- Waardering
- 6.981
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch lepel ik dat nog steeds zo weg hoor..Ik vind een kilo bak magere Franse kwark wel een Goede, hoeven we ook niet bang te zijn voor @Skatermarvin

Een kilo schepsnoep dan maar?De bedoeling van food challenges is vaak dat je iets lekkers eet maar dan extreme hoeveelheden. Niet extreem vieze shit of onmogelijke dingen. Anders kunnen we net zo goed the cinnamon challenge doen.
Ik moedig dit alleen maar aan maar ik vrees dat je geen concurrentie gaat hebben.Misschien dat ik volgende week dinsdag een poging waag, gewoon 350gr. Calve? En dan met of zonder drinken ernaast?
Misschien dat ik volgende week dinsdag een poging waag, gewoon 350gr. Calve? En dan met of zonder drinken ernaast?
@lienlien doet vast wel mee! Toch?Ik moedig dit alleen maar aan maar ik vrees dat je geen concurrentie gaat hebben.

In!!!

Wil ook een poging wagen. Voor mij echter geen Calvé maar ah naturel 100% pindakaas (is ook 350g btw). Die pindakaas is my all time faveMisschien dat ik volgende week dinsdag een poging waag, gewoon 350gr. Calve? En dan met of zonder drinken ernaast?

Hoeft ie alleen maar te slikken..

Hoeft ie alleen maar te slikken..
#Bertindesaunaverhaal.....![]()

Ik pas. Laat dit maar aan de jonge honden over die zichzelf willen bewijzen...@imnewhere .... Misschien een leuke poging als je ervan houdt.... om aan je kcal te komen?![]()

lol!Hoeft ie alleen maar te slikken..
#Bertindesaunaverhaal.....![]()

)