Ja dat kon vast, maar was niet zo verstandig..heb het ook bij 1 ronde gelaten omdat ik last kreeg van mijn kuiten.
------------------------------------------------------------
Gisteren bij het begin van het lopen begonnen mijn kuiten al vol te lopen, rustig door gelopen op een rustig tempo... en het bij 1 rondje dus gelaten om de plas. Gisteravond ben ik even gecheckt (sportmassage) en mijn lichaam begint een beetje te protesteren van alle trainingen. Vandaag van plan lekker een fullbody weer te pakken met ACE, ga daar trainen.. maar ga het rustig aan doen. De benen verdienen sowieso even wat rust, merkte na gister dus ook wat last te hebben van mijn kruisbanden (linkerknie). Gelukkig maar op deze manier hier eerder achter te komen om blessures te voorkomen, wat ik echt niet wil

.
Vandaag dus even zien wat ik doe, hou het voornamelijk bij combi borst/triceps en rug/biceps en wat schouders. Buik/onderrug laat ik ook even wat rusten want gisteren bleek ik dus ook last te krijgen van de aanhechtingen bij mijn heup. Beginnende irritaties van de aanhechtingen mede door het lopen wat ik er nu bij doe. Die 11 km was nice en ging goed, maar het was fout van me gisteren toch te gaan rennen ook al voelde ik me in de ochtend goed. Ach ja

je leert er alleen maar van

. Even zien hoe het de rest van de week gaat...lange afstand lopen word morgen of vrijdag iig niks, dat lijkt me niet verstandig.
Goed, ik ga afsluiten en mijn tas pakken om zo de trein te halen

CiaoCiao