Fitness Seller

Nieuws Platinum Gym Heerlen

Bezoekers in dit topic

Zit nu bij Roel HENNO. Dus in goede handen !! :)

Gelukkig krijg je nu de juiste begeleiding. En ja inschrijven bij een team betekend natuurlijk dat je atleet/atlete bent, zoals je al bij je profiel hebt geschreven. Moet dan altijd denken aan atletiek of aan een andere fysieke competitie, niet aan bodybuilding. Anyway, succes met je doel om het aankomend jaar het podium op te gaan, ik ben erg benieuwd hoe jij je gaat ontwikkelen. Vind het zelfs bizar als ik je foto’s van september zie...maar dat maakt het ook wel gaaf om te volgen, ga je loggen?
 
Laatst bewerkt:
Ben zeer benieuwd !! Ben nu aan bulken om 4000 kcal.. zeker ga ik loggen! Komt goed!
Het is ook wel weer het uiterste bij jou hè... wat is de gedachte ervan. Henno wilt je op een gezond vp krijgen ?
 
Pleister ik zie op jullie internetpagina relatief weinig foto's van de gym zelf, how come? Volgensmij staat er idioot veel en goede apparatuur, hoezo adverteren jullie daar niet wat meer mee? :)

Edit: never mind. Zie dat jullie op jullie pagina zo'n 'walk around' feature hebben toegevoegd. Nice!
 
Pleister ik zie op jullie internetpagina relatief weinig foto's van de gym zelf, how come? Volgensmij staat er idioot veel en goede apparatuur, hoezo adverteren jullie daar niet wat meer mee? :)

Edit: never mind. Zie dat jullie op jullie pagina zo'n 'walk around' feature hebben toegevoegd. Nice!
En inmiddels is die walk around feature zelfs niet meer up to date, want er zijn alweer een aantal apparaten van hammer strength bij gekomen :D
 
Pleister ik zie op jullie internetpagina relatief weinig foto's van de gym zelf, how come? Volgensmij staat er idioot veel en goede apparatuur, hoezo adverteren jullie daar niet wat meer mee? :)

Edit: never mind. Zie dat jullie op jullie pagina zo'n 'walk around' feature hebben toegevoegd. Nice!
We hebben gekozen voor Google Business View zodat bezoekers via de site zelf een kijkje kunnen nemen in de gym.

Deze is inderdaad niet helemaal meer up to date. Er zijn wat extra apparaten van Hammer Strength bij gekomen:cool:
 
Laatst bewerkt:
Wat zegt het volgens jou?
 
Dat is gewoon clean bulk en geen recomp.
 
Back
Naar boven