XXL Nutrition

Peiling Pindakaas Challenge

Ik wil meedoen aan de challenge


  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Ziet er niet rooskleurig uit chef :thumbup:.
 
Voor de kcals en macro's graag, maar ik heb de eetlust van een 12 jarig meisje en kan niet tegen dat gehemelte gevoel van pindakaas.
 
Pindakaas bah
 
Volume is wel weinig, textuur maakt het lastig natuurlijk. Waarom geen kg kruitnoten? Om binnen de december thema's te blijven en van kruitnoten krijg je ook echt een droge smoel haha

Dit heb ik gewoon een keer gedaan als binge zonder challenge lol. Kruidnoten zijn easy man.
 
Er moet verdomme gevreten worden!
Stel maar voor waar jullie wel voor in zijn :baard:
 
Ik ben misschien in maar moet wel ooit nog kunnen inwegen en heb geen zin dit te doen en dat niks ermee te "winnen" (de roem van de oliebollen viel vies tegen)

Waarom doen we niet bodybuilding gerelateerd wie het meeste kg. Magere Franse naturel kwark kan eten zonder iets erin te doen en zonder tussendoor te drinken?
 
Ik ben misschien in maar moet wel ooit nog kunnen inwegen en heb geen zin dit te doen en dat niks ermee te "winnen" (de roem van de oliebollen viel vies tegen)

Waarom doen we niet bodybuilding gerelateerd wie het meeste kg. Magere Franse naturel kwark kan eten zonder iets erin te doen en zonder tussendoor te drinken?

Waarom is kwark bodybuilding gerelateerd en pindakaas niet?
 
Ik ben misschien in maar moet wel ooit nog kunnen inwegen en heb geen zin dit te doen en dat niks ermee te "winnen" (de roem van de oliebollen viel vies tegen)

Waarom doen we niet bodybuilding gerelateerd wie het meeste kg. Magere Franse naturel kwark kan eten zonder iets erin te doen en zonder tussendoor te drinken?

Maar wil anders misschien best m'n waardigheid verkopen en een pot pindakaas leeg lepelen op camera voor een speciale banner
 
Stereotype beeld wat de buitenwereld heeft

Dat valt wel mee. Eerder shakes en eieren.

Eieren is misscnien een beter idee, wie het snelst een dozijn (of twee) eieren op eet. Denk dat de drempel lager is...
 
Dat valt wel mee. Eerder shakes en eieren.

Eieren is misscnien een beter idee, wie het snelst een dozijn (of twee) eieren op eet. Denk dat de drempel lager is...

Dan nog liever de chocomel challenge :choco:.
 
Dat valt wel mee. Eerder shakes en eieren.

Eieren is misscnien een beter idee, wie het snelst een dozijn (of twee) eieren op eet. Denk dat de drempel lager is...

Ja, maar dan wel rauw, lekker oldskool.
 
Back
Naar boven