Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ivm privezaken. Wat ontzettend leuk dat je een speciale opleiding voor kt gaat doen!
Begrijpelijk dat er dan niet genoeg uren in een dag gaan maar we zullen je wel missen 
Hi meid, wat jammer dat je definitief weggaat.... Ik ben zelf ook een stuk minder vaak op het forumivm privezaken. Wat ontzettend leuk dat je een speciale opleiding voor kt gaat doen!
Begrijpelijk dat er dan niet genoeg uren in een dag gaan maar we zullen je wel missen
Ik wens je alvast heel veel succes!
Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen... van de korte tijd dat je logt vind ik wel dat je log altijd heel erg interessant om te lezen!

Hmm.. ik was van plan om politie te worden, omdat dat toch nog redelijk goed verdient...
Ik wil gewoon een leuke job die goed verdient dus, mijn ouders zijden dat fitness instructeur onder andere niet echt veel verdiende, maar wel goed kan zijn als bij-job.
Goeie training hoor!
of je daar nou gelukkig van word 
. 
Zeer nette training van vanmorgen jongedame!
Dat dippen tussen twee bankjes, waarbij er iemand 'concentrisch en excentrisch' met zijn/haar gewicht meedrukt is wel een goede. Zelf laat ik altijd wat schijven op mijn bovenbenen leggen, maar dit is wel een goede voor de afwisseling wellicht.
. Echt heel jammer dat je weg gaat.![]()
Ik ga je ook missen want het was altijd leuk om jou posts te lezen.
Zowel in andere hun logs of topics en uiteraard is je eigen log ook erg leuk om te lezen.
Zo super hoe jij bezig bent daar heb ik echt respect voor!
Hi meid, wat jammer dat je definitief weggaat.... Ik ben zelf ook een stuk minder vaak op het forumivm privezaken. Wat ontzettend leuk dat je een speciale opleiding voor kt gaat doen!
Ik wens je alvast heel veel succes!
Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen... van de korte tijd dat je logt vind ik wel dat je log altijd heel erg interessant om te lezen!
[/B]
Dat laatste was ik dus vergeten te schrijven maar dat vind ik ook!![]()

nou hoor..boehoe..sja wat do i need to say more..oh ik weet t al..:succes dan maar![]()

). Ik eet dus eigenlijk pas de laatste 2 weken meer richting de juiste hoeveelheid kcal (eigenlijk nog steeds te min) en denk ook dat dit ook een goed resultaat zal leveren voor zowel mijn progressie in kracht/fitheid maar ook in mijn fysiek. Ik heb gewoon te lang mezelf ondervoed, zeker in de periode toen ik een paar jaar geheel koolhydraatvrij at en daarna een periode van max. 1500kcal op een dag verdeeld over 3 maaltijden.
en ik ga zo even een soort van cross fit weer doen in de speeltuin...ik was van plan vandaag weer eens na een week te gaan lopen, maar mijn kuiten/scheenbenen zijn nog niet goed hersteld en doe ik mij verstandiger aan dit eerst goed te laten herstellen. Ik belast het zometeen wel weer na een week met wat backward lunges & pistolsquats, maar dit zonder gewicht dus.

3000kcal voor onderhoud, best veel! Maar dat is perfect mogelijk met al die beweging die je doet! Je kan even aankijken, want iedereen verschilt qua metabolisme..
CrossFit lijkt me wel leuk.. misschien een idee om te doen op vakantie!
Bedankt voor de hulp meid!
....de meeste berekeningen op het internet kloppen ook niet. Bijv. die van harisson benedict van giantpt geeft wat anders aan (een stuk minder kcal) dan als ik zelf de formule bij me zelf toepas + daarnaast worden daar niet bepaalde andere dingen mee berekend die ook wel voor de nodige kcal tekort kan zorgen 
.
hahaha want ik ben net zo. 
. Haha, ik zou je er ook graag bij willen bij een verhuizing. Die wasmachine komt wel weer op zolder.
Kijk idd erg uit voor pijn in je scheenbenen. "Shin splints" (zie hier voor meer info) is een hele beruchte, hardnekkige blessure. Ik heb het ook gehad en gelukkig was ik er vlot bij, zodat het me niet lang aan de kant heeft gehouden.
Nu heb je praktisch zonder opbouw 11k gerend in een niet te misselijk tempo. Kan zijn dat het net teveel was. Een andere mogelijkheid is dat je looptechniek niet goed is (maar dat had je vriend gemerkt). Kan ook zijn dat je voeten te weinig ondersteund worden door je schoenen. Elke sportzaak verkoopt steunzooltjes. Wat de oorzaak is, moet je voor jezelf uitvinden. Bij mij lag het aan mijn schoenen. Die steunzooltjes hebben erg goed geholpen, nooit meer last van gehad.
Veel plezier in de speeltuin!
...vanmorgen weer hard wezen trainen in me eentje en de hele middag alweer wezen uitlaaien en inlaaien.
. Nu een korte pauze, ik dacht post even gauw wat ik vanmorgen had gedaan en ga zo de boodschappen doen en dan maar koken voor mezelf + de rest
... ach ja als ik weer ga hardlopen, bouw ik het rustig op..km voor km

veel plezier irl
ik heb je log af en toe met plezier gevolgd
ga je goed meissie

Maar je gaat ons toch wel af en toe een beetje op de hoogte houden...?
Zijn wij wel heel nieuwsgierig naar...
(geef niet zomaar op hoor!)
, heel goed heel goed! Ik hou ook niet zomaar van opgeven
, maar helaas pindakaas ik ga toch echt definitief weg hiero
. Word ook een lastig verhaal af en toe hier te koekeloeren en eens te posten wat ik uitvoer + jullie bij te houden met jullie bezigjheden, dan word het toch weer loggen
.
. Ik ging vandaag trainen in mijn eentje in de sportschool waar ik nu train (weinig nog geweest in deze sportschool aangezien ik niet in de buurt was
) en had aardig wat verbazingwekkende gezichten om me heen en zo ook commentaar. Ze begrepen er niks van een meid die zo hard traint met een mooie & schattige Disney handdoek

met omatrolley in m'n sportieve outfit!
Hmm.. ik was van plan om politie te worden, omdat dat toch nog redelijk goed verdient...
Ik wil gewoon een leuke job die goed verdient dus, mijn ouders zijden dat fitness instructeur onder andere niet echt veel verdiende, maar wel goed kan zijn als bij-job.
Goeie training hoor!
alleen als personal trainer kan je ze redelijk verdienen. maar dan ben je afhankelijk van je klanten. veel klanten- veel geld, weinig klanten - weinig geld maar je blijft je onkosten wel houden. Is een hele druk op je schouders

Vooralsnog is je conditie sterker dan je pezen. Inderdaad; een paar weken rustig en geduldig opbouwen en je loopt ze er allemaal uit!
Knap dat je je ertoe kunt zetten om zoveel te eten. Dat is een grote overwinning lijkt me.
thx voor je steun 
Lekker hoor je training, vooral ook je benchpress..ik doe m ook met 22,5kg..moet je niet kijken hoeveel aders er zichtbaar in mijn gezicht worden..lol
Lukt t een beetje met je voeding..lijk mij idd behoorlijk pittig om een stuk meer te gaan eten maar ja..je wilt toch zeker wel het maximale eruit halen..dus ja.. succes nog even..
in de sportschool moet hard getraind worden hé
, dus zweet&roodhoofden horen daarbij

Het lijkt zo tegenstrijdig...meer eten ...maar komt wel goed
heeft gewoon even tijd nodig en in die tussentijd luister ik gewoon naar mijn verstand
. Geweldig, zo'n mooi meisje... zo'n GEWELDIGE handdoek... en dan met 22,5 kg dumbbells de lucht in... Hahaha! Lekker laten denken, en die vooroordelen aan diggelen laten vallen... dat heeft vast een lawaai gemaaktafgezien van al die openvallende bekkies!
hahaha ja... dat is wel schattig niet waar
. Maar hoop niet dat ik zometeen het zelfde gedoe krijg als bij Achmea, misschien moet ik maar leren wat bozer te gaan kijken hahahahahaha
(dat word een lastig karwei
) 3000Kcalsrespect
spijtig dat je weggaat. Het was voor anderen ook wel motiverend om iemand zoals jou te zien blijven gaan ongeacht anderen problemen. Maar anyways succes verder!
en dat kan..kijk maar naar mij
hahaha

)

Fijn weekend!