AndroidHealthClinic

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

#out. Heb al weken maar 4-5 uur werk per week ingepland gekregen en ga over 1.5 week voor 12 dagen naar LA:eyes:. Ik word alleen zaterdagen ingepland, budget is te krap om een werkdag te missen en te besteden.
 
#out. Heb al weken maar 4-5 uur werk per week ingepland gekregen en ga over 1.5 week voor 12 dagen naar LA:eyes:. Ik word alleen zaterdagen ingepland, budget is te krap om een werkdag te missen en te besteden.
Wie gaat dan nu mooie foto's maken? Turouise ? :D
 
Wie gaat wat trainen zaterdag:D?
 
Ik denk Rug/Triceps, maar het kan ook zomaar Benen of Borst/Biceps worden :rolleyes:
 
Mag donderdag gaan tattoeeren inplaats van 20 april hopelijk kan ik zaterdag nog wat liften:roflol:
 
Yoooooo,

Zoals ik al had aangekondigd organiseer ik bij deze een Platinum gym meet. Platinum gym is een gloednieuwe hardcore gym met gloednieuwe apparatuur met Pleister als eigenaar. Ik voeg een poll toe met enkele data. Ook ken ik genoeg goede restaurants om na afloop lekker te gaan eten.

Datum: zaterdag 7 maart 2020
Tijdstip: 15:00-17.00 uur (na sluitingstijd dus we hebben de gym voor ons zelf :cool:)
Kosten: Pleister wil ons gratis laten trainen dus €0,-
Locatie: Platinum Gym https://platinumgym.nl/
Gratis goodiebag van XXL Nutrition

Aanwezig
Vonk trainen en eten (Nijmegen carpool)
Pleister trainen
vntl trainen en eten
LM trainen
040B
mitsymo trainen en eten
BB_ trainen en eten (Breda carpool)
Col_inc trainen
ScumbagAnnie trainen en eten
Gast 1737 trainen (Maasmechelen carpool)
Gast 168520
wovano trainen en eten
Ano_261020 trainen en eten
Raphie trainen en eten
Strive4muscle trainen en eten
HillR trainen en eten
neet61 trainen
Bosje2 trainen en eten
bramophyte trainen en eten
Fallingout trainen en eten
Onit trainen en eten
Ano_168680 trainen en eten
Sander.de. trainen en eten
Guido32 trainen


Ik ga moeten cancelen.. opgeroepen om te gaan werken om 16 u
 
Ik ga een beetje lamballen in de gym. Heb mijn drie standaard trainingen er dan al op zitten en in de ochtend ga ik een stukkie wielrennen. :clown:
Wie wil mee lamballen? Beetje klooien op de booty apparatuur ofzo. mitsymo, LM en HillR :engel:
 
Back
Naar boven