Fitness Seller

Peiling Pindakaas Challenge

Peiling Peiling Ik wil meedoen aan de challenge

• Totaal stemmers
    31
j58lu9.png

• Topic Starter Topic Starter
Pindabaas

Opwarmen met wat sambal, knoflook en ketjap en dan over stokjes sate gieten? Toch maar niet....

Ik vind een kilo bak magere Franse kwark wel een Goede, hoeven we ook niet bang te zijn voor @Skatermarvin
Toch lepel ik dat nog steeds zo weg hoor..

Maar goed: dikke olifantenhuid als gevolg

#zuivelisdeduivel:devilnana:

De bedoeling van food challenges is vaak dat je iets lekkers eet maar dan extreme hoeveelheden. Niet extreem vieze shit of onmogelijke dingen. Anders kunnen we net zo goed the cinnamon challenge doen.
Een kilo schepsnoep dan maar?

We gaan er echt een wedstrijd van maken? Ik dacht gewoon voor de banner een pot leeglepelen...

:heart:

Dan zijn er iig al 2 kandidaten voor deze challenge :D
@roei- en fietsfanaat
@lienlien

Wie doet er nog meer een poging? Kan het niet laten... :o
@imnewhere .... Misschien een leuke poging als je ervan houdt.... om aan je kcal te komen? :o
@Sanca Claus ... Je wilde toch terug weer wat massa hebben? :p
@Zoranos .. toch ook wel gek van veel eten en pindakaas toch?

Nog meer #bulkingmoduspindakaasliefhebbers ?
....

Oké vandaag had ik tijd en zin en kon ik het "sort of" infitten in m'n macro's. Bij deze;)

Pas op! Geluid uit want ik heb geen tafelmanieren en ik smak enorm (+zucht wanneer het echt kut werd)

Ik heb 350gr. pindakaas afgewogen (zie foto's, het lege kommetje was 105gr., Gevuld met pindakaas en lepel 466gr.) Dit was een hele pot calvé + plus een beetje van AH 100% omdat er altijd wat in de pot blijft zitten.

Bij het begin van het filmpje zie je ook weer dat ik niks uit de kom heb gehaald en er nog steeds 461gr. inzit (Geen idee waarom de weegschaal nu 5gr. minder aangaf???)

Ik klok zelf 2min. en 40 seconden of zoiets. Op het begin was het best prima te doen, halverwege werd het echt kut.

Ik lees nu pas dat er echt een wedstrijd van werd gemaakt wie de snelste tijd neerzet maar anders zij het zo.

Dus @Sanca Claus als we er geen wedstrijd van maken, kom maar op met die banner

IMG_20181207_131602.jpg

IMG_20181207_132339.jpg

IMG_20181207_131746.jpg

IMG_20181207_133320.jpg

Mooi voorbeeld.

:roflol: Nu nog een keer als er voldoende leden mee willen doen en de contest begint!

(als er geen contest komt krijg je toch een banner)

Well done! Ik kan dit sowieso niet in een snellere tijd... de wedstrijd is blijkbaar al voorbij nog voor ze goed en wel begonnen was :roflol:

Terug
Naar boven