Fitness Seller

Nieuws Platinum Gym Heerlen

Bezoekers in dit topic

Haefland is brunssum en Gino heeft rare openingstijden en oude spullen. Kan zijn dat ondertussen wat veranderd is.
Das toch de regio, fietsafstand zie ik zelfs. Maakt verder niet uit. Doet niets af aan mijn vragen en constatering.
 
Das toch de regio, fietsafstand zie ik zelfs. Maakt verder niet uit. Doet niets af aan mijn vragen en constatering.
Das waar. Denk dat in Heerlen gewoon fijne lui wonen die niet al te bijdehand doen. ;) En natuurlijk veel hardcore bodybuilders. :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Das waar. Denk dat in Heerlen gewoon fijne lui wonen die niet al te bijdehand doen. ;) En natuurlijk veel hardcore bodybuilders. :thumbs:
Wel relaxed dan. Ik dacht dat Heerlen best veel paupers en aso's wonen, maar dat is wellicht maar een gerucht. Een hardcore gym runnen lijkt mij toch lastig. Een flinke investering voor een zeer beperkt publiek .
 
Is dit al je hoofdverdienste en moet je nog een andere baan erbij nemen?
Dit is mijn hoofdverdienste.

Wat heeft je doen besluiten de gym in Heerlen te beginnen? Volgens mij zitten er in die regio relatief veel goeie / hardcore sportscholen, zeker gezien de bevolkingsdichtheid. Er ook tal van regio's waar nauwelijks hardcore gyms te vinden zijn. Vond je dit geen risico?
In onze regio zijn geen hardcore sportscholen, misschien dat ze dat zelf vinden maar dan is mijn definitie van een hardcore gym heel anders haha.

Oké, ik dacht dat Gym 'n Juice ofzoiets en Haeflandt qua apparatuur ook wel goed waren (plate loaded, Hammer Strength); nooi geweest though. Verder zijn er in Limburg relatief veel sportscholen volgens mij. Zo groot is Heerlen ook weer niet. Genoeg steden met 100k+ inwoners waar amper goeie sportscholen zijn.
Klopt in onze regio zijn vrij veel sportscholen, in een straal van 10 kilometer om onze gym: 3x basic fit, 1x fit for free, 2x anytime en dan nog 3-4 andere sportscholen.

Haefland is brunssum en Gino heeft rare openingstijden en oude spullen. Kan zijn dat ondertussen wat veranderd is.
Dat zijn geen sportscholen die met ons te vergelijken zijn toch:p

Wel relaxed dan. Ik dacht dat Heerlen best veel paupers en aso's wonen, maar dat is wellicht maar een gerucht. Een hardcore gym runnen lijkt mij toch lastig. Een flinke investering voor een zeer beperkt publiek .
Heerlen en Kerkrade zaten in 2017 en 2018 nog bij de top 5 armste gemeente van Nederland. Dus dat heb je goed gedacht haha.
 
Een van onze leden doet vandaag mee aan de Sap Cup in de Wellness klasse. Mijn voorspelling is dat ze de eerste plaats pakt. Abnormaal hoe deze meid uitziet.
 

Bijlagen

  • 87A81778-B61D-471A-AB73-51C57A086A46.jpeg
    87A81778-B61D-471A-AB73-51C57A086A46.jpeg
    226,6 KB · Weergaven: 374
nogmaals de complimenten voor de toffe gym waar jullie voor hebben gezorgd. zag er uitstekend uit en heeft een gezellige sfeer :thumb: als ik dichtbij had gewoond was ik zeker lid geworden :) tot de volgende keer!
 
nogmaals de complimenten voor de toffe gym waar jullie voor hebben gezorgd. zag er uitstekend uit en heeft een gezellige sfeer :thumb: als ik dichtbij had gewoond was ik zeker lid geworden :) tot de volgende keer!
Leuk dat je er was en bedankt voor het compliment!:cool:
 
nogmaals de complimenten voor de toffe gym waar jullie voor hebben gezorgd. zag er uitstekend uit en heeft een gezellige sfeer :thumb: als ik dichtbij had gewoond was ik zeker lid geworden :) tot de volgende keer!

ewa zomaar gaan jullie meeten, kifeshh
 
Eerste plaats wellness klasse:cool:

Ik zag laatst nog een foto van haar op het podium met andere deelnemers. Kan moeilijk zeggen dat ze veel beter was aan de hand van 1 foto, maar op die specifieke foto verpletterde ze de tegenstanders echt volledig :o
 
Ik zag laatst nog een foto van haar op het podium met andere deelnemers. Kan moeilijk zeggen dat ze veel beter was aan de hand van 1 foto, maar op die specifieke foto verpletterde ze de tegenstanders echt volledig :o
Ze kan makkelijk mee doen met een A wedstrijd en daar goed scoren. Heel veel potentie!
 
Back
Naar boven