- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan, maar dan wel in je eigen topic?

Vriendin, open even een topic/log voor jezelf. dan houden we dit topic voor Pleister en zijn gym.
Is het overwegen waard!Ik ben sterk aan het overwegen om in de richting van Heerlen te verhuizen.
Woon je nu ver uit de buurt?Misschien een hotelletje er naast beginnen?Is het overwegen waard!Woon je nu ver uit de buurt?
Bed en breakfast
Gratis juice bij het ontbijt
Ziet er top uit. Ik kan niet wachten op de meet!In de afgelopen twee weken hebben we weer wat geïnvesteerd en nieuwe apparatuur laten komen. Alles van Watson Equipment, zeer goede kwaliteit.
Machine crunch, Pec deck fly / rear delt, Donkey calf raise en een op maat gemaakt deadlift platform. Dit is door hetzelfde bedrijf gedaan als die onze bar hebben ontworpen. Echt heel mooi geworden!
Hieronder wat foto’s:

Denk dat pleister iets heeft neergezet wat Veel bodybuilders willen en wat hopelijk een franchise achtig bestaan gaat krijgen en er veel meer gym’s komen van dit niveauEcht overal op m'n instagram zie ik platinum gym passeren van allemaal influencersssss.
Nu ook weer op fitnessdiaryz
We proberen Platinum Gym zoveel mogelijk te promoten. Volgens mij zijn we goed op wegEcht overal op m'n instagram zie ik platinum gym passeren van allemaal influencersssss.
Nu ook weer op fitnessdiaryz

Franchise zou natuurlijk een droom zijn, wie weet ooitDenk dat pleister iets heeft neergezet wat Veel bodybuilders willen en wat hopelijk een franchise achtig bestaan gaat krijgen en er veel meer gym’s komen van dit niveau
. Eerst deze maar eens goed laten draaienHier zijn verder geen hardcore gyms. Wel zat basic fit en fit for free formule.Wat heeft je doen besluiten de gym in Heerlen te beginnen? Volgens mij zitten er in die regio relatief veel goeie / hardcore sportscholen, zeker gezien de bevolkingsdichtheid. Er ook tal van regio's waar nauwelijks hardcore gyms te vinden zijn. Vond je dit geen risico?
Oké, ik dacht dat Gym 'n Juice ofzoiets en Haeflandt qua apparatuur ook wel goed waren (plate loaded, Hammer Strength); nooi geweest though. Verder zijn er in Limburg relatief veel sportscholen volgens mij. Zo groot is Heerlen ook weer niet. Genoeg steden met 100k+ inwoners waar amper goeie sportscholen zijn.Hier zijn verder geen hardcore gyms. Wel zat basic fit en fit for free formule.
Haefland is brunssum en Gino heeft rare openingstijden en oude spullen. Kan zijn dat ondertussen wat veranderd is.Oké, ik dacht dat Gym 'n Juice ofzoiets en Haeflandt qua apparatuur ook wel goed waren (plate loaded, Hammer Strength); nooi geweest though. Verder zijn er in Limburg relatief veel sportscholen volgens mij. Zo groot is Heerlen ook weer niet. Genoeg steden met 100k+ inwoners waar amper goeie sportscholen zijn.