20 min voor de training No-xplode
Benen/schouders/trapeze
W-up 6min hardlopen
Cable crunch 2x15x20kg
Hangend kniehef 2x15
Brug op de medicijnbal
Squat 1x5x70kg 4x5x100kg
Extension 4x5x70kg 1x5x75kg
DB lunge 5x5x40kg
Legg curl 5x5x45kg
Calf press 5x5x120kg
Front raise 1x5x15kg 4x5x17kg
Seated dumbbellpress 1x5x32kg 2x5x30kg 2x32kg
Standing bent over laterals 5x5x12kg
shrugs 5x5x140kg
Na training.
Eiwit shake
Cellmass
3stukken brood
Fruit
Laatste training, heb er nu 6 weken op zitten en merk dat ik geen spierpijn meer krijg en ik zie verder ook niet echt progressie meer, dus tijd om de boel om te gooien.
Volgende training zal bestaan uit een training die het uithouding vermogen moet gaan verbeteren. Waarom doe ik dit, om de reden dat ik nu de afgelopen 18weken heb lopen knallen om massa te pakken en sterker te woren. Ik heb mijn doel aardig bereikt, maar dit is niet zonder problemen behaald. Zo heb ik bijvoorbeeld best wel wat blessures opgelopen aan bepaalde spieren en om die blessures goed te laten herstellen om toch lekker door te kunnen knallen ben ik onder behandeling bij een sport arts die mijn wekelijks masseert om zo de knopen zoals hij het zegt uit mijn spieren te halen. Dit is ook de reden waarom ik voor een aanstaande training kies die op 60% van mijn kracht is om goed te kunnen herstellen.
Na deze periode hoop ik volledig hersteld te zijn om weer lekker te kunnen trainen om nog meer massa te kunnen pakken.
De stack van BSN heeft goed aangeslagen vind ik, heb toch nog een beetje massa kunnen pakken en ben in kracht ook een stuk sterker geworden.
Wat ik wel heel vervelend vond was dat op de niet training dagen ik gigantisch rusteloos was als ik NO-xplode had genomen. Maar daar in tegen kon mij wel super focussen op mijn school dus het was best wel dubbel.
Tijdens de training vond ik het heerlijk, altijd energie en nooit het idee van poeh.
De CellMass heeft daar in tegen ook heerlijk geholpen om mijn kracht omhoog te brengen.
Of ik het weer zou kopen

Ik denk dat ik het misschien in de toekomst wel weer eens zou willen proberen maar ik had niet de power en pomp die ik had bij Cloud van MAN.
Dus ik denk als ik weer ga knallen dat ik eerder voor de stack ga van MAN.
Nu eerst een dikke week rust pakken