl. DB press
1x5x18kg db's
2x5x20kg db's

Wide Pull up
1x5
2x5 +5kg assisted

DB row (met draai bovenin voor meer biceps)
1x5x22,5kg db's
2x5x25kg db's

Triceps dipping
3x5

DB shoulder press
Rustig aan rustig aan...i.v.m. linker schouder, maar gaat steeds beetje bij beetje beter..:)
3x5x12,5kg db's

Ab roll
3x8

Schuin afvlaggen
3x15

Zo en nu op naar de Supermarkt :cool: met omatrolley in m'n sportieve outfit! :hahaha:

Vooralsnog is je conditie sterker dan je pezen. Inderdaad; een paar weken rustig en geduldig opbouwen en je loopt ze er allemaal uit!
Knap dat je je ertoe kunt zetten om zoveel te eten. Dat is een grote overwinning lijkt me.

Lekker hoor je training, vooral ook je benchpress..ik doe m ook met 22,5kg..moet je niet kijken hoeveel aders er zichtbaar in mijn gezicht worden..lol
Lukt t een beetje met je voeding..lijk mij idd behoorlijk pittig om een stuk meer te gaan eten maar ja..je wilt toch zeker wel het maximale eruit halen..dus ja.. succes nog even..

Geweldig, zo'n mooi meisje... zo'n GEWELDIGE handdoek... en dan met 22,5 kg dumbbells de lucht in... Hahaha! Lekker laten denken, en die vooroordelen aan diggelen laten vallen... dat heeft vast een lawaai gemaakt :p afgezien van al die openvallende bekkies!

3000Kcals :) respect :)

spijtig dat je weggaat :(. Het was voor anderen ook wel motiverend om iemand zoals jou te zien blijven gaan ongeacht anderen problemen. Maar anyways succes verder!

Hmm.. ik was van plan om politie te worden, omdat dat toch nog redelijk goed verdient...

Ik wil gewoon een leuke job die goed verdient dus, mijn ouders zijden dat fitness instructeur onder andere niet echt veel verdiende, maar wel goed kan zijn als bij-job.

Goeie training hoor!

klopt. ik ben zelf instructeur geweest dat verdient geen reet ;) alleen als personal trainer kan je ze redelijk verdienen. maar dan ben je afhankelijk van je klanten. veel klanten- veel geld, weinig klanten - weinig geld maar je blijft je onkosten wel houden. Is een hele druk op je schouders;)
Heb heel die opleiding voor niks gedaan en ben maar timmerman geworden hahaha :D

• #1.239
Vooralsnog is je conditie sterker dan je pezen. Inderdaad; een paar weken rustig en geduldig opbouwen en je loopt ze er allemaal uit!
Knap dat je je ertoe kunt zetten om zoveel te eten. Dat is een grote overwinning lijkt me.

Ja dat is het ook...het is erg moeilijk, maar gelukkig handel ik nu uit mijn verstand en ik moet ook meer in mezelf gaan geloven...
Komt wel goed :) thx voor je steun :)

Lekker hoor je training, vooral ook je benchpress..ik doe m ook met 22,5kg..moet je niet kijken hoeveel aders er zichtbaar in mijn gezicht worden..lol
Lukt t een beetje met je voeding..lijk mij idd behoorlijk pittig om een stuk meer te gaan eten maar ja..je wilt toch zeker wel het maximale eruit halen..dus ja.. succes nog even..

Hahaha ach ja :p in de sportschool moet hard getraind worden hé ;), dus zweet&roodhoofden horen daarbij :p :roflol:

Ja...het lukt wel, maar het is wel moeilijk psychisch gezien, maar komt goed :) Het lijkt zo tegenstrijdig...meer eten ...maar komt wel goed :) heeft gewoon even tijd nodig en in die tussentijd luister ik gewoon naar mijn verstand ;).

Geweldig, zo'n mooi meisje... zo'n GEWELDIGE handdoek... en dan met 22,5 kg dumbbells de lucht in... Hahaha! Lekker laten denken, en die vooroordelen aan diggelen laten vallen... dat heeft vast een lawaai gemaakt :p afgezien van al die openvallende bekkies!

thx :o hahaha ja... dat is wel schattig niet waar ;). Maar hoop niet dat ik zometeen het zelfde gedoe krijg als bij Achmea, misschien moet ik maar leren wat bozer te gaan kijken hahahahahaha :roflol: (dat word een lastig karwei :p)

3000Kcals :) respect :)

spijtig dat je weggaat :(. Het was voor anderen ook wel motiverend om iemand zoals jou te zien blijven gaan ongeacht anderen problemen. Maar anyways succes verder!

Ja makkelijk is het niet nee... poeh...lang toch met een eetprobleem gezeten en lang ook te weinig gegeten (de helft minder + daarvan veel eiwit/vet en weinig koolhydraten).

Tja... ach ja... wel goed dat ik hier andere kan inspireren/motiveren, maar nu toch maar zelf doen ;) en dat kan..kijk maar naar mij :p hahaha
Hoppa :banana:

Bedankt ook voor je reactie/steun! Jij / jullie ook allemaal veeeeel succes, ik ben nog niet weg.. maar zeg het maar alvast ;)

Goed, ik ga zo trainen. Fullbody krachttraining, maar benen word weer wat minder. Woensdag had ik wel weer wat benen erbij gepakt, maar dit was niet zo heel verstandig. Mijn benen waren aardig gevoelig gisteren (kuiten/schenen en aanhechtingen bij mijn knieën). En met de doorbloeding zit het wel goed want:

- zometeen Krachttraining fullbody (- benen)
- vanmiddag min. 20 km fietsen op lekker tempo

- morgen 2x 20 - 24km fietsen (tussendoor langs thermaalbad :p)

- zondag fullbody KT (waarschijnlijk incl. benen, ligt eraan hoe het aanvoelt), foto's schieten voor de contest en dan weer 20 km fietsen.

Ik post voor de middag mijn training van vandaag, de rest word zondag. Tot zo-tjes :hello:

• #1.240

Vrijdag 6 aug

Helaas echt fijn ging het vandaag niet met mijn schouder :( :(
Ik was sowieso nog niet goed hersteld van woensdag + flink wat sjouwwerk van 2 dagen (verhuizing), aardig wat spierpijntjes :rolleyes:
Wel rustig aan gedaan en waar ik pijn voelde of dat ik het ging compenseren met andere spieren meteen gestopt.

Warming up
2x 8 plate

Voorslaan
1x5x35kg (incl. 20kg stang)
2x5x37,5kg

DB bench press
1x5x24,5kg db's PR
2x5x22,5kg db's

Incl. DB press
1x5x22,5kg db's
1x5x20,5kg db's
laatste setje achterwege gelaten, kreeg last van lamme schouder.

DB shoulder press
licht gewicht, ging goed
3x5x12,5kg db's

Wide pull up
3x5 BW

Close pull up
3x5 BW

Triceps dipping
Njaa pijn in mijn schouder, niet oke..dus alternatief:

Plank push up met handen op elkaar, triceps tegen zij aan op een bankje (sta schuin)
3x8

Ab rotation - explosief -> staand op de grond met barbell met aan elke kant 5kg en dan snel heen en weer vanuit de romp (rest stil, armen lang)
4x10&10

Ab rolls
1x8
1x6 oef...ging niet goed, schouder had er geen zin meer in. Komt toch aardig wat spanning op als je helemaal uitrolt, dus maar meteen afgekapt.

Afvlaggen
W00t gaat weer schuiner, over enkele weken gaan we over op dragonflags :cool:
3x15

Zo even douchen, spullen inpakken en dan rond 14:00 lekker zo'n 20 km fietsen :) Fijn weekend! :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven